Citaten uit de SC:Viola wil niet opruimen maar morgenochend en Ferrie wil het wel doen.
Dus Ferrie gaat de boel opruimen en Viola klaagt.
Ferrie wil niet wakker worden en dan de teringzooi opruimen.
Viola doet niks meer...ze heeft de kracht er niet meer voor. Volgens haar hoeft het ook niet is er afgesproken dat ze morgen gaan schoonmaken.
Viool zat te roken als een schoorsteen; Monique herinnerde haar aan de afspraak niet te roken in de huiskamer. Vervolgens kwam Viool met verhalen over openzetten van de deur enz..... Monique zei nog 1 keer dat het afgesproken was en ging rustig verder met de bloemen.
Ferri wil geen film zien wat ook maar enigzins erotisch is, hij wil een film kijken op safe
![]()
Doe maar Kuifje of zo, zegt John: de relatie tussen Kuifje en Kapitein Haddock heeft ook altijd een erotische ondertoon gehad
John en Ferri moesten even internet bankieren en de redactie kijkt gewoon mee over hun schouder.
Ferri: "zit ik net mijn bankrekening te checken, je weet wel waar al mijn miljoenen opstaan, (
![]()
) wil ik ff 3 miljoen "transferen" staan die gasten achter me rug mee te kijken" (de redactie dus)
Trouwens, lief net toen Monique verteld over die vrouw die moest huilen door al het gedoe vorige week (Monique ruzie met Theo denk ik?) en Monique weer een traantje moest laten samen met die vrouw......
[ Bericht 4% gewijzigd door SuperMOM op 14-02-2006 23:19:02 ]