Grootse actie inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
Hij stort 25 duizend euro winnersgeld op het fonds van Johan Olaf Koss.
Jeetje wat een geste.
Wat een held.
Nu begrijp ik dat de andere schatsers het zo mooi vonden dat ie won.
Ben er stil van.
Het verschil op de 500 meter was wl achterlijk groot ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:46 schreef Ericr het volgende:
Op de 1000 en 1-2-3 voor USA goed mogelijk nu, Cheek heeft veel meer basissnelheid dan de rest op dit moment.
Cheek is Democraat, dus hij kiest voor de verstandige kant van de VSquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:51 schreef wdn het volgende:
Cheek wil de politiek in (en president van de VS worden).
Dus pas maar op misschien wordt ie straks wel als Bush
Krijgen we straks nog politieke discussies in OWS.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef wdn het volgende:
Oh en in de krant stond over zijn gift van 25.000: "Oh ik vertel het nu want ik ken jullie journalisten. Nu pakken jullie het op en morgen zijn jullie me vergeten"
Dan is het goed 4-elements. Wordt het misschien een 2de Clinton en kunnen we dat posten in het daarvoor bestemde OWS topic
Joey Cheek wil president van de VS wordenquote:Joey Cheek, de Amerikaanse schaatser die gisteren het Olympisch goud op de 500 meter won, wil president van Amerika worden. Dat vertelde hij gisteren in een persconferentie na afloop van zijn gouden race. De 26-jarige Cheek zal direct na de Spelen stoppen met zijn sport en aan een studie economie beginnen.
"Eigenlijk stelt het schaatsen niet zoveel voor. We zijn volwassen mannen en schaatsen in maillots rond. Nu ik in deze sport heb bereikt wat ik wilde bereiken, ga ik studeren", liet de schaatser die eerder dit jaar wereldkampioen werd weten. Hij maakte tevens bekend dat hij zijn prijzengeld, 25.000 dollar, zal overmaken aan 'Right to Play', een organisatie van voormalig schaatskampioen Johann Olav Koss die kinderen in oorlogsgebieden steunt. "De beste manier om dank je te zeggen na deze gouden medaille is door geld weg te geven. En ik vraag nu ook aan alle sponsors om miljoenen te schenken. Wat Koss voor anderen heeft gedaan, is verbazingwekkend. Zo wil ik ook leven", verklaarde Cheek.
Overigens had de Amerikaanse schaatser zich in een persoonlijk gesprek met Koss laten overtuigen dat zijn geld ook goed terecht zal komen. Cheek: "Ik ben deze week wel eerst naar Right to Play gegaan om te kijken hoe transparant die organisatie is, want ik voel er niets voor dat van elke dollar een kwartje aan administratiekosten opgaat."
Dat kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef popolon het volgende:
Ik kan hem niet beoordelen op z'n leiderskwaliteiten maar 't lijkt me allicht beter dan Bush.
Duhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef popolon het volgende:
Ik kan hem niet beoordelen op z'n leiderskwaliteiten maar 't lijkt me allicht beter dan Bush.
quote:Eigenlijk stelt het schaatsen niet zoveel voor. We zijn volwassen mannen en schaatsen in maillots rond.
Als ik Amerikaan was zou k op m stemmenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef wdn het volgende:
Joey Cheek wil president van de VS worden
Standpunten lijken me ook wel belangrijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als ik Amerikaan was zou k op m stemmen
Arnold mag geen president van de USA worden, want hij is geboren in Oostenrijk. Of, to be more precise: niet in de USA. Z'n aanhangers proberen wel die wet te veranderen, maar dat zie ik nog niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Krijgen we straks nog politieke discussies in OWS.
En als 'ie tegen Schwarzenegger gaat voor president, dan ook nog in TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |