Dat lijkt me vrij kut!quote:Op 29 februari 2006 schreef NiceSweetBaby1987
Ik ben in tussen mijn 4e en 17e regelmatig gewelddadig verkracht door zowel mijn vader, mijn oom en de rest van de hele motorclub waar ze in zaten![]()
![]()
PI's zijn in het belang van de samenleving! Wat denk je wel niet?! Heiden!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Camplo het volgende:
Dat er mensen zijn de daar bij stilstaan. Post Icons kijk ik nu echt nooit naar.
barbaar!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Camplo het volgende:
Dat er mensen zijn de daar bij stilstaan. Post Icons kijk ik nu echt nooit naar.
Oh, dat wist ik nog niet. Bedankt voor de tip. Vertel eens meer?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
aan TS: PI kan ook gebruikt worden om sarcasme aan te duiden
zie editquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nog niet. Bedankt voor de tip. Vertel eens meer?
Laten we on topic blijven bij die schoften die altijd, ongeacht de strekking of bedoeling van de post dezelfde PI gebruiken.quote:
Ik vraag me sowieso af waarom dat er eigenlijk niet is..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
Eigenlijk moet je hem bij quick reply ook kunnen kiezen want daarom gaat ie verloren!
Zullen we een actie opzetten?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom dat er eigenlijk niet is..
Liefst zelfs volgens deze handleiding waarschijnlijk: De teloorgang van de PI.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik gebruik deze PI wel vaak ja. Maar het gaat je er dus om dat PI's in context moeten worden gebruikt? Okay. Eens.
Donequote:Op maandag 13 februari 2006 14:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Open maar een mooi topic in FB, dan kom ik meedoen.
Zoiets dus.quote:
Kijk even in dit topic en misschien dat je hier wat aan hebt?
Daar gebruik ik dequote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef Dagonet het volgende:
Ik gebruik [afbeelding] vrij vaak als een aanreikend handje i.p.v. thumbs up eigenlijk.
[..]
Zoiets dus.
omdat het niet voor niets "quickreply" heetquote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom dat er eigenlijk niet is..
Of ijsmeis.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Het wachten is op Croupouque in dit topic. [afbeelding]
Ik zie je post niet behalve wat blije gezichtjesquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die geen PI gebruiken zijn vaak de nietszeggende users. Ik zal geen namen noemen.
Ik zie geen PI bij je postquote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die geen PI gebruiken zijn vaak de nietszeggende users. Ik zal geen namen noemen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zie geen PI bij je postbtje jammer..
En daarom moet je mee helpen actie voeren! *zie sig*quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef JosvG het volgende:
De enige leuke PI's zijn de extra die je kunt krijgen, voor de rest boeit het echt niks... Ik typ toch altijd in "Snel reageren", en dan kun je er geen kiezen.
Goh, misschien was dat de 'grap'?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zie geen PI bij je postbtje jammer..
Joooh echt?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goh, misschien was dat de 'grap'?
Heus niet!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Of Biancavia. Maar die post alleen als ze iemand kan verbeteren op spelfouten ofzo.
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef Croupouque het volgende:
Dat is inderdaad erg onzinnig, een zwaktebod. Alsof je met alleen letters niet genoeg kunt zeggen.
Je vergeet een smiley ervoor.. wat ben je nou voor kut admin..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |