alsof Peu mijn billenmaatje isquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zou heus welkom zijn, als je Peu maar thuislaat
Je verwoordding was nu niet echt subtiel neequote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik sprak m voor het eerst in een half jaar weer, en we zouden elkaar in amsterdam spreken, maar dat is misgelopen
zou hij denken dat ik m wilde vermoorden of zo?
Klein beetje wel tochquote:
Ik dacht dat ie wel wat kon hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je verwoordding was nu niet echt subtiel nee
Dat klinkt best okequote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
ik voel een Baf! (Alfristi en ik) meets FBG meet opkomen![]()
en ik dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
Gaan we battelenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
Jij hebt dat recht opgegeven toen je blauw werdquote:
En als ik iedereen zn notes uitgeprint meeneem?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt dat recht opgegeven toen je blauw werd
en alfisti doet de andere helftquote:
Matig aanbod, maar komt in de richting, 1 uurtje crewforumacces?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik iedereen zn notes uitgeprint meeneem?
Ehm ehm tja bier?quote:
mja, dan meot je hier gewoon langskomenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Matig aanbod, maar komt in de richting, 1 uurtje crewforumacces?
standaard op een meetquote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik iedereen zn notes uitgeprint meeneem?
Heb je vrijdag wat te doen?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, dan meot je hier gewoon langskomen
Als hij de komende week niet online komt weet je genoegquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie wel wat kon hebben
Van de FBG's zeker jaquote:
beetje te vroegquote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rijles om 11 uur, dus vanaf 12 uur niet meer nee
daar zeg je me watquote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als hij de komende week niet online komt weet je genoeg
Kampioenstankerquote:
Alfristi lust toch ook wel een kleintje?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
die battle zou ik zelfs van Brechtje verliezen waarschijnlijk![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
Naja van Alexxxxx win je in ieder gevalquote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
die battle zou ik zelfs van Brechtje verliezen waarschijnlijk![]()
Ja maar ik kan echt niks hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alfristi lust toch ook wel een kleintje?
ik heb wel bier in de kelder en in de koelkast hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja van Alexxxxx win je in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |