abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35097283
Frank vraagt zich af waarom er geen mensen reageren op de oproep om te komen slapen. Het is tegen elk aanemelijk bod. Er zit ontbijt bij. Als iemand 250 euro bied is het ook goed.

Er drijven vlokken in het badje. Frank begrijpt dat vrouwen er niet in gaan zitten. Hij heeft gehoord dat ze daar zwanger van kunnen worden.

Ferri wil een vrouwelijke vrouw waarbij hij (als man) de cola fles open kan draaien Ja die zoek ik ook zegt Frank, als ik toch moet kiezen.

De regiseur van Bassie en Adriaan zit soms ook achter de knoppen, zegt Frank. Dus als er veel scheten in de uitzending zitten dan weet je wie het was.

Monique heeft geen idee dat er mensen achter de camera's zitten, ook niet in de tuin of zo...??? Gaat kijken bij een raam, Heej Hoi, Heej! Ziet niets en wil er ook niet over nadenken anders wordt ze gek.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperMOM op 15-02-2006 01:10:13 ]
pi_35097826
Monique: Moet je kijken... er is helemaal niks opgeruimd... dat is toch raar?
John: Ja, dat is nieuwe regel... misschien werkt het... who knows.

Stem "Viola moet haar zender checken". Ferri "Ja, anders vallen er klappen".

Viola is nog wakker want die zoekt de vaseline en vraagt of Ferri die heeft?? Ondertussen valt ze John lastig onder de douche....over bepaalde luchtjes en doucheschuim en zo??
pi_35098339
00.50 uur en alles te bed
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:00:45 #5
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35099286

Als het hele huis al in diepe rust is, behalve Viola die we nogal luid horen snurken af en toe, staat John weer op om een kip te ontleden die nog op het vuur keramiek stond
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:05:23 #6
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35099353
John lijkt nog een ingredient voor zijn kooksel te missen en zoekt dat in het washok

Hoewel het inmiddels meer een magazijn is waar menig winkel jaloers op zou zijn

woensdag 15 februari 2006 @ 02:16:50 #7
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35099510
John zoekt inmiddels alle kookboeken door op zoek naar een goed recept voor zijn kip onderdelen

woensdag 15 februari 2006 @ 02:50:18 #8
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35099885
Nog steeds is John op zoek naar dat Ene ingredient wat hij niet kan vinden en de rest van het huis slaapt, hoewel Viola net ff ging plassen en meteen haar nest weer in dook om verder te slapen

woensdag 15 februari 2006 @ 03:04:05 #9
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35100005
Het lijkt er op dat John de kip de kip laat voor vannacht en weer te bedde is. Ondertussen horen we Viola nog slapen

En dit is wat we zien
  woensdag 15 februari 2006 @ 04:47:26 #10
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35100449

Monique komt nog even haar bed uit om te kijken of het toilet wel schoon is?
pi_35104871
Er schijnen problemen te zijn met de streams. Alle streams blijven op zwart staan.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35109000
12:44Storing op de streams!

Wegens een dubbele (!) stroomstoring is het momenteel niet mogelijk om de live-streaming te volgen. De redactie werkt extra hard om jullie via dagboeken en nieuwsberichten op de hoogte te houden van de gebeurtenissen in het Hotel! We hopen dat de storing zo snel mogelijk verholpen is; excuses voor het ongemak.

Bron Talpa
pi_35110601
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef M-en-A het volgende:
12:44Storing op de streams!

Wegens een dubbele (!) stroomstoring is het momenteel niet mogelijk om de live-streaming te volgen. De redactie werkt extra hard om jullie via dagboeken en nieuwsberichten op de hoogte te houden van de gebeurtenissen in het Hotel! We hopen dat de storing zo snel mogelijk verholpen is; excuses voor het ongemak.

Bron Talpa
Goh... wat toevallig, precies dat gedeelte wat de stream's verzorgt he!
De camera's en HBB verlichting en apparatuur werken nog prima !!
Morgen is er weer een dag !
pi_35113159
Bron Talpa 14:40

Er is opnieuw bezoek. De dansers Remco en Charissa staan voor de deur. Viola zit al klaar met haar dansschoentjes, maar ze moet nog even wachten. Charissa en John bijten het spits af. John krijgt het ritme steeds beter te pakken. Alleen heeft de feestmaal van gisteren zijn sporen nagelaten. Er ligt namelijk kaarsvet op de vloer. Dat bevordert het dansen niet. Er moet dus nog beter schoongemaakt worden

Keep the Sunny Side Up
pi_35113516
Bron Talpa 15:00

Terwijl sommige Hoteliers zich de benen uit het lijf dansen, neemt Frank het er even van. Het weer is in één keer omgeslagen en plotseling komt de zon tevoorschijn. Een mooie reden om een frisse duik in de jacuzzi te nemen. Monique heeft geen zin in water, maar een paar zonnestraaltjes pakt ze gezellig mee.

Keep the Sunny Side Up
pi_35114112
Bron Talpa 15:08 Bonnie's break

Keep the Sunny Side Up
pi_35115249
Bron Talpa 15:30

John en zijn partner zijn bijna klaar en hebben het al over de grande finale van het dansen. “Trek jij mannenkleren aan dan draag ik pumps”, grapt John. Charissa ziet het wel zitten, maar John krabbelt terug. “Ja dáááág, ik sta al genoeg voor lul”, zegt de Hotelier lachend. Dan is de beurt aan Viola. “Heerlijk”, zegt Viola. Ze heeft er duidelijk zin in. “Ik ben zo blij met je”, zegt ze tegen danspartner Remco. Haar riem zakt ondertussen af. “Hij kan nu al een gaatje dichter”, zegt ze blij verrast.

[ Bericht 1% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 15-02-2006 16:18:26 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_35115646
Hoewel nog niet kompleet zijn de streams weer gestart. 2 van de 4 streams doen het.
Keep the Sunny Side Up
pi_35115800
Viola heeft dansles:

-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_35116041
Monique heeft telefoon. Het is de man die zaterdag komt voor de Italiaanse avond.

Hij heeft 2 zangers met keybord. Vlees enz..

pi_35135111
Rond 17.00 uur deden de streams het weer. Een kleine greep uit de SC:

Peter van Viola belt door dat hij een jongedame in huis heeft.
En Viola roept alleen maar dat ze dat lief van hem vind. (het is haar dochter die in huis is bij hem)

De artiesten die vanavond komen:
Corry Konings, Arno Kolenbrander, Jan van Est en Dyana .Sugar lee hooper is ziek.

Rond een uur of 19.00 gaan de Hoteliers eten voor de gasten en artiesten komen.

De werklui van de geluidsinstallatie zitten te mopperen dat de boxen ergens anders moeten staan. Nu moeten ze alle kabels verlengen.

Diana (zangeres): wat een toestand om hier binnen te komen.
Viola: Ja, beveiliging hè
Diana: Lijkt de kluis van de Notre Dame wel

Ondertussen is Corry Konings ook binnen. (19.40 uur)

Frank is boos op de redaktie/beveiliging.
Ze willen de gasten nu al sturen, terwijl er is afgesproken 20.30 uur. (was om 20.00 uur)
Ze kunnen de tering krijgen zegt ie.

(van de Talpa site:
Frank krijgt om tien over acht een telefoontje dat de gasten voor de deur staan, maar daar had de Hotelier niet op gerekend...

"Dat is veel te vroeg", laat hij weten. "Het begint pas om half negen en als dat door anderen verkeerd wordt gecommuniceerd kan ik daar niets aan doen." Hij vertelt dat de artiesten nog niet klaar zijn en dreigt: "Ik doe gewoon niet open!" Ook blijkt hij de actie tijdens de live-show niet te waarderen. Toen werden de Hoteliers verrast met 45 mensen die kwamen bingoën: "Willen jullie hiermee doorgaan, met dit soort grapjes?" Heeft Frank het gehad? )

[ Bericht 20% gewijzigd door SuperMOM op 15-02-2006 23:47:09 ]
pi_35135588
Rond 20.15 komen de gasten toch binnen en moeten allemaal staan in de feestzaal. Er zijn geen stoelen en tafels en iedereen staat maar een beetje langs de muren.

(Foreverblue)

De eerst artiest is ene Micky die als Elvis opkomt en het best grappig doet

(Foreverblue)

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperMOM op 16-02-2006 00:32:24 ]
pi_35136223
Rond 20.30 uur treed Diana op en verkracht een Hazes nummer:

(Frizti)

Het is niet zo super om aan te horen en sommige gasten keken op hun horloge
Ondertussen is Viola en sinds het avondeten niet meer gezien.
Het komt niet zo los want alle gasten blijven aan de kant staan met hun plastic bekertje in hun hand en er vormen zich meer groepjes in de huiskamer.
De zanger Mikey doet zijn best:
Mikey: Het is wit en kruipt over de grond : Artsen zonder lenzen

De enige die echt lol schijnt te hebben is Frank.

(Foreverblue)
pi_35136717
21.05 uur:

Anita heeft Viola gevonden en ze lag gewoon op bed te slapen:

(Frizti)

Viola: ik ga niet de dansvloer op.
Anita: Ik hoorde wel... het was in de vorige zaal leuker... maar ja.
Viola: jullie schelen 20 jaar met mij hè...
Anita: het is gezellig en overzichtelijk

Ondertussen zijn Auke (die achter Monique dronken aanliep vorige week) en Sokaboy (die surinamer zoals Viola hem noemt) ook binnenwaaien.

John gaat klagen over het aantal werkuren en zegt dat die de arbeidsinspectie gaat bellen. En dat die 11 uur rust moet hebben na het werk.
John gaat terugschoppen.
Volgens Annelies moet die niet klagen en kan die morgen uitrusten.

Bonnie doet weer gezellig mee met de gasten:

(Foreverblue)
pi_35137125

(Foreverblue)

Auke en Sokaboy zijn er ook weer.

Corry Konings zingt: ik heb een heel apart gevoel van binnen....en eindelijk gaan de voetjes van de vloer bij de gasten. Ook Frank geniet volop!
Viola vind dit soort avonden voor het klootjesvolk niets maar elke keer danst ze weer gewillig mee en geniet zienderogen

(Foreverblue)

Sfeerimpressie:

(Muerte)

[ Bericht 10% gewijzigd door SuperMOM op 16-02-2006 00:33:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')