abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35298415
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:20 schreef Hankster het volgende:
meissie123 is een doddoener voor het neuk-en Moniek-topic
Bij het neuk-topic was ik al klaar hoor.

Maar Moniek verdedigen zal ik altijd blijven doen. Als je het topic daardoor niet meer zo interessant vind, is het misschien verstandiger om je in andere topics te mengen.
pi_35298431
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad, neuk een Monique is best te doen denk ik.
Je wordt vermoeiend...
pi_35298438
Moniek mag trots op je zijn Meissie, doe haar de groeten van Het Fok! forum.
pi_35298455
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

zijn mening terwijl je je voordoet als een haar
Lezen te moeilijk? Ze bedoelde dat ze mijn mening deelde.
pi_35298460
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

zijn mening terwijl je je voordoet als een haar
hij / zij, wat dan ook. Bewijst alleen maar meer dat ik wombcat niet ken
pi_35298467
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Je wordt vermoeiend...
Start|Windows Afsluiten wil nog wel eens helpen. Of je drukt een paar keer op Alt F4.
pi_35298493
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Ericr het volgende:
Moniek mag trots op je zijn Meissie, doe haar de groeten van Het Fok! forum.
Als ik haar spreek, besteed ik die tijd echt niet aan het bespreken van Het Fok! forum. Het spijt me.
pi_35298503
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Bij het neuk-topic was ik al klaar hoor.

Maar Moniek verdedigen zal ik altijd blijven doen. Als je het topic daardoor niet meer zo interessant vind, is het misschien verstandiger om je in andere topics te mengen.
lekker objectief
pi_35298508
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:24 schreef Ericr het volgende:

[..]

Start|Windows Afsluiten wil nog wel eens helpen. Of je drukt een paar keer op Alt F4.
Ik hou je niet tegen.
pi_35298533
Gezellig hier
pi_35298538
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef snellejelle het volgende:

[..]

lekker objectief
Yep, zelfs als ik vind dat ze soms niet goed schaatst zal ik altijd voor haar opkomen als mensen zich om zoiets geroepen voelen om de meest belachelijke dingen te schrijven. Want dat hoeft echt niet.
pi_35298566
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef Remzz het volgende:
Gezellig hier
Ja hè, bijna net zo gezellig als het HHH
pi_35298579
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Yep, zelfs als ik vind dat ze soms niet goed schaatst zal ik altijd voor haar opkomen als mensen zich om zoiets geroepen voelen om de meest belachelijke dingen te schrijven. Want dat hoeft echt niet.
of je neemt alles wat minder serieus en begrijp dat veel mensen dit als uitlaatklep gebruiken
pi_35298607
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Dan moet je vaak in actie komen, vermoeiend lijkt me.
pi_35298616
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:

[..]

of je neemt alles wat minder serieus en begrijp dat veel mensen dit als uitlaatklep gebruiken
Zelfs als men over Deutekom zo zou praten zou ik het serieus oppakken, want het is gewoon werkelijk niet onnodig om waar dan ook, zulke onzinnige opmerkingen te plaatsen.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:28:31 #266
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35298631
Ik stel voor dat we d'r lynchen bij thuiskomt. Kunnen we alvast wennen aan het Midden-Oosten land waar we langzamerhand toch al in veranderen.
pi_35298649
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef meissie123 het volgende:
Zal ik speciaal voor jou nog even mijn echte mening geven

Moniek heeft de pech gehad dat, toen zij plotseling als groot schaatster kwam bovendrijven, Ireen Wüst volledig over haar heen geknald is. Dat is niet erg, aangezien ze, zoals ze tijdens het OKT heeft laten zien, wel bij de besten op bepaalde afstanden kan horen.

Deze Olympische spelen zat het in ieder geval niet mee en ik kan best begrijpen dat mensen haar, al dan niet ludiek, als zondebokje willen gebruiken, mede door de dramatische gevolgen voor Gretha Smit. Op het moment dat de emotie bekoeld is valt dat ook allemaal prima te begrijpen.
Atje zeggen is adje doen!
pi_35298656
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dan moet je vaak in actie komen, vermoeiend lijkt me.
Nee hoor, dit is de eerste keer. Blijkbaar voelt Nederland zich nu wel één nu het om Olympische Spelen gaat. Als een Nederlander dan niet zo denderend presteert komt er commentaar. Veel commentaar ook nog eens. Dus dit is de eerste keer dat ik het voor Moniek op neem.

En dat doe ik van harte
pi_35298662
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef PLAE@ het volgende:

Ik stel voor dat we d'r lynchen bij thuiskomt. Kunnen we alvast wennen aan het Midden-Oosten land waar we langzamerhand toch al in veranderen.
Oei, denk dat Meissie je nu gaat aanklagen.
pi_35298693
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

Zal ik speciaal voor jou nog even mijn echte mening geven

Moniek heeft de pech gehad dat, toen zij plotseling als groot schaatster kwam bovendrijven, Ireen Wüst volledig over haar heen geknald is. Dat is niet erg, aangezien ze, zoals ze tijdens het OKT heeft laten zien, wel bij de besten op bepaalde afstanden kan horen.

Deze Olympische spelen zat het in ieder geval niet mee en ik kan best begrijpen dat mensen haar, al dan niet ludiek, als zondebokje willen gebruiken, mede door de dramatische gevolgen voor Gretha Smit. Op het moment dat de emotie bekoeld is valt dat ook allemaal prima te begrijpen.
Dank je.
pi_35298695
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Zelfs als men over Deutekom zo zou praten zou ik het serieus oppakken, want het is gewoon werkelijk niet onnodig om waar dan ook, zulke onzinnige opmerkingen te plaatsen.
het lijkt mij erg vermoeiend alles zo serieus te nemen.
ik kan niet begrijpen dat je zo serieus op alles in gaat
pi_35298710
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef snellejelle het volgende:

[..]

het lijkt mij erg vermoeiend alles zo serieus te nemen.
ik kan niet begrijpen dat je zo serieus op alles in gaat
Daar hou ik van, dat is het leuke aan forums...
pi_35298751
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Ericr het volgende:

[..]

Oei, denk dat Meissie je nu gaat aanklagen.
Welnee, het is gewoon weer zo'n nietszeggende opmerking. Dat neem ik niet serieus.
pi_35298782
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef meissie123 het volgende:

[..]

dan heb je daar een dagtaak aan, als je nog wat topics nodig hebt moet je het maar zeggen
pi_35298802
*Spannend....
*Ga er eens goed voor zitten
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_35298823
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Het omgekeerde is net zo leuk, probeer maar eens.
pi_35298852
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dan heb je daar een dagtaak aan, als je nog wat topics nodig hebt moet je het maar zeggen
Nee dank je ik heb aan dit topic genoeg. In een ander topic, compleet ander onderwerp, gaat het allemaal goed. Dus ik blijf me hier in mengen.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:34:04 #278
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_35298855
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

Het omgekeerde is veel leuker
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_35298890
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:34 schreef wdn het volgende:

[..]

Het omgekeerde is veel leuker
dat komt niet overtuigend over

ot: net als Moniek
pi_35298921
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

Welnee, dat maakt het lang zo interessant niet.
Mensen schrikken zich vaak kapot als iemand serieus op een onderwerp reageert, moet je eens uitproberen. Is best geinig
pi_35298932
Wij vinden het ook geinig Meissie.
pi_35298962
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Ericr het volgende:
Wij vinden het ook geinig Meissie.
Mooi, zijn we het daar in ieder geval wel over eens
pi_35298963
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Mensen schrikken zich vaak kapot als iemand serieus op een onderwerp reageert, moet je eens uitproberen. Is best geinig
dat zou ik nu ook zeggen
pi_35299109
quote:

[..]

Ik schrik er niet van, vraag me alleen af of jij in het dagelijks leven ook zo bent? Als dat zo is zou ik je denk ik erg vermoeiend vinden... en als je niet zo bent vind ik het een beetje blij als je op dit forum de act gaat lopen opvoeren van de moralist...

ik weet verder ook dat het het beste is om dit soort mensen niet teveel aandacht te schenken dus dit is ook het laatste wat ik erover typ...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_35299214
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik schrik er niet van, vraag me alleen af of jij in het dagelijks leven ook zo bent? Als dat zo is zou ik je denk ik erg vermoeiend vinden... en als je niet zo bent vind ik het een beetje blij als je op dit forum de act gaat lopen opvoeren van de moralist...

ik weet verder ook dat het het beste is om dit soort mensen niet teveel aandacht te schenken dus dit is ook het laatste wat ik erover typ...
Ik denk dat heel veel mensen niet zichzelf zijn op het net.

In het echt neem ik het ook op voor Moniek als het moet, maar in het echt hebben de mensen toch een heel andere mening.
De moralist ben ik werkelijk niet hoor, ik maak ook wel eens nutteloze, onzinnige opmerkingen, maar die zal ik niet op het web plaatsen.

Tot ziens in het andere topic dan maar
  maandag 20 februari 2006 @ 19:48:59 #286
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_35299486
quote:
Hierbij het laatste nieuwsbericht vanaf the Reebok Road in Holten Oost, de sleptop gaat zo de koffer in naar Torino!

door John Graat / Trouw

De mannen liggen bij de ploegenachtervolging op koers voor goud, het vrouwenteam werd de weg naar medailles versperd door Duitsland. Moniek Kleinsman was niet de enige schuldige.

Het wegwerpgebaartje van Renate Groenewold bij het uitrijden sprak duidelijke taal. Ze maakte het in de richting van Kleinsman, die haar rol als brokkenpiloot nog eens had onderstreept met een wederom dramatisch optreden. In de kwalificatieronde van de ploegenachtervolging reed het Nederlandse trio vooral door toedoen van Kleinsman naar de vierde tijd. Het systeem bepaalde dat in de kwartfinale nummer vijf de tegenstander werd. Dat was uitgerekend het team dat Nederland zo graag wilde ontlopen: Duitsland.

Nederland bleek kansloos. Niettemin meende Groenewold dat er een medaille had ingezeten. ,,Dit had mijn tweede kunnen zijn. Ik baal.’’ Ook bondscoach Ab Krook dacht dat bij een andere paring in de kwartfinale brons en zelfs zilver binnen bereik had gelegen. ,,Kijk maar naar de tijden.’’
Alleen Trouw? Nee NRC ook: http://www.nrc.nl/sport/article221794.ece
Ik zal de rest van de kranten maar niet posten want dit vind je niet alleen in de kranten....

Indien zowel der coach als haar mederijders vinden dat ze slecht presteert....
dan kun je reakties verwachten op een forum als FOK. En dat zullen overwegend negatieve reakties zijn want ze heeft nou eenmaal niet gebracht wat ze had moeten doen. En het was overduidelijk dat zij degene was die het niet bij kon benen. Helaas, maar dan ben je een ideale zondebok.
pi_35299722
Helaas, dan ben je de zondebok ja.

Maar vergeet voor wat betreft die ploegenachtervolging de rest dan ook niet hè
- Ab Krook
- Groenewold, Smit
- Het rare systeem van loting, opeens let men niet meer op tijd maar bekijken ze het per 2 teams.
- Duitsland kon zo uitrekenen op welke plek ze moesten eindigen om tegen Nederland te moeten schaatsen.

Ik begrijp dat men een zondebok wil, zo is de mens nu eenmaal. Vind het alleen sneu en oneerlijk voor Moniek
pi_35299835
quote:

[..]

Nou doe je net alsof ik er ingetrapt ben

En dat allemaal door die stomme Moniek
  maandag 20 februari 2006 @ 19:57:23 #289
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_35299881
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef meissie123 het volgende:
- Ab Krook
- Groenewold, Smit
- Het rare systeem van loting, opeens let men niet meer op tijd maar bekijken ze het per 2 teams.
- Duitsland kon zo uitrekenen op welke plek ze moesten eindigen om tegen Nederland te moeten schaatsen.
20.000 mensen in dit topic zijn het over bovenstaande ook wel eens geworden hoor. Maar dat was het niet ALLEEN.

Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 20 februari 2006 @ 19:58:04 #290
106690 MiLalaa
pi_35299919
Volgens mij is het Moniek topic bijna vol. Mooi.
pi_35299948
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

20.000 mensen in dit topic zijn het over bovenstaande ook wel eens geworden hoor. Maar dat was het niet ALLEEN.

toch knap dat 20.000 mensen dat in 288 posts eens kunnen worden

helpt met volposten
pi_35299995
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:25 schreef MiLalaa het volgende:
kan dit topic niet gesloten worden? jullie zijn het al 100 posts lang met elkaar eens.
Iedereen vindt nu heus wel dat Kleinsman genoeg over haar heen heeft gekregen. En ze wordt volgens mij nu vast ook niet meer lastiggevallen met interviews.
Ik help je even herinneren
  maandag 20 februari 2006 @ 20:00:51 #293
106690 MiLalaa
pi_35300054
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:59 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Ik help je even herinneren
klopt, maar dat was VOORDAT jij kwam
  maandag 20 februari 2006 @ 20:02:13 #294
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_35300112
1. Die is 'alleen' fout geweest met de indeling van de achtervolging. Moniek had niet mogen starten en dat had HIJ moeten inzien. Maar indien Moniek weet dat ze niet goed is had ze het ook moeten zeggen.
2. Smit heeft niets fout gedaan toch? Blessure valt weinig aan te doen. En het in beeld brengen van haar emotie is een fout van de NOS. Dat is mooie TV ja, maar het is funest voor het beeld en imago van Moniek.
3+4. Het is niet anders... Tenzij je de tijd verborgen houdt natuurlijk.
Misschien dat een poule beter is. Iedereen tegen iedereen en dan een stand maken zoals met ijshockey.
pi_35300126
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

klopt, maar dat was VOORDAT jij kwam
Dan praat jij jezelf tegen... "En ja ik blijf natuurlijk bij mijn principes" <-- het zijn jouw woorden...
Geeft niets hoor.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:02:58 #296
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_35300148
en voordat ik kwam
pi_35300162
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef meissie123 het volgende:
Helaas, dan ben je de zondebok ja.

- Ab Krook
- Groenewold, Smit

Ik begrijp dat men een zondebok wil, zo is de mens nu eenmaal. Vind het alleen sneu en oneerlijk voor Moniek
Ze heeft nou eenmaal zwaar onder de maat gepresteerd, en dan wordt je nogal makkelijk zondebok
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_35300170
Wat een gezeur, iemand reageerd een keer serieus en meteen word die helemaal afgekraakt
  maandag 20 februari 2006 @ 20:03:33 #299
106690 MiLalaa
pi_35300179
quote:
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef meissie123 het volgende:

[..]

Dan praat jij jezelf tegen... "En ja ik blijf natuurlijk bij mijn principes" <-- het zijn jouw woorden...
Geeft niets hoor.
klopt jij gooit al mijn principes overboord
  maandag 20 februari 2006 @ 20:03:35 #300
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_35300181
en wie houdt mij tegen om een deel 2 te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')