Neee!!! Dat is juist ideaal, want dan kun je makkelijk 2 games meenemen. Een DS met Phoenix Wright en FFIV is het mooiste dat er bestaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hadden die hele GBA slot eruit moeten halen
Dus had hij groter gemoeten. Logisch.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daar was de DS lite te klein voor.
Ik heb liever een kleinere DS.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef H.Flick het volgende:
Dus had hij groter gemoeten. Logisch.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef BMH het volgende:
Nintendo DS lite hands on filmpje
Die ondertiteling is geweldig
hahaha.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef H.Flick het volgende:
Dus had hij groter gemoeten. Logisch.
Oh noes, het steekt een klein stukje uit. Kutapparaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef H.Flick het volgende:
De uitstekende GBA carts zijn voor mij een reden om geen DS Lite te kopen... kunnen ze daar niet over nadenken ofzo?!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef BMH het volgende:
Nintendo DS lite hands on filmpje
Die ondertiteling is geweldig
Zal ik ook zeker doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hahaha.
Nee. Dan houd je het bij de oude DS he
Mwa, mij zal het verder weinig boeien. Ik gebruik die slot amper. En daarnaast, een GB cartridge steekt ook uit bij een GBAquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker doen. En de fanboys kunnen nu wel zeggen dat het niet uit maakt, maar een uitstekende cartridge is toch alles behalve handig en mooi?!
Dat heb ik ook altijd irritant gevondenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mwa, mij zal het verder weinig boeien. Ik gebruik die slot amper. En daarnaast, een GB cartridge steekt ook uit bij een GBA![]()
13 euro te duur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
eindelijk weer is een echt spelletje gekocht , gba verkopers op ebay zijn gewoon te ontbetrouwbaar
net DS Goldeneye Rogue Agent gekocht voor 13,29
frsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn er nog meer winkels die 2de hands gba verkopen voor leuke prijsjes dan de frs
ik heb geen GBA gamesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker doen. En de fanboys kunnen nu wel zeggen dat het niet uit maakt, maar een uitstekende cartridge is toch alles behalve handig en mooi?!
Mooi.quote:
msn kan ook ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi.
Stuur even een mail naar strolie at hotmail punt com. Dan regelen we het verder.
Ja, neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:13 schreef Knucklezz het volgende:
ja maar ik heb em gewonnen dus vroeg et me ff af :pmaar bedankt voor je reactie !
kan je ook aan de lader spelen? en wordt de accu snel "lui"??
Doe maar via hotmail...dat is wat makkelijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |