Wat is de positie? Mod? En zo ja, waarvan?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef stinkie het volgende:
is je mail al verzonden? Er komt weer een positie vrij he....
Mod. PUB, SES of NWS.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is de positie? Mod? En zo ja, waarvan?
En nee, ik wacht niet tot vanavond.
Een beetje flauw om meteen te sollicteren omdat Nikky moet stoppen vanwege gezondheidsklachtenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef stinkie het volgende:
is je mail al verzonden? Er komt weer een positie vrij he....
We voelen met je mee.quote:
Ik ook, maar ik ben er inmiddels wel weer overheenquote:
ik heb jou volgens mij ook eens gemeetquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er inmiddels wel weer overheen.
Ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er inmiddels wel weer overheen.
Ik heb aan z'n kont gezetenquote:
Komt wel Q, komt wel.. het duurt gewoon even...quote:
Waar, wat en wanneer dan?quote:
Er is idd een heleboel Maanvis jaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt wel Q, komt wel.. het duurt gewoon even...
Tis ook niet niets..
Toch vergiste ik me ik in jou en hemquote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Er is idd een heleboel Maanvis ja
je valt iig lekker opquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningen, Haarzuilen, Groningen....ehm.... nog wel vaker denk ik
Daarna nog veel meerquote:
Nuecken?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmm, ben onder een andere nick verder gegaan
Zuipen ook lastig weg, vooral de brouwketels zijn lastigquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zelfs de hele brouwerij opzuipen is nog geen goede verklaring.
Pff da's lang geledenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef freecell het volgende:
[..]
JOU heb ik gemeet op 5 mei in Wageningen
*knik*quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pff da's lang geleden
Was jij dat meisje met die blauwe ogen?
Ja, dit helptquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmm, ben onder een andere nick verder gegaan
Ja maar die van jou waren mooier, of komt dat doordat we allebei onderwaterbeestjes zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef freecell het volgende:
[..]
*knik*
Er waren maar twee meisjes, maar die andere had ook blauwe ogen
Zegt me nog niets, maar ik geloof je als jij zegt dat ik je gemeet heb hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef freecell het volgende:
[..]
niet? hmmmmmm......
Dit is mijn derde nick, de eerste was GMN
en de tweede mijn echte naam
* freecell is geen onderwaterbeestjequote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja maar die van jou waren mooier, of komt dat doordat we allebei onderwaterbeestjes zijn?
Owja, ik weet het alquote:
Mijn icon is weer wegquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owja, ik weet het al
Ik herinner me opeens je icon
ja jij dolfijntje en isa.quote:
Tis wel wat direct hequote:
Ik zie net dat ik me afgemeld heb voor die meeting, dat doe ik anders nooit ;').quote:
Er waren 30 man aangemeld. Uiteindelijk waren we er met 6quote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik me afgemeld heb voor die meeting, dat doe ik anders nooit ;').
Ik zat nog in de mapquote:
Ik ben helemaal geen onderwaterbeestje hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja maar die van jou waren mooier, of komt dat doordat we allebei onderwaterbeestjes zijn?
Ik heb dat wijf zelf al aan het tegelen gezet. Er moet nog gekit worden, maar daar hebben we het nog wel overquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey stinkie! Ga eens uit mijn AT!
Ga klussen, je moet nog een badkamer tegelen van je baas.
Prachtig.quote:Op zondag 26 november 2006 17:17 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Kutschop
[afbeelding] deze is veul mooier
Jij bent in ieder geval overgekwalificeerd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:05 schreef seekfaM het volgende:
Hoe lelijk moet je zijn, om in aanmerking te komen voor Mod?![]()
Dats balenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval overgekwalificeerd.
Gewoon door de plee spoelen. Allemaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Maanvissen
Die hadden wij vroeger in ons akwarium.
Daar istiequote:
Jij eet zeker geen gebakken vissie meer?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gewoon door de plee spoelen. Allemaal
We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij eet zeker geen gebakken vissie meer?
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij eet zeker geen gebakken vissie meer?
Liefje! Je post! Je leeft!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef stinkie het volgende:
opgelost slotje
blijft dit topic me achtervolgen![]()
Mijn posts hebben een defibrilerende werking, wittegijdanie?quote:
He lamlul! Hoesie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef stinkie het volgende:
opgelost slotje
blijft dit topic me achtervolgen![]()
He, broer van stinkie!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn posts hebben een defibrilerende werking, wittegijdanie?
Daar kan ik bevestigend op antwoorden!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, broer van stinkie!
Heb je nu al eens een keer geneukt?
Ja, maar niet door jou!quote:Is je zusje nog vrijgezel en op wettelijk aanvaardbare leeftijd om geneukt te worden?
HA pislul! Ja goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He lamlul! Hoesie?
Zeg eens eerlijk, bevalt het getrouwde leven een beetje? Of mis je het vrije neuken, motor rijden wanneer JIJ wil en alles kunnen doen zonder dat er een of ander misukt mens (dat heeft god een vrouw genoemd) met een theedoek in de kamer staat te wapperen, omdat er nog afgewassen wordt.
(ja, ik heb ook zo'n leven en godverdomme, ik heb geen motor)
Oh, kan je ook even bij ons langskomen. De zolder is echt een puinhoop hier.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
HA pislul! Ja goed.
En dat leven, ik had het me anders voorgesteld....
Motorrijden? Dat ding wat ik nu heb is de benaming motor niet meer waard, en het is heel gek, maar al mijn voor een motor gespaarde centjes zijn weg. Maar er staat wel een nieuwe tvVreemd wel ....
Past die theedoek trouwens niet bij je pas ontdekte vrouwelijke kant
Goed, mijn Fok! tijd zit er weer op na dit bericht, ik ga de zolder opruimen. Geheel vrijwillig uiteraard
*kalender erbij pakt...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, kan je ook even bij ons langskomen. De zolder is echt een puinhoop hier.
Of moet ik dat eigenlijk aan BE vragen? (of jij kan komen opruimen)
wedden dat ze het lijk zouden verplaatsen zodat die mannen met de witte pakken nog een zolder kunnen "onderzoeken" ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef Maanvis het volgende:
Hij is dood.... die ruimt echt niet nog een zolder op.
Dat geloof ik niet... je kent de neerlandsche burocratie immers!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
wedden dat ze het lijk zouden verplaatsen zodat die mannen met de witte pakken nog een zolder kunnen "onderzoeken" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |