quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ja hoi
Weer lekker brak, wil ik doorgaan om me weblog verder uit te breiden, is 't forum down.
jij dusquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wie heeft 't over een forum
weblog
ahquote:
Ik klinkte er niet eens opquote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
moet je ook niet op die banners klikke
je moet weer hulp zoeken bij pivotlog..quote:
Tssquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet weer hulp zoeken bij pivotlog..
vertrekt naar waar?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef leonieke het volgende:
Aloha
Iemand een idee wie er vertrekt?
geen ideequote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef leonieke het volgende:
Aloha
Iemand een idee wie er vertrekt?
ik gok trouwens op nataliequote:
Roosjequote:
die zit niet bij FOK! en nee, die gaat niet wegquote:
Die zit niet bij Fokquote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
die zit niet bij FOK! en nee, die gaat niet weg
Ik denk dat het natalie is
Alles was weg... Ik heb een nieuwe harde schijf gekregenquote:
en je data?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Alles was weg... Ik heb een nieuwe harde schijf gekregen.
Ah, je pc doet het weer dusquote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Alles was weg... Ik heb een nieuwe harde schijf gekregen.
Nope, alles is weer terugquote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, je pc doet het weer dus
Geen belangrijke gegevens verloren hoop ik?
jij blijquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, alles is weer terug. Die paar Gig die ik had konden makkelijk ff bij Pat op de pc
.
da's mooiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, alles is weer terug. Die paar Gig die ik had konden makkelijk ff bij Pat op de pc
.
ik backup regelmatig. Nog nooit nodig gehad, maar ik ken verhalen van mensen die spulletjes kwijt raakten en zo.. dan maar wat extra veiligheidquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi
ik ben ooit alles kwijt geweest, waaronder 'dierbare' foto's
*mental note maakt zeer binnenkort weer eens een backup te maken
Echt welquote:
Wij ook een keer toen Pat's pc crashtequote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi
ik ben ooit alles kwijt geweest, waaronder 'dierbare' foto's
*mental note maakt zeer binnenkort weer eens een backup te maken
Nu jij een nieuwe schijf hebt kunnen jullie backups van elkaar makenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij ook een keer toen Pat's pc crashte.
Ik heb maar de helft van wat Pat heeft, dat gaat dus niet lukkenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu jij een nieuwe schijf hebt kunnen jullie backups van elkaar maken
van hetzelfde. Alweer beter(der)?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst een ieder hier een goedenavond
Ja, van de griep geen last meer op dit moment. Maar dat kan ook van de drukte hier komen, ik moet veel dingen regelen dus heb ik geen tijd om ziek te zijn...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van hetzelfde. Alweer beter(der)?
probeer toch maar ziek te zijn hoor, anders blijft het hangen.. en ja, ik ben er ook één die geen tijd heeft.. dat heb ik gemerkt ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, van de griep geen last meer op dit moment. Maar dat kan ook van de drukte hier komen, ik moet veel dingen regelen dus heb ik geen tijd om ziek te zijn...
Tja, van die filmpjes hoef je natuurlijk geen backup te makenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb maar de helft van wat Pat heeft, dat gaat dus niet lukken.
*wenst je hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst een ieder hier een goedenavond
En al die plaatjesquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, van die filmpjes hoef je natuurlijk geen backup te maken
Na 7 maart mag ik van mezelf pas ziek zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
probeer toch maar ziek te zijn hoor, anders blijft het hangen.. en ja, ik ben er ook één die geen tijd heeft.. dat heb ik gemerkt ook.
Da's nog een tijdje wegquote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Na 7 maart mag ik van mezelf pas ziek zijn
Beterschap!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens verder uitzieken..
en? van welke koning ben je familie?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhh, nee
aan genealogie, sinds vanmiddag
Koning Rose de Eerstequote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
en? van welke koning ben je familie?
Zolang je iedereen nog kan vinden is het leuk... Maar dan...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhh, nee
aan genealogie, sinds vanmiddag
tja, dat 'iedereen vinden' is juist de uitdagingquote:Op maandag 13 februari 2006 21:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zolang je iedereen nog kan vinden is het leuk... Maar dan...
de grondlegger van de rosewijnen?quote:
Geen idee, ik kan jou alleen maar vertellen hoe het voor jou daar is is...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe ist hier?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan jou alleen maar vertellen hoe het voor jou daar is is...
eejjjjjjjj Jagquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi
Deejjjjjjjjquote:
Dat klinkt niet echt overtuigend.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O...
Wel gezellig geloof ik...
niet overdrijven hequote:Op maandag 13 februari 2006 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjj
goedenavond.nog geen tijd om te slapen?
heel gezellig nu jij er bentquote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt overtuigend.![]()
daarvoor nog niet dus?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heel gezellig nu jij er bent![]()
Heb jij voorouders?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet overdrijven he
eerst nog wat voorouders achterhalen
Dat is altijd het hoogtepunt van de dag.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heel gezellig nu jij er bent![]()
Huh, dus ik heb mijn hoogtepunt als jij komt??quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is altijd het hoogtepunt van de dag.
Als ik de SC in kom ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Huh, dus ik heb mijn hoogtepunt als jij komt??
nouja, daar zullen we het maar mee doen danquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toen was het gewoon gezellig![]()
Waar komen die vandaan dan?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, daar zullen we het maar mee doen dan
Volgens mij niet hoor.quote:
Wel driequote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.Heb je je pilletje wel genomen?
![]()
Nijmegen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Overal en nergens
Van vaders kant veel uit Nijmegen en Rossum
Hoi Jaguarizedquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
he, niets mis met Nijmegen hoor
Tja, Rossum, kende het ook niet
Een citytour is altijd leuk.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wil er nu wel een keer gaan kijken
City? Dorp waarschijnlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een citytour is altijd leuk.Neem de auto mee.
Hebben ze vast nog niet eerder gezien.
![]()
Welterusten, Dquote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed idee
*ook gaat
welterusten allen
* qu63 steekt nog een lucifer aan om te kijken of het licht wel echt uit isquote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat 't bed bezoeken
* Sjowhan gooit een steen tegen 't licht aan
eujquote:
werken, en vanmiddag met de oudste naar het ziekenhuis voor een behoorlijk ingrijpend onderzoek..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
euj
Wat zijn de plannen voor vandaag?Behalve werken.
dat klinkt serieus!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
werken, en vanmiddag met de oudste naar het ziekenhuis voor een behoorlijk ingrijpend onderzoek..
behalve werken? Nietsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
euj
Wat zijn de plannen voor vandaag?Behalve werken.
och jeequote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
werken, en vanmiddag met de oudste naar het ziekenhuis voor een behoorlijk ingrijpend onderzoek..
Hostel was toch van een goede vriend van Tarantino?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
Vanavond naar de bios geweest met wat mensen van MTH. We zijn naar Walk The Line oid geweest over Johnny Cash. Erg goede film. Voor 6,50 euro had ik entree + wat te drinken. Drinken was 1,69 euro, dat is bij Pathe toch minstens het dubbele!
Vanaf de 23e draait hier Hostel, van Quentin Tarantino. Ik wil kijken of we daar met een groep heen kunnen.
http://www.imdb.com/title/tt0450278/quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hostel was toch van een goede vriend van Tarantino?
slaapkop!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat snel dan, ben echt al wel een half uur mijn bed uit
Nog niet aan het werken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is druk hier..
Vandaar dat ik lekker afwezig ben
jij bent niet drukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is druk hier..
Vandaar dat ik lekker afwezig ben
Wanneer moet je beginnen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
neh, contract is zelfs nog niet binnen
1 maart officieel.quote:
1 maart is nog even. Je kan ze toch even bellen en vragen of het al op de post gedaan is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
1 maart officieel.
Ze hadden 't laten liggen vrijdag, dus zouden 't maandag op de post doen
Nog niet binnen in ieder geval, terwijl ik wel de info van 't CWI binnen heb die ook gisteren is verstuurd
winks?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:29 schreef es70 het volgende:
100 winks uitzoeken om er 11 te bewaren.
Msnquote:
ahquote:
Buzzers staan uit hier, die zijn onwijs irritantquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah
die zooi gebruik ik niet
alleen om berichtjes te versturen, niet voor die winks of buzzers
ik gebruik die zooi gewoon nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Buzzers staan uit hier, die zijn onwijs irritant.
Winks (een paar dan) zijn cute.
Ik had ze al, dus slomer zal mijn pc er niet van wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik gebruik die zooi gewoon niet
wordt mn pc alleen maar slomer door enzo
Het ligt er maar net aan wanneer het gisteren naar de postkamer is gebracht... Denk dat je het morgen dan wel in de bus hebt hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
1 maart officieel.
Ze hadden 't laten liggen vrijdag, dus zouden 't maandag op de post doen
Nog niet binnen in ieder geval, terwijl ik wel de info van 't CWI binnen heb die ook gisteren is verstuurd
NOuja, 't zou eigenlijk al vrijdag verzonden zijn, dus dit valt me best wel tegenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wanneer het gisteren naar de postkamer is gebracht... Denk dat je het morgen dan wel in de bus hebt hoor!
Komt omdat jij er op zit te wachten.. En voor hen is het iets wat even tussendoor moet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
NOuja, 't zou eigenlijk al vrijdag verzonden zijn, dus dit valt me best wel tegen
Hmm mja, ik heb gelijk weer zo'n gevoel; als 't loon maar ook niet zo gaat als nuquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt omdat jij er op zit te wachten.. En voor hen is het iets wat even tussendoor moet...
Als je het vrijdag nog niet hebt, dan nog maar eens aan de bel trekken!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mja, ik heb gelijk weer zo'n gevoel; als 't loon maar ook niet zo gaat als nu. Ze hadden mij woensdag op gesprek, de baas zei zelf van; deze week krijg je 't nog in de bus, maarja..
Ik denk dat ik iets te ongeduldig ben
behoorlijk ja... als ik me morgen nog zo voel als nu, blijf ik een dagje thuis, want het schiet zo echt niet op.quote:
Oh, lekker onder je dekbed.. goed boek erbijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
behoorlijk ja... als ik me morgen nog zo voel als nu, blijf ik een dagje thuis, want het schiet zo echt niet op.
* MutZ geeft indah een beterschapskusjequote:
Jij bent niet bang voor het besmettingsgevaar??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ geeft indah een beterschapskusje
boek ja, die heb ik nog genoegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oh, lekker onder je dekbed.. goed boek erbij![]()
dank je, maar nu gewoon weer uit de buurt blijven he.. anders word je ook ziekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ geeft indah een beterschapskusje
jaah! dat kun je toch niet zeggen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij bent niet bang voor het besmettingsgevaar??
zal wel weer commentaar komen dat het niet kan en zo
In dat kader: ik zei het niet, ik typte hetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaah! dat kun je toch niet zeggen!![]()
o ja ...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In dat kader: ik zei het niet, ik typte het![]()
Slaap lekker en beterschap!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ik zet de wekker maar eens niet. Ik zie wel hoe laat ik wakker ben. Wellicht tot morgen
die heb ik niet, maar wel wat sterk spulquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Slaap lekker en beterschap!!!
Tip: neem eerst even een gluhweintje...
Beerenburgje wil ook nog wel eens helpen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die heb ik niet, maar wel wat sterk spulen daarna een jus d'orange
![]()
ik heb wel een kruikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beerenburgje wil ook nog wel eens helpen!
Maar ach, komt vast wel goed!
Ik hoor het al, hoef helemaal niet langs te komenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of je neemt net zoals ik een waterbed, gewoon even de temperatuur wat hoger zetten
Dat maak jij er van!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, hoef helemaal niet langs te komen
Nee, want ik heb niet gezegd dat ik naar bed ga, en ik heb ook niet gezegd dat ik die thermostaat nu wat hoger ga zetten... Ik heb alleen gezegd dat ik koud ben..quote:
Daar moet wel wat aan te doen zijn tochquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niet gezegd dat ik naar bed ga, en ik heb ook niet gezegd dat ik die thermostaat nu wat hoger ga zetten... Ik heb alleen gezegd dat ik koud ben..
Dan had jij allang in je auto moeten zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet wel wat aan te doen zijn toch
Is dit een hint???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef classpc het volgende:
Ik zie net dat er mensen een berichtje in m'n fotoboek gezet hebben
Hij is trouwens een beetje bewerkt nu.
Nee.quote:
Heb al een heel lang snoer aangeschaftquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan had jij allang in je auto moeten zitten
Een watte??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb al een heel lang snoor aangeschaft![]()
was al aangepastquote:
quote:En lukt het jou niet eens om twee uren zonder Fok! te zitten??![]()
Niet toen ik quottequote:
Dacht even dat je wilde fokken onder het autorijden... (inderdaad: nog nooit van wireless gehoordquote:[..]hoezo dat
Nee, ik heb er geen foto's in gezet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, dan hoef ik dus niet te kijken
nope, toen nog niet neequote:
nee joh, das niet goed wireless, met snoer werkt echt veel beterquote:Dacht even dat je wilde fokken onder het autorijden... (inderdaad: nog nooit van wireless gehoord)
Ach, het is maar goed dat ik weet dat jij deze kant niet uit durft te komen, anders zou ik nog denken dat het om mij persoonlijk zou gaan.. Je hebt elke keer ook wel weer een ander excuusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nope, toen nog niet nee
[..]
nee joh, das niet goed wireless, met snoer werkt echt veel beter
Oude foto's mogen ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen foto's in gezet.
Heb nog geen recente foto's.
Krijg ik nog de schuld ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het is maar goed dat ik weet dat jij deze kant niet uit durft te komen, anders zou ik nog denken dat het om mij persoonlijk zou gaan.. Je hebt elke keer ook wel weer een ander excuus
Mja inderdaad, ik wacht 't eerst maar even af...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je het vrijdag nog niet hebt, dan nog maar eens aan de bel trekken!
En ik kan m'n foto's niet zo klein krijgen dat ik ze kan uploaden in het fotoboek. Altijd is de bestandsgrootte te groot.quote:
Als jij van die oude afgezaagde geintjes blijft maken, ben je niet eens meer welkom!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg ik nog de schuld ook
En ik laat mijn paspoort wel aanpassen hoor, misschien krijg ik wel een visum voor die gebieden daar
Kan me je ongeduld levendig voorstellen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja inderdaad, ik wacht 't eerst maar even af...
Mail maar door, doe ik het voor jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:39 schreef classpc het volgende:
[..]
En ik kan m'n foto's niet zo klein krijgen dat ik ze kan uploaden in het fotoboek. Altijd is de bestandsgrootte te groot.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij van die oude afgezaagde geintjes blijft maken, ben je niet eens meer welkom!![]()
Zodra ik nieuwe heb, mail ik jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mail maar door, doe ik het voor je
Dan zul je het hier mee moeten doen:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nogmaals: de oude mogen ook hoor
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan zul je het hier mee moeten doen:
[afbeelding]
Oeh vertel,quote:
Jij begint te juichen als ik zeg dat je niet meer welkom bent...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh vertel,
heb ik een hint gestuurd
En jij gelooft dat nog ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij begint te juichen als ik zeg dat je niet meer welkom bent...
Daar moet ik eens over nadenken dan hoor, hoe dat moetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, want jij doet niet veel om mij het tegendeel te bewijzen
Of je wilt of je wilt niet... Er om heen draaien heeft geen zin!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet ik eens over nadenken dan hoor, hoe dat moet
Ik ga er over nadenken HOE ik dat doen moet hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of je wilt of je wilt niet... Er om heen draaien heeft geen zin!
Ondertussen word ik oud en versleten... O dear, dat ben ik alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga er over nadenken HOE ik dat doen moet he
Je word versleten, door wie, hoe, waar watquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ondertussen word ik oud en versleten... O dear, dat ben ik al![]()
Dat zou jij wel willen weten ehquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je word versleten, door wie, hoe, waar wat![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten eh
Denk dat je de enige bent die daar belangstelling voor heeftquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Dus begin maar met vertellen hoor![]()
Nee, hoor, let maar opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Denk dat je de enige bent die daar belangstelling voor heeft
Hmmmm, daar gaan wequote:
Succes.. en ik zie het morgen welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, daar gaan we
* marc gaat even 300 kloons aanmaken![]()
Truste maar danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, die is nog met zijn laatste avondmaal bezig
nietwaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, die is nog met zijn laatste avondmaal bezig
komt door die sfeer hierquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Wat me opvalt is dat er bijna geen blauwtje hier meer te zien is
(wil daarmee zeggen, in 't begin liep 't storm met de blauwen, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Komt dat door de desinteresse?)
hey, ik ben er toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De sfeer die hier niet meer is bedoel je?
geen piquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De sfeer die hier niet meer is bedoel je?
We hoeven kennelijk niet meer 'gecontroleerd' te worden op lief en aardig zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Wat me opvalt is dat er bijna geen blauwtje hier meer te zien is
(wil daarmee zeggen, in 't begin liep 't storm met de blauwen, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Komt dat door de desinteresse?)
lekker begin dan jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef classpc het volgende:
Het is net de eerste les dat ik nu deze leraar heb, en ik mag hem nu al niet
Schijnbaar jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:11 schreef es70 het volgende:
[..]
We hoeven kennelijk niet meer 'gecontroleerd' te worden op lief en aardig zijn
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft zijn contract binnen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schijnbaar ja
Of iemand heeft gewoon de SC open staan, kan natuurlijk ook
ik heb de SC openstaan, telt dat ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schijnbaar ja
Of iemand heeft gewoon de SC open staan, kan natuurlijk ook
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft zijn contract binnen
Wat scheelt er aan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben ziek thuis.. best kut..
grieperig, maar het was vanochtend zo erg dat ik er niets in zag nog te gaan werken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan?Beterschap natuurlijk.
![]()
Hmm das dan lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
grieperig, maar het was vanochtend zo erg dat ik er niets in zag nog te gaan werken.
dank je
in bed blijven is niets voor mij, maar binnen blijven wel. Hier waait 't als een gek en bij vlagen regent het ook nog eens flink.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm das dan lekker.In bed blijven kan ook lekker zijn.
ge-wat?quote:Vanavond ge-retro-bowld.
Allemaal gekleed in 70's kleding en bowlen. Na een half uur gingen de lichten uit, discolampen aan + muziek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in bed blijven is niets voor mij, maar binnen blijven wel. Hier waait 't als een gek en bij vlagen regent het ook nog eens flink.
[..]
ge-wat?
aah, op die fiets... maar als er andere verlichting is, kun je dan uberhaupt nog wel bowlen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Allemaal gekleed in 70's kleding en bowlen. Na een half uur gingen de lichten uit, discolampen aan + muziek.
straks als ik in Indonesië zit wordt het helemaal leuk, goedemorgen, goedemiddag en goedenavond in één keerquote:
Voor jou wel jaquote:
Jawel maar het is dus heel donker en je ziet alleen de discoverlichting en de bal licht een beetje op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, op die fiets... maar als er andere verlichting is, kun je dan uberhaupt nog wel bowlen?
Het bevalt hier absoluut.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
Bevalt het daar een beetje?
aah, handigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar het is dus heel donker en je ziet alleen de discoverlichting en de bal licht een beetje op.![]()
lekker op tijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het bevalt hier absoluut.Ik heb nog steeds vakantie.
Maandag beginnen de lessen en ik moet nog steeds doorgeven welke classes ik ga volgen.
Dat doe ik morgen wel ofzo.quote:
Dat wordt lachen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
straks als ik in Indonesië zit wordt het helemaal leuk, goedemorgen, goedemiddag en goedenavond in één keer![]()
![]()
wat een smoesjes zeg...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen wel ofzo.Vandaag moest ik wassen.
![]()
verschil Indonesië-Nederland is 5 tot 8 uur later, afhankelijk van tijdzone en zomertijd/wintertijd. Voor mij zal het 5 of 6 uur later zijn dan Nederland.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat wordt lachen.Is dat 8 uur?
Goed he?quote:
Ah dus 5-6 met NZ.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verschil Indonesië-Nederland is 5 tot 8 uur later, afhankelijk van tijdzone en zomertijd/wintertijd. Voor mij zal het 5 of 6 uur later zijn dan Nederland.
ik láát mijn was doen als ik vakantie heb.. kost 50 cent. Ik moet alleen nog iets regelen zodat ze de was op komen halen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed he?En dat kostte maar 1,5 uur.
Lekker hoor die vakantie. En maandag duurt nog lang zat johquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het bevalt hier absoluut.Ik heb nog steeds vakantie.
Maandag beginnen de lessen en ik moet nog steeds doorgeven welke classes ik ga volgen.
maandag... da's nog 2 werkdagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker hoor die vakantie. En maandag duurt nog lang zat joh
Het kost mij 1,14 voor het wassen en 1,14 euro voor het drogen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik láát mijn was doen als ik vakantie heb.. kost 50 cent. Ik moet alleen nog iets regelen zodat ze de was op komen halen.
Idd. Makkelijk he?quote:
Ik heb de keuzelijst ook nog maar donderdag gekregen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker hoor die vakantie. En maandag duurt nog lang zat joh
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver![]()
''Spetterpoepje' raarste koosnaam'
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver![]()
''Spetterpoepje' raarste koosnaam'
quote:
da's niet veelquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het kost mij 1,14 voor het wassen en 1,14 euro voor het drogen.
jep.. al maakt het niet veel uit voor mij. Tegen de tijd dat ik daar ben, heb ik wellicht toch genoeg te doenquote:
da's vorige week al dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb de keuzelijst ook nog maar donderdag gekregen.![]()
Idd. Maar ik heb ook genoeg dingen gedaan hier.quote:
Klussen enzo he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. al maakt het niet veel uit voor mij. Tegen de tijd dat ik daar ben, heb ik wellicht toch genoeg te doen
Als het nou eens werkuren warenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maandag... da's nog 2 werkdagenTijd zat hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |