Bron: http://www.nieuwnieuws.nlquote:Iran is begonnen met de eerste stappen die moeten leiden tot het verrijken van uranium. Volgens diplomaten in Wenen is het land begonnen met het plaatsen van het gas uraniumhexafluoride in centrifuges. Volgens een diplomaat gebeurt het in de nucleaire faciliteit in Natanz. ,,De afgelopen twee of drie dagen is het werk begonnen in sommige centrifuges'', aldus de diplomaat.
Op 6 maart neemt de nucleaire waakhond van de Verenigde Naties een definitief besluit over de doorverwijzing van het Iraanse nucleaire dossier naar de VN-Veiligheidsraad.
Formeel gezien wel. Alleen niet in combinatie met het niet meer toelaten van inspecteurs en het op willen zeggen van het Non-Proliferatie verdrag.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Meki het volgende:
Nee Iran heeft daar het recht op .
Precies, het kost jullie alleen maar een paar duizend onnodige burgerslachtoffers.quote:Ga zo door Iran
Jullie - Ik ben geen Iranier - Iran moet uit de Non-proliferatie uitstappen en gewoon doorgaan met atoomwapens maken. Van Meki mogen ze en ze mogen er 10 makenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:17 schreef Mijnheer_haring het volgende:
[..]
Formeel gezien wel. Alleen niet in combinatie met het niet meer toelaten van inspecteurs enhet op willen zeggen van het Non-Proliferatie verdrag.
[..]
Precies, het kost jullie alleen maar een paar duizend onnodige burgerslachtoffers.
Iran heeft nergens recht op, en dat zullen ze snel genoeg merken ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Meki het volgende:
Nee Iran heeft daar het recht op . Ga zo door Iran
Gelukkig heeft de VS er 1000x zoveel. Elke bom die ze afvuren, krijgen ze in veelvoud terug.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Meki het volgende:
Van Meki mogen ze en ze mogen er 10 maken![]()
Niet als daar geen toezicht op bestaat.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef KritischBlikje het volgende:
Ze hebben het recht om wapens aan te schaffen die gelijk zijn aan die van massamoordenaar USA.
Ik gun Iran veel atoomwapens omdat ze er recht op hebben net als Israelquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iran heeft nergens recht op, en dat zullen ze snel genoeg merken ook.![]()
Veel geluk ermee dan, als ze zo doorgaan hebben ze volgend jaar rond deze tijd alleen nog hooivorken en broodmessen, reken daar maar op.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik gun Iran veel atoomwapens omdat ze er recht op hebben net als Israel
Waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef Mijnheer_haring het volgende:
[..]
Niet als daar geen toezicht op bestaat.
Een land dat aangeeft middels atoomwapens en ander land van de kaart te willen vegen, heeft daar geen recht op.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Alleen heb ik Israel nog niet mogen betrappen op uitspraken dat zij andere landen van de kaart zouden vegen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan atoomwapens voor? Voor de sier?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Alleen heb ik Israel nog niet mogen betrappen op uitspraken dat zij andere landen van de kaart zouden vegen.
Voor de Arabieren buiten de deur te houden natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan atoomwapens voor? Voor de sier?
Omdat dat buiten de (mede door Iran) gemaakte afspraken en het Non-Proliferatie verdrag valt.quote:
En atoomwapens zijn een geschikt middel voor dat doel? Enige toelichting?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor de Arabieren buiten de deur te houden natuurlijk.
om terug te slaan, niet voor de eerste aanvalquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan atoomwapens voor? Voor de sier?
De Arabieren beseffen nu in ieder geval dat als ze een kunstje willen flikken, Israel in ieder geval in staat is om bijvoorbeeld een stad in een klap weg te vagen. Denken ze wel twee keer na voordat ze uberhaupt wat doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:28 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
En atoomwapens zijn een geschikt middel voor dat doel? Enige toelichting?
Heb je misschien een link naar die afspraken / dat verdrag? Of heb je er zo al voldoende kennis van om mij wat meer inzicht in die inhoud hiervan te verschaffen (en dan met name de afspraken over het aanmaken van en beschikken over atoomwapens door Israel en de VS)?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:28 schreef Mijnheer_haring het volgende:
Omdat dat buiten de (mede door Iran) gemaakte afspraken en het Non-Proliferatie verdrag valt.
Ik vind van wel . Israel is een grote bedreiging en Iran moet zich kunnen verdedigen dus hup Iranquote:Op maandag 13 februari 2006 18:24 schreef Mijnheer_haring het volgende:
[..]
Een land dat aangeeft middels atoomwapens en ander land van de kaart te willen vegen, heeft daar geen recht op.
Mofaz over Iran ben je zeker vergetenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Alleen heb ik Israel nog niet mogen betrappen op uitspraken dat zij andere landen van de kaart zouden vegen.
www.iaea.orgquote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Heb je misschien een link naar die afspraken / dat verdrag? Of heb je er zo al voldoende kennis van om mij wat meer inzicht in die inhoud hiervan te verschaffen (en dan met name de afspraken over het aanmaken van en beschikken over atoomwapens door Israel en de VS)?
Daar is men zich ook van op de hoogte zonder dat Israel over atoomwapens beschikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Arabieren beseffen nu in ieder geval dat als ze een kunstje willen flikken, Israel in ieder geval in staat is om bijvoorbeeld een stad in een klap weg te vagen. Denken ze wel twee keer na voordat ze uberhaupt wat doen.
Valt niet mee he, nadenken met poep in je hoofd.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind van wel . Israel is een grote bedreiging en Iran moet zich kunnen verdedigen dus hup Iran
En Noord Korea mag ook atoomwapens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |