Uiteindelijk gaat iedereen daarvoor naar de spelen. Meezuipen is belangrijker dan winnen. Dat is maar goed ook, anders zou mijn aanwezigheid hier ook weinig waard zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ze zit waarschijnlijk te zuipen nu als touriste in het hhh
ik zou haar buiten zetten, dadelijk stort het nog in wegens teveel sneeuw op het dak... ook dat is natuurlijk dan haar schuldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ze zit waarschijnlijk te zuipen nu als touriste in het hhh
Ze is in staat om die trofee lek te rijden inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef Ericr het volgende:
Kleinsman neemt revanche bij de Kraantje Lektrofee, let maar op.
Moniek kan zo weinig, ze kan vast ook niet tegen kritiekquote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef meissie123 het volgende:
Moniek kan wel tegen kritiek.
Maar de meeste kritiek die volledig onbekende, vaak niet eens sporters, op haar leveren is zo ongelooflijk onterecht en oneerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atje zeggen is adje doen!
Gelukkig maarquote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef meissie123 het volgende:
Mocht het schaatsen bij haar niet lukken, dan zal ze haar studie afronden en vervolgens daarin aan het werk gaan. Wat ze af en toe al doet.
Maar Moniek is een goeie meid, die Nederland nog wel laat zien dat ze het wel kan. Dus we hoeven haar nog niet te missen
OMGquote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Ericr het volgende:
Om in de geest te blijven van het topic, ze gaat meedoen aan de paralympics?
Best kans dat ze die plek met plezier aan een verstandelijk gehandicapte afstaat. Misschien maak je wel kansquote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Ericr het volgende:
Om in de geest van dit topic te blijven kun je zo'n opmerking beter achterwege laten hè.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Ericr het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Ericr het volgende:
Ik ben gestopt, ben nu aan het oefenen voor het jaarlijkse Josti festijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Best kans dat ze die plek met plezier aan een verstandelijk gehandicapte afstaat. Misschien maak je wel kans
Mag jij de muzikanten door hun plaatsen aanwijzen? Veel plezier daarmee!!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik ben gestopt, ben nu aan het oefenen voor het jaarlijkse Josti festijn.
moniek ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 18:24 schreef meissie123 het volgende:
Doe jij aan topsport?
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:15 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Hmmm...Ik zag dus net in studio sportwinter dat zelfs Yvonne van Gennip, op d'r ouderwetse schaatsen in 1988!!! Nog sneller op de 3000 was dan Kleinsman vorige week zondag. Tijd van van Gennip toen: 4.11.94![]()
wat een zinloze opmerking weer zeg... Weet je niets beters te zeggen? Kun je jouw mening over Moniek niet gewoon goed onderbouwen.quote:
probeer eens net zoveel onzin-posts als jou te plaatsenspammen op dit forumquote:Op maandag 20 februari 2006 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Probeer jij eens haar tijd te schaatsen op de 3000 meter, praten we daarna verder![]()
alsof je alleen kritiek mag leveren als je zelf topsporter bentquote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef meissie123 het volgende:
[..]
wat een zinloze opmerking weer zeg... Weet je niets beters te zeggen? Kun je jouw mening over Moniek niet gewoon goed onderbouwen.
Ieder zijn mening, maar tegen die zinloze opmerking zonder enige onderbouwing kan ik echt niet.
Ik denk dat dat nog moeilijk wordt, want dan moet hij eerst over het aantal onzin-posts van jou heenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
probeer eens net zoveel onzin-posts als jou te plaatsenspammen op dit forum![]()
Nou, da's snellejelle dan weer aardig geluktquote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
probeer eens net zoveel onzin-posts als jou te plaatsenspammen op dit forum![]()
Nee dat zeg ik niet, lees het nog maar eens.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alsof je alleen kritiek mag leveren als je zelf topsporter bent
kijk daar is z'n mokkeltjequote:Op maandag 20 februari 2006 19:17 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog moeilijk wordt, want dan moet hij eerst over het aantal onzin-posts van jou heen
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, da's snellejelle dan weer aardig gelukt
Nope, het is toevallig iemand die dezelfde mening deelt en zijn mening ook gerust wil onderbouwenquote:
heb je 't topic wel gelezen?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:20 schreef Hankster het volgende:
meissie123 is een doddoener voor het neuk-en Moniek-topic
zijn mening terwijl je je voordoet als een haarquote:Op maandag 20 februari 2006 19:19 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Nope, het is toevallig iemand die dezelfde mening deelt en zijn mening ook gerust wil onderbouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |