En hoeveel heb je er al van op?quote:
vanwaar?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Vanavond vroeg slapen..
quote:
posten is voorbehouden aan de [H] zelf. toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]dus.. dus..naast yvonne lurk jij ookal in [H]
crew.. tsss wel lurken.. nauwelijks posten he
Wegens het overslaan van mijn nachtrust gister.. en mijn in de overtuiging zijn dat het woensdag is..quote:
Naja.. je weet het niet met die blauwen....quote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
posten is voorbehouden aan de [H] zelf. toch?
ik voel me een beetje dinsdag...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wegens het overslaan van mijn nachtrust gister.. en mijn in de overtuiging zijn dat het woensdag is..
Ik lees dus echt niet alles hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]dus.. dus..naast yvonne lurk jij ookal in [H]
crew.. tsss wel lurken.. nauwelijks posten he
ze kunnen toch ook Yvonne gebeft hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. je weet het niet met die blauwen....
Herkenbaar, als ik weinig slaap heb ik dat ook altijd.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wegens het overslaan van mijn nachtrust gister.. en mijn in de overtuiging zijn dat het woensdag is..
tja smaken verschillen hequote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook Yvonne gebeft hebben?
Dan blijf je toch gewoon.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
Ik moet eigelijk slapen.. maar.. ik wil niet.
Als ik niet meer post ben ik in slaap gevallen.quote:
wat weet jij van de smaak van yvonne af?quote:
Ik moet eigenlijk slapen, maar heb mijn Kanon nog niet op.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef NJ het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar heb teveel Rodeo (goedkope Redbull) op.
Je kan ook instellen dat we zien of je online bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ik niet meer post ben ik in slaap gevallen.
dat spul is verslavendquote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef NJ het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar heb teveel Rodeo (goedkope Redbull) op.
dat helpt niet als ze met dr neus op het toetsenbord in slaap valtquote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat we zien of je online bent.
Bedankt voor het linkje. Dat sluit altijd wel makkelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:55 schreef mcDavid het volgende:
Feliciteer *hier* mcDavid!!
nog 5 minuten, mensen!
ik wil nog niet dood tussen haar benen gevonden wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat weet jij van de smaak van yvonne af?
en waarom ben je nog zwart? niet goed genoeg je best gedaan?
.. of zijn jullie niet leuk genoeg..quote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ik niet meer post ben ik in slaap gevallen.
mag ik de sluitpost doen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkje. Dat sluit altijd wel makkelijk.
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat we zien of je online bent.
Ik beeld me het eerste wel in. Goed voor m'n zelfvertrouwen. Voor zover dat er nog is na een dagje BeF.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
.. of zijn jullie niet leuk genoeg..
Rd.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Replacement_driver het volgende:
NJ.
Nouja, het viel toch wel mee? Ik zag niet echt een reden voor een ban. En zeker niet voor een week.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Rd.
Lekker lopen kloten in TRU vandaag?
Geen idee.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nouja, het viel toch wel mee? Ik zag niet echt een reden voor een ban. En zeker niet voor een week.
Nouja, ik troost me maar met het idee dat het niet mijn eerste ban is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen idee.
In de notes van CTS staat enkel iets van "Trollen in diverse topics" ofzo. En ik had geen zin om het terug te gaan lezen in dat gezweef daar.
Nooit gehad. Ik dacht dat de procedure was dat de eerste ban 48 uur is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:03 schreef NJ het volgende:
Had je al een TRU-ban?
Nope. Forumbrede bans beginnen bij 48 uur, subforum specifieke bij een week.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:03 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nooit gehad. Ik dacht dat de procedure was dat de eerste ban 48 uur is.
Met [dat andere] account ben ik daar natuurlijk wel eens gebanned.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Nope. Forumbrede bans beginnen bij 48 uur, subforum specifieke bij een week.
Maar het is er in ieder geval eentje die je van je lijst kan strepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |