1 |
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:48 schreef BMH het volgende:
Niet zeiken, maar pasten!
Als ie de rode vlag omhoog doet dan moet je met mario springen, als ie de groene omhoog doet moet je met luigi springen, als je het goed doet dan hoor je een deuntje en dan gooit ie ze niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor het ontwijken van de aanvallen van die robot ventjes in mario & luigi? want ik kan die aanval met die 2 kut vlaggetjes echt niet ontwijken, en iedere keer ga je dood door die grafzooi
Uhm dude, WTFquote:
Castlevaniaquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een DS droogte...Binnenkort komt Super Princess Peach, maar das niet meer dan opvulling tot Mario.
De GBA krijgt ook enkel Tales of Phantasia... Handheld leegte
Helemaal niets? Maarja als je importeerd heb je de betere spellen natuurlijk alquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een DS droogte...Binnenkort komt Super Princess Peach, maar das niet meer dan opvulling tot Mario.
Je vergeet voor de GBA toch echt Drill Dozer!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er best goed uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
Mechassault voor de ds.
Ohw jaaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:01 schreef Webby het volgende:
[..]
Je vergeet voor de GBA toch echt Drill Dozer!
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ziet er wel erg goed uit
Is het geen photoshop?
quote:Haha glad to see everyone likes me pics =)
I was afraid they were a bit too blurry. I made one smaller because it blurred for some reason.
But yeah, seeing it in person blew me away. Such a big step up as far as the screen quality. I would not be hesitant to compare it to the PSP screen, quality wise.
It is just an amazing piece of hardware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |