Dat vind ik zulke misbruik van de posticons, van die users die altijd bij elke fucking post hetzelfde PI gebruiken. PI horen een communicatiehulpmiddel te zijn die iets over de toon van je post zeggen, niet "zomaar een leuk plaatje boven je post". Ik vraag me altijd van die mensen af of ze ook maar 1 gelaatsuitdrukking hebben, of 1 emotie ofzo. Zoals die mensen die *altijd*

als PI gebruiken, ook bij reacties die in de verste verte absoluut niet

zijn. Je reacties en jij zelf worden er echt niet cooler van als je elke keer

gebruikt hoor.
Nog veel erger: die gekken die altijd

gebruiken. Ik vraag me dan af of ze in het echte leven ook een thumbs up gebaar maken als dat compleet misplaatst is. Ze lijken me soms vrij verknipt. Zeg nou eerlijk, wat moet je denken van iemand die in een serieus topic een dergelijke post doet:
-------------------------------------------------------------------------------------
PI:

quote:
Dat lijkt me vrij kut!
-------------------------------------------------------------------------------------
en dan vraag je waarom gebruik je toch *altijd*

en dan zeggen ze: "die PI vind ik leuk, staat lekker happy en positief"
Dat doet me dan denken aan het all time lievelingslied van Charles Manson: blackbird van de beatles... je ziet hem al dat lieflijke liedje fluitend aan het moorden slaan... Of aan Mr. Blond die in Reservoir Dogs aan een milkshake lurkend en cool swingend op "stuck in the middle with you" met een grote smile op de face iemands oor afhakt en er daarna benzine overheen gooit. Fucking psycho's zijn het!