Ook wel typisch Amerikaansquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Reclame! En bij het oplezen van die prijzen zie je de kandidaten telkens als op commando weer verrukt en blij kijken.
gisteren kwamen er ook een aantal foto's van Tyra voorbij dat ze er niet al te florisant uitzag hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef izzypizzy het volgende:
ik begrijp het egt niet...ben ik dan de enige die gewoon ziet dat ze een monster is???![]()
Nee, maar wij zitten niet bij ANTM hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gisteren kwamen er ook een aantal foto's van Tyra voorbij dat ze er niet al te florisant uitzag hoor.
Ben jij op elk moment van de dag mooi?
Michelle heeft een superlange nek. Als ik hem vergelijk met mijn nekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:25 schreef Toeps het volgende:
Het enige echte probleem met Michelle vind ik haar tekort aan nek. Dat maakt haar veel minder elegant.
Haha, dat zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:26 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat als er straks vier meiden over zijn, ze de vier jaargetijden gaan doenhoezo voorspelbaar....
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Michelle heeft géén lelijk hoofd. Kijk naar die foto van vorige week en van volgende week, hallo..
Michelle heeft géén mannenlichaam. Ze heeft een mooi figuur, fijne lijn en hele goede benen..
Michelle lijkt níét op een drag queen, behalve gister, maar dat lag aan de make-up.. Michelle.
.
ja inderdaad.... volgens mij zijn de beste modellen het lelijkst zonder make up...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gisteren kwamen er ook een aantal foto's van Tyra voorbij dat ze er niet al te florisant uitzag hoor.
Je kon meteen goed zien hoeveel er gephotoshopt wordt met die foto´s voordat ze vertoond worden in het programma hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond het gisteren wel interessant om te zien hoe ze die wenbrauwen omhoogplakten. Die ga ik onthouden voor wanneer ik weer een shoot ga doen
uh eigenlijk wel ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ook dat ja!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar wij zitten niet bij ANTM he
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef Torio het volgende:
Oh en klopt het dat Twiggy zal jureren in cycle 6?
Oh, ja das waar dit is pas #4quote:
fotoboek getsjekt...tuuuuuuuuuuuuuurlijk meidquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:13 schreef Toeps het volgende:
Nee, Twiggy is veel te lief, maar Ms. Jay in de jury maakt veel goed hoor!
@ Puckzzz: Ik heb je shirtje gisteren in een envelop gedaan en opgestuurd.![]()
er waren berichten dat janice was geloosd omdat ze ruzie had met tyra, maar ik vind janice echt geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
fotoboek getsjekt...tuuuuuuuuuuuuuurlijk meid
Ik denk trouwens dat de serie's met Twiggy een stuk minder leuk zullen worden qua comments die Janice af en toe naar ze gooit. ik noem maar een "Au Revoir Bitchessssss"Ik zie Twiggy dat nog niet roepen....
oh?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:02 schreef Toeps het volgende:
Janice doet als fotografe nog wel een shoot met de meiden van serie 5. En Janice heeft me positief verrast.
Ik vind Janice wel een nare cokehead maar ja het maakt het programma wel weer leuker. Alleen maar aardige slijmballen daar hebben we tenslotte ook niet veel aan. En anders hebben we niets meer om over te zeiken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:32 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
er waren berichten dat janice was geloosd omdat ze ruzie had met tyra, maar ik vind janice echt geweldig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |