doordat je ook ene pot runderboillon toevoegd gaat de smaak van "runder" in je gehakt zitten,quote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef Xanthe het volgende:
Persoonlijk vind ik gehakt niet zo lekker door de saus heen , de plekken waar ik gegeten heb in Italie kreeg je het er ook niet door heen....
deze variatie trekt mij niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef miss_sly het volgende:
Geen saus, gewoon lekker spekjes bakken en doperwtjes (uit de vriezer, dan zijn ze kanpperig) erbij doen.
Of een blikje tonijn en een 2 ansjovisjes.
Of roomsaus met zalm en cherrytomaatjes.
Wij hebben een relatief goedkope slager in de omgeving zitten en ben ik voor die 300gr rundvlees net zo duur uit als voor rundergehakt. Half om half koop ik eigenlijk nooit tenzij ik financieel even zeer krap zit.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef BoukeF het volgende:
[..]
doordat je ook ene pot runderboillon toevoegd gaat de smaak van "runder" in je gehakt zitten,
tis ook een beetje een low-budget oplossing voor een lekkere saus.
is erg lekker, je zou het eens kunnen proberen.quote:
Je woont te ver weg... Als je die van mij hebt geproefd zeg je dit niet meerquote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef hardcore-freak het volgende:
Ik vind uitgebreid koken geweldig!
Maar spaghettie is mij zo heilig dat ik het altijd gewoon simpel maak, en gek genoeg overtreft (naar mijn mening) niemand mijn eigen spaghettie.
Terwijl mijn spaghettie gewoon potjes-pannetjes-spaghettie is.
Vind ik van welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |