Kom op, zo groot is Nederland ook niet om die afstanden te gaan vrezen..(algemeen gesproken, niet zozeer naar Ynske gericht..)quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
internet, email, msn, postduif, telefoon, afspreken, bijkletsen why not
Toch is het zo dat contacten vaak verwateren als je in een ander deel van het land gaat wonen. Niet van de één op de andere dag, maar geleidelijk zie je elkaar steeds minder. Tot dat het contact zich beperkt tot het sturen van een kerstkaart.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in Breda en weet zeker dat ik de mensen die ik ontmoet heb zeker vaker zal zien... En die ken ik dus 1 dag... Lijkt me dat vriendschappen nog wel een stukje sterker zijn![]()
En die stuur ik niet daar ik kerst boycotquote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch is het zo dat contacten vaak verwateren als je in een ander deel van het land gaat wonen. Niet van de één op de andere dag, maar geleidelijk zie je elkaar steeds minder. Tot dat het contact zich beperkt tot het sturen van een kerstkaart.
hier is het juist zo dat een aantal van mijn studie en ik steeds meer contact hebben ondanks dat zij in Limburg zitten en ik in Utrechtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch is het zo dat contacten vaak verwateren als je in een ander deel van het land gaat wonen. Niet van de één op de andere dag, maar geleidelijk zie je elkaar steeds minder. Tot dat het contact zich beperkt tot het sturen van een kerstkaart.
Ik doe ook niet aan kerstkaarten, maar er zijn toch ieder jaar weer mensen die menen mij een kerstkaart te moeten sturen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die stuur ik niet daar ik kerst boycot
Het ligt gewoon aan de relatie die je met de ander hebt... Jongen die al vanaf de peuterklas 1 van mn beste vrienden is, studeerde ook 3 jaar in Breda. Ik ging er gewoon regelmatig naartoe of hij kwam naar mij... Vriendschap is er niet minder door geworden. Sterker ik heb een nieuwe stad leren kennen en heb daar nu een hele hoop sociale contacten zitten,quote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hehe, In Utrecht zit je wel lekker centraal..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is het juist zo dat een aantal van mijn studie en ik steeds meer contact hebben ondanks dat zij in Limburg zitten en ik in Utrecht
niet voor Limburgers hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, In Utrecht zit je wel lekker centraal..
Dat zijn denk ik toch de uitzonderingen, zeker oppervlakkige schoolvrienden etc. verlies je snel uit het oog.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de relatie die je met de ander hebt... Jongen die al vanaf de peuterklas 1 van mn beste vrienden is, studeerde ook 3 jaar in Breda. Ik ging er gewoon regelmatig naartoe of hij kwam naar mij... Vriendschap is er niet minder door geworden. Sterker ik heb een nieuwe stad leren kennen en heb daar nu een hele hoop sociale contacten zitten,
Ik vond em nog zo mooi verhuld in een nuttige post.quote:
quote:
Ja ik heb vrienden waar ik echt veel van hou en vrienden die door toeval in mijn kringen verkeren, waar ik veel lol mee maak maar over 10 jaar waarschijnlijk geen contact meer mee heb. Maar dan hebben anderen hun plaats weer ingenomen... Je kan niet met iedereen beste vrienden zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zijn denk ik toch de uitzonderingen, zeker oppervlakkige schoolvrienden etc. verlies je snel uit het oog.
ik merk dat nu nog vaak. pfff t is wel ver naar amsterdam...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Voor Limburgers zal alles wel te ver zijn ( dat zal ook wel voor Grunningers gelden)
Het ligt er aan hoe je vrienden definiëert. Ik heb studiegenoten en huisgenoten met wie ik redelijk veel omga en uitstekend mee kan opschieten. Momenteel zijn dat een soort van vrienden, maar als ik over een paar maanden klaar ben en de stad hier ga verlaten zal ik de meesten vermoedelijk bijna nooit meer zien.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb vrienden waar ik echt veel van hou en vrienden die door toeval in mijn kringen verkeren, waar ik veel lol mee maak maar over 10 jaar waarschijnlijk geen contact meer mee heb. Maar dan hebben anderen hun plaats weer ingenomen... Je kan niet met iedereen beste vrienden zijn.
Rammenasquote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
Over 2 weken kan niets ver genoeg zijn.. je wordt hier nu al echt rammenas gek van de karnavalsmuziek..![]()
Voor mij geldt dat ook. Iedereen gaat straks zijn eigen weg opquote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe je vrienden definiëert. Ik heb studiegenoten en huisgenoten met wie ik redelijk veel omga en uitstekend mee kan opschieten. Momenteel zijn dat een soort van vrienden, maar als ik over een paar maanden klaar ben en de stad hier ga verlaten zal ik de meesten vermoedelijk bijna nooit meer zien.
Idd zijn gewoon verschillende gradaties in... Zijn mensen die je nooit kwijt zal raken en mensen die later allemaal een andere kant op gaan. Maar dat maakt t er niet minder om. Ik heb ze allebei nodig. Vind t helemaal geweldig om nieuwe mensen te leren kennen en op een oppervlakkige manier gewoon lol met ze makenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe je vrienden definiëert. Ik heb studiegenoten en huisgenoten met wie ik redelijk veel omga en uitstekend mee kan opschieten. Momenteel zijn dat een soort van vrienden, maar als ik over een paar maanden klaar ben en de stad hier ga verlaten zal ik de meesten vermoedelijk bijna nooit meer zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |