Inderdaad, mijn eerste indruk was ook dat de lite versie een was met minder features.....blijkt dus hetzelfde te zijn, maar dan wat mooier vormgegeven en betere batterij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Eigelijk wel slim van Nintendo dat het dus DS lite heet. Dan denken mensen dat het een versie is met minder features enzo, zodat de verkopen van de normale DS nog steeds blijven doorgaan.
Tsja, voor ie in NL is, ik heb hem over een maandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn eerste indruk was ook dat de lite versie een was met minder features.....blijkt dus hetzelfde te zijn, maar dan wat mooier vormgegeven en betere batterij.
Het duurt me wel te lang voordat hij er is dus ik denk dat ik dan dezelfde weg als Saviour bewandel.
Ik heb net Drill Dozer level 1 gespeeld en het was erg erg ok. Alleen jammer dat ik erachter kwam dat mijn GBA SP begint te overlijden. Ik moet hem echt 10x aan/uit switchen voor hij aan gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool, maar ik laat m toch even liggen, kwam er gister achter dat ik dat ene Japanse spelletje voor de DS ook nog had. Daarbij moet je draaien om het balletje door het level te krijgen.
Een maand? Je laat een importeren oid?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, voor ie in NL is, ik heb hem over een maand(Hoop ik)
Dat was wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Een maand? Je laat een importeren oid?
batterijduur is primaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb een ds gewonenn.. maar is het wat?en welke spellen moet ik hebben etc?
en hoe gaat het met de batterijduur?
bedankt!
Waarom speel je dan niet aan de lader?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:35 schreef DaMSWer het volgende:
Jeetje, al voor de 3de keer me ds aan de lader hangen. Kan gewoon niet stoppen met Partners in Time. Wat een super gaaf spel is dat toch
Geen stopcontact in de buurt. Maar die pauzes tussendoor zijn ook goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef Morthill het volgende:
Waarom speel je dan niet aan de lader?
Anders marathon sessies?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Geen stopcontact in de buurt. Maar die pauzes tussendoor zijn ook goed
Laat me maar weten hoe drill dozer is over een weekje ofzo, ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:21 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb net Drill Dozer level 1 gespeeld en het was erg erg ok. Alleen jammer dat ik erachter kwam dat mijn GBA SP begint te overlijden. Ik moet hem echt 10x aan/uit switchen voor hij aan gaat![]()
Ok de ds speelt gba games, maar ik vind de sp zo lekker meenemen. Maybe een micro, alhoewel dat geld dan in en ds lite zou kunnen. maar daar steken gba carts uit?
rumble pack nooo000o00o0o0o0. kuch.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hadden die hele GBA slot eruit moeten halen
Daar was de DS lite te klein voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef H.Flick het volgende:
De uitstekende GBA carts zijn voor mij een reden om geen DS Lite te kopen... kunnen ze daar niet over nadenken ofzo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |