En hoeveel heb je er al van op?quote:
vanwaar?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Vanavond vroeg slapen..
quote:
posten is voorbehouden aan de [H] zelf. toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]dus.. dus..naast yvonne lurk jij ookal in [H]
crew.. tsss wel lurken.. nauwelijks posten he
Wegens het overslaan van mijn nachtrust gister.. en mijn in de overtuiging zijn dat het woensdag is..quote:
Naja.. je weet het niet met die blauwen....quote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
posten is voorbehouden aan de [H] zelf. toch?
ik voel me een beetje dinsdag...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wegens het overslaan van mijn nachtrust gister.. en mijn in de overtuiging zijn dat het woensdag is..
Ik lees dus echt niet alles hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]dus.. dus..naast yvonne lurk jij ookal in [H]
crew.. tsss wel lurken.. nauwelijks posten he
ze kunnen toch ook Yvonne gebeft hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. je weet het niet met die blauwen....
Herkenbaar, als ik weinig slaap heb ik dat ook altijd.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wegens het overslaan van mijn nachtrust gister.. en mijn in de overtuiging zijn dat het woensdag is..
tja smaken verschillen hequote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook Yvonne gebeft hebben?
Dan blijf je toch gewoon.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
Ik moet eigelijk slapen.. maar.. ik wil niet.
Als ik niet meer post ben ik in slaap gevallen.quote:
wat weet jij van de smaak van yvonne af?quote:
Ik moet eigenlijk slapen, maar heb mijn Kanon nog niet op.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef NJ het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar heb teveel Rodeo (goedkope Redbull) op.
Je kan ook instellen dat we zien of je online bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ik niet meer post ben ik in slaap gevallen.
dat spul is verslavendquote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef NJ het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar heb teveel Rodeo (goedkope Redbull) op.
dat helpt niet als ze met dr neus op het toetsenbord in slaap valtquote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat we zien of je online bent.
Bedankt voor het linkje. Dat sluit altijd wel makkelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:55 schreef mcDavid het volgende:
Feliciteer *hier* mcDavid!!
nog 5 minuten, mensen!
ik wil nog niet dood tussen haar benen gevonden wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat weet jij van de smaak van yvonne af?
en waarom ben je nog zwart? niet goed genoeg je best gedaan?
.. of zijn jullie niet leuk genoeg..quote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ik niet meer post ben ik in slaap gevallen.
mag ik de sluitpost doen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkje. Dat sluit altijd wel makkelijk.
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat we zien of je online bent.
Ik beeld me het eerste wel in. Goed voor m'n zelfvertrouwen. Voor zover dat er nog is na een dagje BeF.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
.. of zijn jullie niet leuk genoeg..
Rd.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Replacement_driver het volgende:
NJ.
Nouja, het viel toch wel mee? Ik zag niet echt een reden voor een ban. En zeker niet voor een week.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Rd.
Lekker lopen kloten in TRU vandaag?
Geen idee.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nouja, het viel toch wel mee? Ik zag niet echt een reden voor een ban. En zeker niet voor een week.
Nouja, ik troost me maar met het idee dat het niet mijn eerste ban is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen idee.
In de notes van CTS staat enkel iets van "Trollen in diverse topics" ofzo. En ik had geen zin om het terug te gaan lezen in dat gezweef daar.
Nooit gehad. Ik dacht dat de procedure was dat de eerste ban 48 uur is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:03 schreef NJ het volgende:
Had je al een TRU-ban?
Nope. Forumbrede bans beginnen bij 48 uur, subforum specifieke bij een week.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:03 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nooit gehad. Ik dacht dat de procedure was dat de eerste ban 48 uur is.
Met [dat andere] account ben ik daar natuurlijk wel eens gebanned.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Nope. Forumbrede bans beginnen bij 48 uur, subforum specifieke bij een week.
Maar het is er in ieder geval eentje die je van je lijst kan strepen..
Die staat er echt al sinds dag één dat ik mod werd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe, NJ, ik zie nu pas die link in je sign over een slotje..
Nouja, [hoofdaccount] dan?quote:
volgens mij heb ik daar nu al 5x op geklikt, uit nieuwschierigheidquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe, NJ, ik zie nu pas die link in je sign over een slotje..
Is alles op?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/CDMV3RK0GX79/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Nouja, [hoofdaccount] dan?
lege bierglazen zuigenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/CDMV3RK0GX79/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
5 van de 6 toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog 5 flesjes, maar die bewaar ik voor een andere keer
Ik vraag me wel eens af hoeveel users er geweest zijn die de humor ervan niet kunnen inzien en oprecht boos geworden zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar nu al 5x op geklikt, uit nieuwschierigheid
Ach, die zal wel weer een keer opduiken.quote:
Je bedoelde natuurlijk hips. Of heb je wat gebroken? Na 1 flesje 11.6% ben je toch nog niet dronken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je kunt goed hoofdrekenen! [14.gips]
ik vond .gif zo standaard, maar wist ff nix betersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bedoelde natuurlijk hips. Of heb je wat gebroken? Na 1 flesje 11.6% ben je toch nog niet dronken..
Dus je hebt niks gebroken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vond .gif zo standaard, maar wist ff nix beters
ach tis niet eens dat je meteen uitgelogd word, 1 keer backspace en klaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel users er geweest zijn die de humor ervan niet kunnen inzien en oprecht boos geworden zijn.
boos? mwah, niet om die link denk ik...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel users er geweest zijn die de humor ervan niet kunnen inzien en oprecht boos geworden zijn.
Doei.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:40 schreef mcDavid het volgende:
hoi?
Ik geloof er nog steeds helemaal niks vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:03 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Je weet tochquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:35 schreef killswitch het volgende:
J gaat een keer vroeg op bed weg hier en meteen ligt bef zo goed als plat
Vanochtend ben ik serieus, het is een goeie dag vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:14 schreef rompompom het volgende:
Ik geloof er nog steeds helemaal niks van
M.quote:
Ik zag et al jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een eigen Valentijnstopic![]()
![]()
Misstique
ik zie het al helemaal voor me, jij glunderend achter je monitorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een eigen Valentijnstopic![]()
![]()
Misstique
Weet ik niet, ik zit op mn werk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef jackson het volgende:
MT.... ik lees net dat je vrolijk bent enzo...
Hele bossen bloemen voor de deur ?!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me, jij glunderend achter je monitor
Happy Valentine's Day DLquote:
psssst... stiekem heb ik ook een hekel aan valentijnsdagquote:
maar omdat je nu eindelijk eens aandacht krijgt ineens niet meer zeker, hypocriet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
psssst... stiekem heb ik ook een hekel aan valentijnsdag![]()
Ik hypocriet? Never!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar omdat je nu eindelijk eens aandacht krijgt ineens niet meer zeker, hypocriet hoor
pssstt zou ik ook doen![]()
Hier ook...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef NJ het volgende:
Geen kaarten, geen e-cards. Enkel spam.
dan heb je in ieder geval nog iets, ik heb een spamfilterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef NJ het volgende:
Geen kaarten, geen e-cards. Enkel spam.
Detailsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef jackson het volgende:
Ik heb zowaar wel iets gedaan aan deze "mooie" dag. Ben benieuwd hoe het uitpakt
Gekregen voor Valentijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan heb je in ieder geval nog iets, ik heb een spamfilter
Ja sjegquote:
Kjoetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja sjeg
Ach... ze zal et toch niet lezen. Iets met roos en bezorgen enzo
Toen was ik heul nog niet actief op Fok!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
vorig jaar zelf gekocht op 15 februari na een zooi mail van een zekere misstique
Maar wel op valentijns dag druk met mails sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Toen was ik heul nog niet actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Toen was ik heul nog niet actief op Fok!![]()
lolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar wel op valentijns dag druk met mails sturen![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:48 schreef Litso het volgende:
Iemand de John & John valentijnscomic al binnen?
Hij is tof.
goeiemorgen meiskequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:58 schreef Janetje het volgende:
WTF, Litso blauw??
Ik ging pas om half 4 hoor..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:35 schreef killswitch het volgende:
J gaat een keer vroeg op bed en meteen ligt bef zo goed als plat
Ik heb al lang boodschappen gedaan joh.. ben al sinds half 10 wakker..quote:
zoals rpp al opmerkte, moest het niet naar bed zijn, maar toen jij fok verlietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ging pas om half 4 hoor..![]()
Had geen zin in fok.
Hee, nu je het zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:58 schreef Janetje het volgende:
WTF, Litso blauw??
Scherp.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:58 schreef Janetje het volgende:
WTF, Litso blauw??
dat goeiemorgen was meer een sarcastische opmerking richting jou persoontje vanwege het opmerken dat er iemand blauw was gewordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb al lang boodschappen gedaan joh.. ben al sinds half 10 wakker..
tja dat zeggen de smurfen ook maar daar trek ik me ook niets van aan...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef NJ het volgende:
En er is niks mis met blauw zijn.
Nee klopt... alleen het extra werk zou ik weigerenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef NJ het volgende:
Afgezien van dat je af en toe je eigen subforum even moet verversen in de hoop dat er al iemand heeft gepost...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef NJ het volgende:
Ik begrijp dat je workload nog niet afdoende is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Afgezien van dat je af en toe je eigen subforum even moet verversen in de hoop dat er al iemand heeft gepost...
wat meteen jou nog immer hoge aanwezigheids gehalte hier verklaartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Afgezien van dat je af en toe je eigen subforum even moet verversen in de hoop dat er al iemand heeft gepost...
Het is er nu nog lekker rustig, maar dat is goed want dan kan ik me vast een beetje inlezen in de 6 slowchattopicsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je workload nog niet afdoende is?
Waarom ben je eigenlijk mod? Wat beweegt iemand daartoe precies ?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is er nu nog lekker rustig, maar dat is goed want dan kan ik me vast een beetje inlezen in de 6 slowchattopics
geilen op macht, geen sociaal leven, combi van beiden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk mod? Wat beweegt iemand daartoe precies ?!
aawwwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
Ik ben ziek.
Much better.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
aawww
*chow kusje op der voorhoofd geeft
Blauw staat me goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk mod? Wat beweegt iemand daartoe precies ?!
Als ik echt ziek ben heb ik weinig zin in mijn pc eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Much better..
Ik vind mijn moeder suf, van haar mag ik nooit achter de pc als ik ziek ben.. Ik bedoel, zoveel inspanning vergt het toch niet?
Ja... lul maar stomquote:
Join the clubquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
Ik ben ziek.
Ik heb altijd zin in mijn pc.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik echt ziek ben heb ik weinig zin in mijn pc eigenlijk
Ik zit al 4,5 jaar op fok en ik merk gewoon dat ik de neiging heb mee te helpen. Ik kan flink baggeren en klonen, maar ik betrapte mezelf er ook op steeds meer topicreports te zetten en mensen in topics naar de 'goede' plek te wijzen. Dus toen bedacht ik dat ik dan net zo goed crew kan worden.quote:
Nee, je doet het om de meetsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zit al 4,5 jaar op fok en ik merk gewoon dat ik de neiging heb mee te helpen. Ik kan flink baggeren en klonen, maar ik betrapte mezelf er ook op steeds meer topicreports te zetten en mensen in topics naar de 'goede' plek te wijzen. Dus toen bedacht ik dat ik dan net zo goed crew kan worden.
En ja natuurlijk vind ik het tof om mijn notes te kunnen lezen maar om de 'macht' doe ik het niet.
En het is ook niet zo van "mod zijn van SES is suf, maar de blauwe kleur blijf je wel op alle subfora zien"?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zit al 4,5 jaar op fok en ik merk gewoon dat ik de neiging heb mee te helpen. Ik kan flink baggeren en klonen, maar ik betrapte mezelf er ook op steeds meer topicreports te zetten en mensen in topics naar de 'goede' plek te wijzen. Dus toen bedacht ik dat ik dan net zo goed crew kan worden.
En ja natuurlijk vind ik het tof om mijn notes te kunnen lezen maar om de 'macht' doe ik het niet.
Zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is mooi danquote:
Ik heb bewust de afgelopen paar sollicitaties voorbij laten gaan, waaronder POL en PUB want daar heb ik niks mee.. SES kwam ik toch nog wel regelmatig en past ook bij mijn belevingswereldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
En het is ook niet zo van "mod zijn van SES is suf, maar de blauwe kleur blijf je wel op alle subfora zien"?. Ik ken [mensen] die zo dachten.
mes...quote:
Ach.. zo ver was ik niet gekomen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
zoals rpp al opmerkte, moest het niet naar bed zijn, maar toen jij fok verliet
Zo... goeiemorgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat goeiemorgen was meer een sarcastische opmerking richting jou persoontje vanwege het opmerken dat er iemand blauw was geworden
Ja wij kunnen door een waterkraan...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef NJ het volgende:
Gefeli!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:33 schreef Misstique het volgende:
Ik ben overigens zojuist de 10k grens overschreden![]()
Wie niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:32 schreef Litso het volgende:
En stiekem geil ik op Renésite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |