Tom, BVO en Dizer are next.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Sven, Tom en BVO wegstemmen.
Maar bedacht dat CDP ook wel een toffe optie was![]()
Jamaar nu is er geen -5 optie meer, dus vereist dat een mega alliantie.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Timmai -- Beetje brownnosen voor de meet kaartjes![]()
Iedereen met minder dan 12 kunnen we er uitstemmenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar nu is er geen -5 optie meer, dus vereist dat een mega alliantie.![]()
De timing van die vorige actie was gewoon perfect![]()
Moet je wel met z'n 3en zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen met minder dan 12 kunnen we er uitstemmen.
Met Dizer tochquote:
Om zichzelf eruit te stemmen?quote:
Hoe tof is datquote:
Maar dat is tegen de regelsquote:
quote:
Hoezo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En het werd al eerder geopperd, dat er iets moest veranderen, alleen moest blijkbaar iedereen op mijn goedkeuring wachten. Iets wat ik niet echt begrijp, het is "mijn" spel niet, maar dat van ons allen.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
* Op jezelf stemmen (positief of negatief) mag niet..
Niet als er al een duidelijke TEGENregel is, vind ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar wij mogen het dus aanpassen als we dat willen. Damn, lezen slet
![]()
Duurt wel heel lang.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga!
Ach, dat mag allemaal heb ik me gisteren laten vertellenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Duurt wel heel lang.....![]()
in slaap gevallen?![]()
Wie heeft dat gezegdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ach, dat mag allemaal heb ik me gisteren laten vertellen.
Omdat ik een toffe user benquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom staat Lynx666 als eigenlijk noob zo hoog?![]()
Thanksquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef WithMe het volgende:
superhero, je moet de punten van LeBeau nog aanpassen.
Mag je wel 3 keer ++ geven?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef Lynx666 het volgende:
++ WithMe: overall leuke user in IDO, en kan Floortje waarderen [afbeelding]
++ Tha_Erik: omdat ie ook best aardig kan zijn [afbeelding]
++ charmed_angel: omdat we er samen jong uit zien![]()
quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
***NIEUWE REGEL***
Vanaf nu is het slechts toegestaan om maximaal aan twee personen -2 punten te geven, en dus altijd minstens één keer +2. Het is ook toegestaan om drie keer +2 te doen (graag, want dan kunnen de mensen die laag staan weer wat hoger. Wat heeft, onder andere, Dizer ooit misdaan?)
VANAF NU!
Het wordt nog aangepast denk ik. Het is nu meer bedoeld als compensatie voor wat er gisteren gebeurde.quote:
Na jou minpunten te hebben gegeven, ontroer je me nu wel. Kom hier mijn zoon, het is allemaal goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
+2 Chansadres, leuke pro/anti-Floortje discussies (samen met Lyx, maar die staat al zo hoog)
Iemand afrekenen voor eerdere afrekeningen vindik meestal niet zo tofquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Na jou minpunten te hebben gegeven, ontroer je me nu wel. Kom hier mijn zoon, het is allemaal goed![]()
![]()
![]()
Tha_Erik is tofquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand afrekenen voor eerdere afrekeningen vindik meestal niet zo tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |