quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ja hoi
Weer lekker brak, wil ik doorgaan om me weblog verder uit te breiden, is 't forum down.
jij dusquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wie heeft 't over een forum
weblog
ahquote:
Ik klinkte er niet eens opquote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
moet je ook niet op die banners klikke
je moet weer hulp zoeken bij pivotlog..quote:
Tssquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet weer hulp zoeken bij pivotlog..
vertrekt naar waar?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef leonieke het volgende:
Aloha
Iemand een idee wie er vertrekt?
geen ideequote:Op maandag 13 februari 2006 19:04 schreef leonieke het volgende:
Aloha
Iemand een idee wie er vertrekt?
ik gok trouwens op nataliequote:
Roosjequote:
die zit niet bij FOK! en nee, die gaat niet wegquote:
Die zit niet bij Fokquote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
die zit niet bij FOK! en nee, die gaat niet weg
Ik denk dat het natalie is
Alles was weg... Ik heb een nieuwe harde schijf gekregenquote:
en je data?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Alles was weg... Ik heb een nieuwe harde schijf gekregen.
Ah, je pc doet het weer dusquote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Alles was weg... Ik heb een nieuwe harde schijf gekregen.
Nope, alles is weer terugquote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, je pc doet het weer dus
Geen belangrijke gegevens verloren hoop ik?
jij blijquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, alles is weer terug. Die paar Gig die ik had konden makkelijk ff bij Pat op de pc
.
da's mooiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, alles is weer terug. Die paar Gig die ik had konden makkelijk ff bij Pat op de pc
.
ik backup regelmatig. Nog nooit nodig gehad, maar ik ken verhalen van mensen die spulletjes kwijt raakten en zo.. dan maar wat extra veiligheidquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi
ik ben ooit alles kwijt geweest, waaronder 'dierbare' foto's
*mental note maakt zeer binnenkort weer eens een backup te maken
Echt welquote:
Wij ook een keer toen Pat's pc crashtequote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi
ik ben ooit alles kwijt geweest, waaronder 'dierbare' foto's
*mental note maakt zeer binnenkort weer eens een backup te maken
Nu jij een nieuwe schijf hebt kunnen jullie backups van elkaar makenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij ook een keer toen Pat's pc crashte.
Ik heb maar de helft van wat Pat heeft, dat gaat dus niet lukkenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu jij een nieuwe schijf hebt kunnen jullie backups van elkaar maken
van hetzelfde. Alweer beter(der)?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst een ieder hier een goedenavond
Ja, van de griep geen last meer op dit moment. Maar dat kan ook van de drukte hier komen, ik moet veel dingen regelen dus heb ik geen tijd om ziek te zijn...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van hetzelfde. Alweer beter(der)?
probeer toch maar ziek te zijn hoor, anders blijft het hangen.. en ja, ik ben er ook één die geen tijd heeft.. dat heb ik gemerkt ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, van de griep geen last meer op dit moment. Maar dat kan ook van de drukte hier komen, ik moet veel dingen regelen dus heb ik geen tijd om ziek te zijn...
Tja, van die filmpjes hoef je natuurlijk geen backup te makenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb maar de helft van wat Pat heeft, dat gaat dus niet lukken.
*wenst je hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wenst een ieder hier een goedenavond
En al die plaatjesquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, van die filmpjes hoef je natuurlijk geen backup te maken
Na 7 maart mag ik van mezelf pas ziek zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
probeer toch maar ziek te zijn hoor, anders blijft het hangen.. en ja, ik ben er ook één die geen tijd heeft.. dat heb ik gemerkt ook.
Da's nog een tijdje wegquote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Na 7 maart mag ik van mezelf pas ziek zijn
Beterschap!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens verder uitzieken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |