Bij het neuk-topic was ik al klaar hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:20 schreef Hankster het volgende:
meissie123 is een doddoener voor het neuk-en Moniek-topic
Je wordt vermoeiend...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad, neuk een Monique is best te doen denk ik.
Lezen te moeilijk? Ze bedoelde dat ze mijn mening deelde.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zijn mening terwijl je je voordoet als een haar![]()
hij / zij, wat dan ook. Bewijst alleen maar meer dat ik wombcat niet kenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zijn mening terwijl je je voordoet als een haar![]()
Als ik haar spreek, besteed ik die tijd echt niet aan het bespreken van Het Fok! forum. Het spijt me.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Ericr het volgende:
Moniek mag trots op je zijn Meissie, doe haar de groeten van Het Fok! forum.
lekker objectiefquote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Bij het neuk-topic was ik al klaar hoor.
Maar Moniek verdedigen zal ik altijd blijven doen. Als je het topic daardoor niet meer zo interessant vind, is het misschien verstandiger om je in andere topics te mengen.
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Start|Windows Afsluiten wil nog wel eens helpen. Of je drukt een paar keer op Alt F4.
Yep, zelfs als ik vind dat ze soms niet goed schaatst zal ik altijd voor haar opkomen als mensen zich om zoiets geroepen voelen om de meest belachelijke dingen te schrijven. Want dat hoeft echt niet.quote:
of je neemt alles wat minder serieus en begrijp dat veel mensen dit als uitlaatklep gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Yep, zelfs als ik vind dat ze soms niet goed schaatst zal ik altijd voor haar opkomen als mensen zich om zoiets geroepen voelen om de meest belachelijke dingen te schrijven. Want dat hoeft echt niet.
Dan moet je vaak in actie komen, vermoeiend lijkt me.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Yep, zelfs als ik vind dat ze soms niet goed schaatst zal ik altijd voor haar opkomen als mensen zich om zoiets geroepen voelen om de meest belachelijke dingen te schrijven. Want dat hoeft echt niet.
Zelfs als men over Deutekom zo zou praten zou ik het serieus oppakken, want het is gewoon werkelijk niet onnodig om waar dan ook, zulke onzinnige opmerkingen te plaatsen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of je neemt alles wat minder serieus en begrijp dat veel mensen dit als uitlaatklep gebruiken
Zal ik speciaal voor jou nog even mijn echte mening gevenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef meissie123 het volgende:
Maar Moniek verdedigen zal ik altijd blijven doen. Als je het topic daardoor niet meer zo interessant vind, is het misschien verstandiger om je in andere topics te mengen.
Nee hoor, dit is de eerste keer. Blijkbaar voelt Nederland zich nu wel één nu het om Olympische Spelen gaat. Als een Nederlander dan niet zo denderend presteert komt er commentaar. Veel commentaar ook nog eens. Dus dit is de eerste keer dat ik het voor Moniek op neem.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan moet je vaak in actie komen, vermoeiend lijkt me.
Oei, denk dat Meissie je nu gaat aanklagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik stel voor dat we d'r lynchen bij thuiskomt. Kunnen we alvast wennen aan het Midden-Oosten land waar we langzamerhand toch al in veranderen.
Dank je.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou nog even mijn echte mening geven![]()
Moniek heeft de pech gehad dat, toen zij plotseling als groot schaatster kwam bovendrijven, Ireen Wüst volledig over haar heen geknald is. Dat is niet erg, aangezien ze, zoals ze tijdens het OKT heeft laten zien, wel bij de besten op bepaalde afstanden kan horen.
Deze Olympische spelen zat het in ieder geval niet mee en ik kan best begrijpen dat mensen haar, al dan niet ludiek, als zondebokje willen gebruiken, mede door de dramatische gevolgen voor Gretha Smit. Op het moment dat de emotie bekoeld is valt dat ook allemaal prima te begrijpen.
het lijkt mij erg vermoeiend alles zo serieus te nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Zelfs als men over Deutekom zo zou praten zou ik het serieus oppakken, want het is gewoon werkelijk niet onnodig om waar dan ook, zulke onzinnige opmerkingen te plaatsen.
Daar hou ik van, dat is het leuke aan forums...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het lijkt mij erg vermoeiend alles zo serieus te nemen.
ik kan niet begrijpen dat je zo serieus op alles in gaat
Welnee, het is gewoon weer zo'n nietszeggende opmerking. Dat neem ik niet serieus.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Oei, denk dat Meissie je nu gaat aanklagen.
dan heb je daar een dagtaak aan, als je nog wat topics nodig hebt moet je het maar zeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Daar hou ik van, dat is het leuke aan forums...
Het omgekeerde is net zo leuk, probeer maar eens.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Daar hou ik van, dat is het leuke aan forums...
Nee dank je ik heb aan dit topic genoeg. In een ander topic, compleet ander onderwerp, gaat het allemaal goed. Dus ik blijf me hier in mengen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan heb je daar een dagtaak aan, als je nog wat topics nodig hebt moet je het maar zeggen
Het omgekeerde is veel leukerquote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Het omgekeerde is net zo leuk, probeer maar eens.![]()
Welnee, dat maakt het lang zo interessant niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Het omgekeerde is net zo leuk, probeer maar eens.![]()
Mooi, zijn we het daar in ieder geval wel over eensquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Ericr het volgende:
Wij vinden het ook geinig Meissie.
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Welnee, dat maakt het lang zo interessant niet.
Mensen schrikken zich vaak kapot als iemand serieus op een onderwerp reageert, moet je eens uitproberen. Is best geinig![]()
Ik schrik er niet van, vraag me alleen af of jij in het dagelijks leven ook zo bent? Als dat zo is zou ik je denk ik erg vermoeiend vinden... en als je niet zo bent vind ik het een beetje blij als je op dit forum de act gaat lopen opvoeren van de moralist...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Mensen schrikken zich vaak kapot als iemand serieus op een onderwerp reageert, moet je eens uitproberen. Is best geinig![]()
Ik denk dat heel veel mensen niet zichzelf zijn op het net.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schrik er niet van, vraag me alleen af of jij in het dagelijks leven ook zo bent? Als dat zo is zou ik je denk ik erg vermoeiend vinden... en als je niet zo bent vind ik het een beetje blij als je op dit forum de act gaat lopen opvoeren van de moralist...
ik weet verder ook dat het het beste is om dit soort mensen niet teveel aandacht te schenken dus dit is ook het laatste wat ik erover typ...
Alleen Trouw? Nee NRC ook: http://www.nrc.nl/sport/article221794.ecequote:Hierbij het laatste nieuwsbericht vanaf the Reebok Road in Holten Oost, de sleptop gaat zo de koffer in naar Torino!
door John Graat / Trouw
De mannen liggen bij de ploegenachtervolging op koers voor goud, het vrouwenteam werd de weg naar medailles versperd door Duitsland. Moniek Kleinsman was niet de enige schuldige.
Het wegwerpgebaartje van Renate Groenewold bij het uitrijden sprak duidelijke taal. Ze maakte het in de richting van Kleinsman, die haar rol als brokkenpiloot nog eens had onderstreept met een wederom dramatisch optreden. In de kwalificatieronde van de ploegenachtervolging reed het Nederlandse trio vooral door toedoen van Kleinsman naar de vierde tijd. Het systeem bepaalde dat in de kwartfinale nummer vijf de tegenstander werd. Dat was uitgerekend het team dat Nederland zo graag wilde ontlopen: Duitsland.
Nederland bleek kansloos. Niettemin meende Groenewold dat er een medaille had ingezeten. ,,Dit had mijn tweede kunnen zijn. Ik baal.’’ Ook bondscoach Ab Krook dacht dat bij een andere paring in de kwartfinale brons en zelfs zilver binnen bereik had gelegen. ,,Kijk maar naar de tijden.’’
Nou doe je net alsof ik er ingetrapt benquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef meissie123 het volgende:
[..]
20.000 mensen in dit topic zijn het over bovenstaande ook wel eens geworden hoor. Maar dat was het niet ALLEEN.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef meissie123 het volgende:
Maar vergeet voor wat betreft die ploegenachtervolging de rest dan ook niet hè
- Ab Krook
- Groenewold, Smit
- Het rare systeem van loting, opeens let men niet meer op tijd maar bekijken ze het per 2 teams.
- Duitsland kon zo uitrekenen op welke plek ze moesten eindigen om tegen Nederland te moeten schaatsen.
toch knap dat 20.000 mensen dat in 288 posts eens kunnen wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
20.000 mensen in dit topic zijn het over bovenstaande ook wel eens geworden hoor. Maar dat was het niet ALLEEN.
![]()
Ik help je even herinnerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:25 schreef MiLalaa het volgende:
kan dit topic niet gesloten worden?jullie zijn het al 100 posts lang met elkaar eens.
Iedereen vindt nu heus wel dat Kleinsman genoeg over haar heen heeft gekregen. En ze wordt volgens mij nu vast ook niet meer lastiggevallen met interviews.
Dan praat jij jezelf tegen... "En ja ik blijf natuurlijk bij mijn principes" <-- het zijn jouw woorden...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
klopt, maar dat was VOORDAT jij kwam![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft nou eenmaal zwaar onder de maat gepresteerd, en dan wordt je nogal makkelijk zondebokquote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef meissie123 het volgende:
Helaas, dan ben je de zondebok ja.
Maar vergeet voor wat betreft die ploegenachtervolging de rest dan ook niet hè
- Ab Krook
- Groenewold, Smit
- Het rare systeem van loting, opeens let men niet meer op tijd maar bekijken ze het per 2 teams.
- Duitsland kon zo uitrekenen op welke plek ze moesten eindigen om tegen Nederland te moeten schaatsen.
Ik begrijp dat men een zondebok wil, zo is de mens nu eenmaal. Vind het alleen sneu en oneerlijk voor Moniek
quote:
klopt jij gooit al mijn principes overboordquote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Dan praat jij jezelf tegen... "En ja ik blijf natuurlijk bij mijn principes" <-- het zijn jouw woorden...
Geeft niets hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |