abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:29:54 #2
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35063042
De nieuwe BB zit met de bewoners aan tafel nog even te genieten van een glaasje wijn en een peukje voor ze straks naar huis gaat. Ook deze Boss blijft niet slapen lijkt het

ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:33:23 #3
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35063108
En Viola klaagt nog even dat styling echt een enorm werk is. Het is een hel, maar wel een leuke hel, he Bonnie zegt ze

Bonnie knikt en praat er maar overheen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:38:03 #4
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35063205
Anita mag 24 uur niet roken voor 1000 euro voor het goede doel, gesponserd door de rookpaal mensen.
Ze zegt dat ze het er niet over gaat hebben en praat er inmiddels al 10 minuten over

dinsdag 14 februari 2006 @ 00:43:45 #5
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35063312
Frank zegt dat hij alles goed vindt maar dat hij wel 8 uur slaap per dag nodig heeft

dinsdag 14 februari 2006 @ 01:24:34 #6
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35063945
John en Frank liggen in bed met een lekker cremepje op hun hoofd en Moniek is net ff wezen beppen want Viola zit in de badkamer in bad en dat mag moet iedereen horen.Verder was Frank niet echt blij met de verrassing van Theo van afgelopen avond

dinsdag 14 februari 2006 @ 01:30:11 #7
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35064035
Frank vindt het op zich een godswonder dat ze morgen Frans Bauer hebben. En hij zegt dat er 2 mensen weg zijn gegaan van de bingo omdat ze het ongepast vonden wat ze de hotelliers aandeden.
John vindt dat wel ok maar niet nodig.
Nu gaat het ineens weer over het dansen en over Bart. John had het idee dat hij met Viola moest dansen en daar schrok hij van John vertelt verder nog even aan Frank dat Talpa weet hoe ze Tv moeten maken.

Viola loopt ineens door de keuken en meteen alle streams op haar Beter dan een goed gesprek blijkbaar

dinsdag 14 februari 2006 @ 01:34:41 #8
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35064092
Viola gaat zitten met een puur sapje zo te zien en roept dat ze er de kracht niet meer voor heeft, we hebben 80 mensen binnen gehad vandaag, zodra Ferrie de keuken inloopt heeft ze ineens wel weer de kracht lijkt het maar ze gaat snel weer zitten als hij doorloopt naar het kantoor om mail te checken

dinsdag 14 februari 2006 @ 01:37:51 #9
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35064130
Viola heeft na een zender check nog een paar glazen verplaatst van de tafel naar het aanrecht en gaat hijgend en zuchtend weer zitten aan de keukentafel. En ze snapt niet waarom ze niet meer kunnen slapen, wat hun ritme zo heeft ontregeld. Ze wil nog even gaan googlen voor een Valentijnsboeket

pi_35064258
Voor degenen die nog niet wakker zijn of ingedommeld zijn:

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 02:00:48 #11
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35064466
Viola gaat nog even plassen en dan naar bed en raadt Ferrie aan het zelfde te doen. Reactie:ja ja ja ik ga zo....
En hij tikt ramt vrolijk verder op de toetsen met een handdoek voor een "plonsje"

dinsdag 14 februari 2006 @ 02:07:07 #12
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35064564
Zodra Viola weg is neemt Ferrie nog een plonsje, in de bubbel uint (sjet) (zonder bubbels) zet zijn mp3 speler of wat dan ook scherp en geniet van het warme water en geen geblah blah blah blah blah blah styling blah blah blah

Kan niet objectief blijven sorrie

[ Bericht 6% gewijzigd door Dizzy-lizzy op 14-02-2006 02:15:51 (aanpassing aan Sjet haar bubbelunit) ]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 02:08:45 #13
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35064587

Dat noem je nog eens genieten
pi_35064888
Ferri heeft het bubbelbadje buiten verlaten en kruipt nog even achter de PC.

Pakt een pakje water uit de koelkast en loopt richting toilet, gaat binnen, oeps deurtje weer open, en hangt zijn zender weg.
Hij gaat daarna nog even de badkamer in.

[ Bericht 35% gewijzigd door A-en-M op 14-02-2006 02:50:36 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 02:47:06 #15
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35064893
Ferrie kijkt nog ff de mail na, nadat hij in de bubbelunit (sjet) heeft gezeten

[ Bericht 3% gewijzigd door Dizzy-lizzy op 14-02-2006 03:00:18 ]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 02:54:47 #16
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35064938

Naar bed naar bed zei duimelot, eerst nog wat eten zei likkepot, waar zullen we het halen zei langejan in Viool haar verstopplek zei Ferrie
pi_35066981
Frank was vanmorgen als eerste op. Even later verschijnt ook Monique. Frank heeft zin in een beetje leven in de brouwerij en zet wat muziek op in de grote zaal. Onder andere een cd-tje van Bonnie waarop een liedje staat dat Bonnie ooit gezongen heeft voor Herman Brood.

Als iedereen langzaam aan wakker worden de bewoners gewaarschuwd dat ze allemaal hun zender moeten checken.
pi_35066992
De mensen die de speciale valentijnsboog van ballonnen komen brengen zijn gearriveerd en gaan driftig aan de slag

pi_35067018
Annelies is ook keurig op tijd gearriveerd in het hotel.

Het is fris buiten zegt ze
pi_35067133

De boog is klaar en de ballonbouwers brengen nu wat spullen naar binnen toe om daar wat te versieren. Ze overleggen even met Monique, maar die zegt dat Viola van de styling is.

Anita krijgt geen koffie uit het apparaat en Annelies komt er even bij staan en helpt haar.

En tot grote verbazing van Anita doet het koffieapparaat het ineens.
pi_35067195
In de keuken lijkt Anelies zich voor te bereiden op de vergadering die om 10.00 uur gepland staat.

Ze vraagt aan Ferri of die misschien tijd heeft om even een agendaatje voor haar uit te printen, of in ieder geval uit te leggen hoe ze in Word kan komen.

pi_35067210
Viola is ondertussen ook boven water en voegt zich bij de twee die de ballonnenversiering aan komen brengen.

pi_35067293
Viola legt uit dat ze graag 6 hart-ballonnen aan de lampen wil hebben. Als de jongen de ballonnen aan de gasfles doet om te vullen, zegt Viola dat ze dat eng vind. Ze zegt dat hij wel voorzichtig moet zijn als hij de ballonnen aan de warme lampen hangt en dat het stokje er van haar niet aan hoeft. "Dat komt in orde", zegt hij koeltjes. "O je weet hoe het werkt, geweldig", hemelt Viola hem op..
pi_35067360
Viola loopt met haar elegante grote tas door het huis heen en meldt zich in de keuken.

Zou je even koffie kunnen maken voor me Bonnie. Ik ben echt aan koffie toe, kan niet praten met zo een droge mond. Ik moet eerst koffie en ik heb nog geen sigaret gehad, moppert ze.

pi_35067426
Annelies heeft de agenda gemaakt en uitgeprint. Ze legt voor iedereen de agenda klaar op de keukentafel, samen met een pen.

Viola is in de grote zaal bezig met haar persoonlijke styling

pi_35067530
Terwijl Viola nog steeds druk is met haar eigen restyling heeft Monique nog even tijd voor de mensen die de ballonnen-versiering aanbrengen.

pi_35067607
Exact 10.00 roept Annelies dat ze wil beginnen met de vergadering.

Iedereen komt er aan, behalve natuurlijk Viola die nog even haar peukje op wil roken en haar haren, broek en trui ordenen.

Annelies merkt op: "Waar is Viola", en John roept haar
pi_35067669
Dan gaat de telefoon en Annelies neemt hem aan. Ze komt terug met de mededeling dat er een "Valentijns-ontbijt" klaar staat in het washok.

Ze gaat even met John en Monique kijken, maar het zijn spullen die nog wel even kunnen wachten en Annelies besluit dat ze eerst gaan vergaderen.

[ Bericht 26% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:24:38 ]
pi_35067740
Annelies heet iedereen welkom en zegt dat het gisteravond goed is verlopen.

Ze vraagt wie de opbrengst bij houdt. "Moi", zegt Ferry. Annelies wil elke dag werkoverleg en zaken doornemen. Huishoudelijke mededelingen, mails, opgedragen dingen van de redaktie.

[ Bericht 19% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:25:23 ]
pi_35067754
Er moet een rooster komen, maar dat kan ik moeilijk maken als ik niet weet wat de opdrachten zijn, maar eind van de dag is er een rooster klaar. Ik wil van elk van jullie weten wat jullie taken zijn.

[ Bericht 21% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:25:49 ]
pi_35067781
Anita zegt dat ze eerst even moest zoeken. Computer is niet aan haar besteedt. Praten met mensen, telefoontjes vindt ze leuk, zakelijk is minder. Stofzuigen of achter alle dingen aanlopen.
"Multifunctioneel, maar zonder computer dus", concludeert Annelies
pi_35067819
Bonnie omschrijft het kort: "Zelfde verhaal, voornamelijk in de keuken".
Frank: "Evenementen voorbereiden, ontbijtjes en overnachtingen, maar dat loopt niet, dat zet niet zoveel zoden aan de dijk. Verder bijstaan bij de evenementen.
Bonnie vult nu aan dat ze de tafel dekt met bestek en de glazen pouleert. Ze vindt dat er éééén maarrrr achter zit... er is te weinig serviesgoed.

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 12:06:43 ]
pi_35067852
John: "koken, boodschappen, bediening"
Monique: "Wat ik nu ga doen of wat ik deed? Ik doe de was, zit achter de computer, ik sta graag in de keuken, computer en telefoon, verkoop, commercieel inzicht, en ik bel veel met contacten heb ik."

[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:21:09 ]
pi_35067905
Ferry, hoofd centjes, kantoor, foto's veiling, bellen..bellen... bellen

Viola: "Ik deed hotelacties, leuk werken aan telefoon, maar er zijn maar 2 telefoons. Met "de adelaars" heb ik afgesproken dat ik alleen hoofd-styling en huishouding ga doen. Elke dag is anders. Verder doe ik met Bon afwaswerk en stofzuigen. En schoonmaken vindt ik prettig. Ik heb de projecten losgelaten, jarenlang heb ik commercieel werk gedaan, dat is geen punt, maar er zijn maar 2 telefoons. Huishouding, was en styling vindt ik heel belangrijk. Soms ben je gastvrouw soms doe je Styling, maakt niet uit."

[ Bericht 12% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:20:09 ]
pi_35067964
Viola probeert dus zeer duidelijk te maken dat ze heel veel doet. Annelies gaat daar niet erg op in en geeft het gesprek een andere wending. Annelies wil van Frank weten wat er allemaal gaat gebeuren
"Vanavond staat Frans Bauer op het programma. Project is opgestart door verschillende "adelaars". Er komen zo'n 20 mensen, dus plusminus 36 mensen eten. Frans komt rond 18.00 uur. En waarschijnlijk hotelgasten".
Namen nog niet bekend maar daar gaat Frank achteraan
pi_35067986
Wensbon heeft op hun site de mogelijkheid gezet om de kamer te boeken en dat de wensbon garandeert dat de kamer 1000 euro opbrengt. Frank gaat nu informeren of de hotelgasten komen via "de adelaar" of via de wensbon
pi_35068035
De mensen van de ballonnen zijn klaar en worden even buiten de poort gezet.

[ Bericht 42% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:26:25 ]
pi_35068069
Annelies zegt dat John maar moet wachten met voorbereiding eten tot al het eten daadwerkelijk binnen is. Op verzoek van Frans wordt het draadjesvlees. John maakt aardappelschijfjes in de oven erbij en dan nog een paar soorten groente.
Bonnie wil weten WAAR de mensen gaan zitten en voldoende serviesgoed, zodat ze de tafel vanmiddag al klaar kan zetten in plaats van laat op de middag of begin van de avond.
pi_35068124
Bonnie zegt dat ze van al het serviesgoed en bestek minimaal 50 sets wil hebben. John stelt voor dat ze er ook een goede kar bij krijgen zodat ze het achter weg kunnen zetten zonder er last van te hebben.
"En als Frans Bauer komt moeten we niet van plastic eten", voegt Viola toe
pi_35068246
Annelies stelt voor dat ze proberen een goede verhuurder zien te vinden die misschien bereidt is om het serviesgoed te sponsoren.
De garderobe wordt voorlopig goedgekeurd

Morgen Hollandse avond met o.a. Suger Lee Hooper en Koolenbrander. Die komen rond 18.30 uur. Soundcheck tot 20.15 uur. Om 20.30 beginnen met 39 gasten à 60 euro per persoon. Rond 22.45 afgelopen met laatste liedje. 23.00 gasten verzoeken om afscheid te nemen
pi_35068265
Annelies stelt voor om iets van soep of zo klaar te zetten voor de mensen van geluid en techniek. John zegt dat Nasi of Bami ook een mogelijkheid is als die mensen mee willen eten.
pi_35068320
Donderdag2 evenementen op het bord. Ten eerste een modeshow met Frans Molenaar en Irene van de Laar. Er is ook Bingoavond op het bord gezet, maar wat moeten we daar mee zoals we gisteravond al hebben gehad.
Ze praten nu even over gisteravond en dat het toch wel goed opgelost was door de groep. Annelies verteldt dat de leider van de groep toch wel te spreken was over de avond. John neemt het nog wel even op voor de kok die er gisteravond was en zo plots overvallen werd door de chaos.
pi_35068363
De aanloop voor die avond wordt altijd geregeld vanaf buiten, dus Frank heeft nog geen inzicht zegt hij. John heeft een vriend van hem, een kok, ingehuurd voor lekkere hapjes. 35 mensen gerekend terwijl er ongeveer 20 komen.
Annelies denkt dat ze niet echt aan wijn moeten denken omdat die modeshow al begint om 14.00 uur. Ze zit meer aan een high-tea te denken.
pi_35068407
Annelies wil weten wat ze voor de modeshow betalen. Frank vindt dat ALS ze betalen dat het zeker wel 50 euro moet kosten. Ze hebben nog geen zicht op het aantal mensen dat komt en "de adelaar" regelt alles dus de hoteliers hebben geen inzicht op aantal en toegangsprijs. Annelies vindt dat ze dat wel moeten weten voor de middag begint.
pi_35068466
Viola wil ook eerst weten hoeveel mannequins er komen, ze wil ze het liefste in de huiskamer hebben. Dan kunnen ze vanuit de gang binnen lopen een paar rondjes lopen en dan weer terug de gang in zegt ze. Pers schijnt er niet bij te mogen. Maar Bonnie zegt dat "de adelaar" maar over moet beslissen. Ze vinden wel dat het hotel extra PR nodig heeft dus dat ze het wel een idee vinden als er pers bij is. En anders zelf foto's maken met de digitale camera. En dan wil Annelies het liefst dat die foto's dan rondgestuurd mag worden.
pi_35068516
Annelies gaat er vanuit dat ze de bingo gewoon hebben die donderdagavond. Frank zegt dat er geopperd is dat de mensen meer gaan betalen dan de afgesproken 15 euro. Desnoods extra kaart kopen voor 2 euro. Viola legt maar weer even uit dat die bingo in het leven is geroepen voor de mensen met een krappe beurs. Frank vindt dat er voor de mensen met krappe beurs nu valentijnsontbijt is geregeld, maar je ziet niemand, dus ze weten de weg naar Aalsmeer waarschijnlijk niet te vinden.
pi_35068537
Monique zegt dat ze al eerder gedaan hebben dat de entree 15 euro is en dat ze dan 5 euro extra vragen zodat de mensen er drinken bij krijgen. Toen was daar geen probleem bij de gasten, dus ze ziet het wel zitten om het weer zo te doen.
pi_35068570
Frank oppert dat ze met stevige prijzen, zoals een reis misschien wel meer kunnen vragen. Annelies zegt dat ze eerst maar moeten zien of de bingo van donderdag door gaat, of dat vast staat en of de prijs vast staat. Als ze dan kunnen promoten dat bij een volgende bingo er een extra grote prijs is, dan is het ook verdedigbaar dat bij die bingo de toegangsprijs verhoogd is.
pi_35068607
Frank heeft nog wel ideetjes om typetjes te regelen. Annelies vraagt zich af of je dat wel moet doen, want ze vond de mensen gisteravond wel serieus bezig met het bingospelletje. Het muntjesverhaal komt nu ook weer ter sprake. Een artiest (zanger) tussendoor vindt ze wel prima, maar geen toneelspelers die net doen alsof ze meedoen. Dat vindt Annelies geen goed plan.
pi_35068655
Monique zegt dat ze typetjes ook liever ziet tijdens een diner dan tijdens een bingo. Viola zegt: "We gaan ze uitnodigen. Vanavond zal wel niet lukken, maar we nodigen ze uit".
Annelies zegt dat het T-shirt verkopen gisteravond goed opgepakt werd door in de zaal daar de aandacht nog even op te leggen.
pi_35068681
Vrijdag nog niets gepland. Monique gaat dan in ieder geval het huis uit. Bonnie vindt dat ze niet de hele week vol moeten maken. Ze vind dat als er 3 avonden gepland staan dat het voor die week meer dan genoeg is. Dat je dan op die dagen denkt voor de lange termijn en niet iets organiseerd
pi_35068720
Zaterdagavond wordt italiaanse avond en week erna chinese avond. Monique heeft contact gehad met een kennis die haar vandaag belt over een operazanger en een mevrouw die zingt met een harp. Hij heeft ook speciale italiaanse wijn en speciaal water. Hij stelt een italiaans menu samen. Een vishandelaar benadert voor vis en iemand benadert voor lamsvlees. Als dat allemaal lukt is de kok en het eten gesponsord.
pi_35068757
Die vriend die dus komt om te koken komt helemaal uit Italië speciaal voor deze avond. Monique heeft hem uitgelegd wat voor project het is en dit zal hij doorspreken met die mevrouw die zingt met haar harp.
pi_35068784
Annelies zegt dat iedereen de werkkleding die ze nu hebben in moet leveren en dat ze vandaag allemaal nieuwe kleding krijgen. Viola vindt de kleding die ze gezien denkt te hebben niet goed is. Annelies zegt haar dat ze beter eerst af kan wachten wat voor kleding ze krijgen en dan kijken wat het is.
pi_35068857
Frank zegt dat ze in het boek gezegd hebben dat ze het hotel runnen en de baas zijn. Dus dan zijn ze toch ook de baas over de kleding. Annelies gaat hier eigenlijk gewoon overheen.
Monique wordt gevraagd wat ze voor de italiaanse avond gaan doen. Viola zegt IK doe de styling gewoon.

Thanx Frizti

Annelies weet iemand die professioneel in styling is en die wil ze vragen of zij Viola wil adviseren. Viola heeft niet echt hulp nodig zegt ze. Dat levert meer stress op dan dat het wat oplevert volgens Viola. Toch wil Annelies het zo te horen nog wel proberen

[ Bericht 10% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:16:34 ]
pi_35068902
Zondag. Groot carnavalsevenement. Staat nu op het bord voor 4 uren, maar wordt misschien ingekort tot 1 uur. Volgens Viola komen er zakken met geld. Ze heeft een lijst bij Monique neergelegd. Monique zegt dat ze daar gister geen tijd voor gehad heeft. Maar ik wil dat je die mensen gaat bellen. Monique zegt dat ze met 3 de feesten doen, dus dat Viola het niet ff op het bordje van 1 persoon kan leggen.
pi_35068960
ZELFS in Aalsmeer zit een carnavals vereniging meldt Viola. Praalwagens ziet ze niet zitten. Carnavalsvereniging met het meeste geld krijgt een verrrassing, bijvoorbeeld een rondleiding zegt Viola. Frank wil ook sponsors zoals autobedrijven toelaten in het defile. Viola heeft een lijst van 50 verenigingen en ze heeft er nu 10 gebeld maar nog niet iedereen bereikt. Is ook moeilijk want zondag hebben ze ook andere verplichtingen, zegt Viola
pi_35069032
Annelies zegt dat als ze zondag er iets mee willen doen dat ze dan vandaag of uiterlijk morgen het rond moeten hebben. Ze vraagt ook aan Viola waarom ze het nu ineens over wil dragen aan iemand anders. "de adelaar wil dat... de adelaar....", verdedigt Viola zich. Viola legt Frank even uit dat er veel geld in die kringen zit. "Weet je wel dat het DUIZENDENNNN euro's kost om Prins Carnaval te mogen zijn", zegt Viola.
pi_35069077
Nu ontstaat de discussie WANNEER het carnaval is. Ze komen er achter dat er de komende week schoolvakantie is en dat is altijd met carnaval hoorrrrr....

Viola is er de 19e niet zegt ze. Een paar uur niet, 12.00 uur ga ik weg dat is afgesproken volgens Viola.
pi_35069125
Op de boerenkoolavond was er een vader die 1000 euro wilde doneren. Ferri had toen gezegd dat hij voor dat geld de hotelkamer dan maar moest huren.

Thanx Frizti

Dat is nu gebeurd, de dochters van die man komen 19 februari logeren volgens Ferri.

[ Bericht 12% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:15:16 ]
pi_35069198
Er staat nog een bruiloft op het planningbord. Officieel 7 maart gaan ze trouwen, officieus op 24 februari??.

Thanks Frizti

Mensen uit Sassenheim. Frank heeft een prijsopgave gedaan en moet nog horen of die mensen er mee akkoord gaan. Frank is uitgegaan van 125 euro per persoon met een minimum van 20 betalende mensen. En de gasten die komen leggen dan ook nog geld neer voor het Mappa Mondo huis in plaats van kado's. Frank moet even terugbellen met dat echtpaar. Hij vraagt of Annelies het ook nog even wil bekijken. Frank vindt het een redelijke prijs, hij heeft er al met Chiel over gehad.

[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 11:13:25 ]
pi_35069253
Chinese avond 27 maart. Monique moet eerst even overleggen met "de adelaar", omdat die mensen willen koken met een wok. Ze moet even weten of dat mag in verband met brandpreventie. Die nemen dan ook een dj mee, en lekker lounchen.

(ik moet er helaas vandoor )
pi_35074097
Anita is weer terug en zegt tegen Monique dat er iets in het washok ligt voor haar, Monique gaat kijken en vind een valentijnpakje van haar vriendje.
Het is een cd en een knuffel, ze is er helemaal ontroerd van.
Frank komt net de eetzaal binnen om een cd op te zetten, en plaagt Monique een beetje...... Waarom heb je nu die pet zover over je ogen, och je huilt een beetje, bel je hem zometeen om te bedanken.

Nee nog even niet zegt Monique, ik kan amper praten nu ik vind het zo lief van hem.

Even later komt ze ook nog met een mooi boeket aanlopen wat ze ook nog van haar vriendje heeft gekregen.

Ze is helemaal blij, en gaat zo haar vriendje bellen om te bedanken, nu kan ze het wel weer zegt ze, ik ben nu weer rustig

[ Bericht 17% gewijzigd door A-en-M op 14-02-2006 14:06:51 ]
pi_35074485
Ferri heeft het schaatspak aangetrokken, en Frank is foto's aan het maken.

pi_35074798
Monique en John zijn druk met de voorbereiding van het etentje van vanavond met Frans Bauer en de gasten die komen.

Ze hebben hulp gehad van Viola, ze heeft aardappels zitten schillen.

pi_35074842
Onder het kokkerellen door is John ook druk met het bakken van de valentijn koekjes.

pi_35074952
Het schillen van de aardappels is klaar, dus is het weer even tijd om wat krachten op te doen, de eetzaal moet ook nog helemaal op orde gemaakt worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door A-en-M op 14-02-2006 15:15:36 ]
pi_35076706
Viola is inmiddels druk bezig met de styling van de eetzaal.

niet alles loopt meteen naar wens, het is een heel gezucht en gekreun.

Tussendoor worden de nodige rook pauze's genomen.
pi_35076879
Ohhhh Viola helemaal in tranen, ze heeft een mooi boeket rozen van haar lieve Peter.

Op het kaartje staat:
Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer langs lopen.

Viola verteld aan Bonnie dat ze afgelopen nacht een liefdes gedicht gemaild had naar Peter.
pi_35077038
Annelies is ook weer terug, ze is op pad geweest om serviesgoed te regelen, zo tezien is het haar gelukt.

John zet de kar met servies in de eetzaal, en Bonnie is inmiddels Viola aan het helpen met de inrichting van de eetzaal.

ik ben weer even weg

[ Bericht 28% gewijzigd door A-en-M op 14-02-2006 15:45:11 ]
pi_35079539
John en Monique zijn even frisse lucht aan het happen buiten en spelen wat met een ballon.

De dame die de begeleiding heeft voor de schoonmaak en werkkleding komt een bezoek brengen, en uitleg geven wat de bedoeling is met de schoonmaak.

pi_35079710
De hoteliers horen haar verhaal aan, de bedoeling is dat ze allemaal samen iedere dag gaan schoonmaken, op maandag komt er een schoonmaakploeg.
Viola zit al helemaal te stralen, maar de andere geven weerstand, Monique vind het verloren tijd dat ze zoveel tijd aan de schoonmaak vrij moet maken, want ze vind het bellen en organiseren belangrijker, we zijn hier om geld te verdien voor het Mappa Mondo zegt ze.

Op weerstand werd waarschijnlijk niet gerekend want we krijgen opeens weer de logo's en later de tuin.

ik ben er weer weg van.
pi_35081632
Om half 6 komt Frans Bauer het huis binnen;

pi_35081759
Frans krijgt een kleine rondleiding van Monique, die zich excuseert voor de troep in de slaapkamers...
Daarna een kijkje op het planbord, alleen mogen we niet horen wat ze zeggen.

pi_35081936
Big Boss lady houd overal de vinger aan de pols, ook bij het eten.

pi_35082627
Frans zit even te praten met Bonnie en Viola. Frans vind het knap dat ze het zo volhouden.
Hij verteld ook dat hij het wel op internet volgt

De dames gaan weer aan de slag. Frans vraagt nog bezorgt wanneer de hoteliers nou gaan eten. Want je moet wel goed eten hoor.
Waarop Viola zegt dat ze vaak niet aan eten toe komt.

Daarna nog een klein gesprekje tussen Frank en Frans, ze vinden elkaar bruin maar gebruiken beide geen zonnebank.

Bonnie zingt "Heb je even voor mij".... en vraagt daarop of Frans daar ook gek van wordt. 'Nee' zegt Frans, 'iedereen kent het'. Waarop Bonnie zegt dat ze dat heeft met 'Bonnie kom je buiten spelen'.
Waarop Frans grapt 'maar Bonnie speel je nog wel eens buiten? Je zit tegenwoordig alleen nog maar binnen' en lacht daarop weer op zijn hele eigen Frans-manier

[ Bericht 36% gewijzigd door Sjet op 14-02-2006 18:21:59 ]
pi_35083663
Omstreeks half 7 komen de eerste gasten. En de Big Boss heet ze welkom en Frans treed als gastheer op.

dinsdag 14 februari 2006 @ 20:26:17 #78
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35087752
inmiddels is het optreden van Frans in volle gang en de hele zaal gaat plat

Ook Viola heeft er de kracht nog voor na al haar drukke styling werkzaamheden

dinsdag 14 februari 2006 @ 20:33:51 #79
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35088047
Wachtend op de koffie doet Viola haar beklag bij een van de gasten dat het zo zwaar werken is

Ondertussen is de rest van de hotelliers in de keuken druk bezig

pi_35089052
Frans gaat even de DBK in, om te vertellen dat het eten heerlijk was, en om reklame te maken voor de Italiaanse avond.

Frans is weer uit de DBK, en Anita geeft de gasten een rondleiding.
Viola belt even met Peter om hem te bedanken voor de mooie rozen.

Tevens vertelt Viola nog aan Peter dat Bonnie al haar spullen weg gaat doen, en dat zij dan de woning van Bonnie gaat restylen.
pi_35089215
Frans maakt nog een praatje met de gasten en de hoteliers.

helaas hebben we geen geluid bij Frans
pi_35089472
Eerder op de avond heeft Ferri te horen gekregen van "de adelaars" dat er geen toestemming is voor de moordavond en het sms gebeuren.

Op de achtergrond hoor ik Ferri en John praten, dat ze meer moeten schoonmaken en steeds minder leuke dingen kunnen doen.
Ferri zegt ook, ik heb al een paar weken geroepen dat ik die bingo helemaal niets vind, maar ik houd er over op, dan maar twee keer in de week bingo.
pi_35090147
Annelies kreeg een telefoontje, en ik hoor haar zeggen...... Oke ik zal het hem zeggen.
En even later zien we Frans afscheid nemen van de gasten.

De gasten mogen bij Ferri en Frank betalen, en beginnen met afscheid nemen.

ik stop er dus weer mee
pi_35091649
Frank neemt de telefoon op in kantoor en loopt daarna snel de keuken in. Hij grijpt in het batterijvakje en haalt daar een beertje uit.

Glunderend meldt hij dat hij een beertje van zijn lieverd heeft gekregen.

Emotioneel gaat hij even zitten en bekijkt zijn nieuwe aanwinst

pi_35091746
John pakt snel een blue-beer en vliegt Ferri om de nek en geeft hem ook een beertje

Ferri neemt hem lachend aan

pi_35091922
Monique is in de keuken bezig de bloemen die ze van Humpry gekregen heeft vanmiddag netjes af te snijden en op een vaas te zetten.

Als ze er mee klaar is zegt ze: "come my baby, come to mamma" en loopt met de zware vaas de gang in.

pi_35092061
"Ik zet hem in de gang, dan heeft niemand er last van" zegt ze en zet hem op de tafel neer.

De vaas die Viola er neer had gezet schuift ze naar achter op de tafel en haar mooie ruiker krijgt een ereplaats voor op de grote tafel.

Nog even wat bijschikken van wat takjes en het pronkjuweel staat helemaal klaar

pi_35092270
Monique gaat naar het washok toe en daar ligt al weer een bos bloemen.

Ze gaat Bonnie halen die zit te roken. "Ik heb een verrassing voor je, kom maar".

"Ik hoef niet te vragen van wie het is hè", zegt Bonnie.

Dan moet je even op het kaartje kijken", zegt Monique. "Dan moet jij het even lezen, want ik kan het niet", zegt Bonnie, die haar bril niet bij zich heeft.

"Voor Bonnie Liefs .... Valentijn. Er staat geen naam op. Misschien wel een secret lover, herken je het handschrift of niet", zegt Monique.
pi_35092416
Bonnie gaat haar bril halen en bekijkt het kaartje. Ze herkent het handschrift niet zegt ze. Nou dat is toch leuk, zegt Monique.

Er is ook een kaart voor John. Die zit aandachtig te kijken maar komt er ook niet uit van wie die kaart kan zijn

Hij laat de kaart ook aan Bonnie zien en zegt dat hij dus ook het handschrift van die kaart niet herkent hij zou ECHT niet weten van wie die komt.

Dat weten wij op Fok! dus wel.
Het is de kaart die MissJ. naar hem gestuurd heeft

[ Bericht 30% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 22:36:11 ]
pi_35093080
Bonnie, Anita en Viool zitten in de grote zaal te roken en te drinken.

Enkele uitspraken die er voorbij komen zijn:

- Een forum waar je soms zelfs niet eens tussen kunnen komen
- Anita : Ze schrijven als ik hoest : "Het leeft"
- Viool : Henk Krol belt die menseen op, want het mag niet meer anoniem
- We mogen van Viool alles schrijven wat we willen
- Bonnie stuurt ons pas een advocaat als we te ver gaan
pi_35093145
Dan zijn de dames weer eens aan het praten over hun visie wat BB over hun denkt en van hun wil. De streams schakelen direct over naar de keuken waar John en Monique nog druk zijn met voorbereidingen voor het eten van morgen.
pi_35093428
Er zijn ook nog een aantal mailtjes meegekomen uit het washok. Bonnie zit ze nu samen met Frank te lezen. Helaas is het geluid niet denderend dus kan niet precies opvangen wat er in staat, maar Monique vindt de reacties in de mails wel leuk zegt ze tegen Frank

Ik ben er hier weer weg van

[ Bericht 20% gewijzigd door M-en-A op 14-02-2006 22:54:06 ]
pi_35094391
Monique, Ferry en John aan tafel.
Niet blij met het feit dat de ideeën zoals de moordavond niet goedgekeurd zijn door de Adelaar. Tevens zegt Monique dat het niet leuk was dat de mensen voor een bingo kwamen gisterenavond waardoor de andere gasten weg moesten. Volgens Ferry liepen er twee mensen meteen weg omdat die dat niet konden aanzien. (bingogasten liepen hollende de deur uit)
Overwegend hoor je ze hardop balen van de leiding (ik denk Hummie)
Ook zeggen ze dat de andere mensen achter de schermen ook balen. Tevens over de beelden die ze laten zien, zoals John die zogenaamd niets in Theo zijn gezicht had gezegd. De regie draait iedere keer het geluid weg want dit mogen we niet horen.

(De adelaar staat voor de regie, redactie etc.)
MissJ. is een manier van leven...
pi_35094626
Citaten uit de SC:

Viola wil niet opruimen maar morgenochend en Ferrie wil het wel doen.
Dus Ferrie gaat de boel opruimen en Viola klaagt.
Ferrie wil niet wakker worden en dan de teringzooi opruimen.

Viola doet niks meer...ze heeft de kracht er niet meer voor. Volgens haar hoeft het ook niet is er afgesproken dat ze morgen gaan schoonmaken.

Viool zat te roken als een schoorsteen; Monique herinnerde haar aan de afspraak niet te roken in de huiskamer. Vervolgens kwam Viool met verhalen over openzetten van de deur enz..... Monique zei nog 1 keer dat het afgesproken was en ging rustig verder met de bloemen.

Ferri wil geen film zien wat ook maar enigzins erotisch is, hij wil een film kijken op safe Doe maar Kuifje of zo, zegt John: de relatie tussen Kuifje en Kapitein Haddock heeft ook altijd een erotische ondertoon gehad

John en Ferri moesten even internet bankieren en de redactie kijkt gewoon mee over hun schouder.
Ferri: "zit ik net mijn bankrekening te checken, je weet wel waar al mijn miljoenen opstaan, ( ) wil ik ff 3 miljoen "transferen" staan die gasten achter me rug mee te kijken" (de redactie dus)

Trouwens, lief net toen Monique verteld over die vrouw die moest huilen door al het gedoe vorige week (Monique ruzie met Theo denk ik?) en Monique weer een traantje moest laten samen met die vrouw......

[ Bericht 4% gewijzigd door SuperMOM op 14-02-2006 23:19:02 ]
pi_35095634
Monique, John, Ferri en Frank praten nog even na over de avond en zijn het er allemaal over eens dat Frans Bauer gewoon een topper is! Lekker gewoon, zo'n leuke man, tijd voor iedereen, ze houden niet van zijn muziek alhoewel ze op sommige nummers uit hun dak kunnen gaan maar Frans persoonlijk is gewoon een geweldige man!
pi_35096552
Frank vraagt zich af waarom er geen mensen reageren op de oproep om te komen slapen. Het is tegen elk aanemelijk bod. Er zit ontbijt bij. Als iemand 250 euro bied is het ook goed.
pi_35096903
pi_35097165
Superrrr bedankt alle streamers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')