Canada trekt je niet zo?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik twijfel zelf nog heel erg, Canada trekt me opzich niet zo, maar idd een jaar of langer weg kan me ook wel bekoren...
Misschien daarna nog
Tering, en dan nog klagen ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Beter dan filmpjes zoeken die niet te vinden zijn.
Ik ben 21, heb opzich nog tijd zatquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef vlad het volgende:
[..]
Canada trekt je niet zo?je mag niet schelden
![]()
Canada is mooi land hoor.
Maar veel landen kom je niet meer in voor een jaar om te werken als je ouder bent dan 30 (Canada en australie/nieuw zeeland iig niet)![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben 21, heb opzich nog tijd zat
Dat is niet allesquote:
ja, met spoed.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef lipje het volgende:
en deze mag vol van M5
nog leuke foto's gemaakt?quote:
dat dusquote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef M5 het volgende:
* is 500 meter sprint kijken op tv!
Daaromquote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
oke, jij wel jadan kan je er rustig over nadenken
![]()
Ruilen? Mag jij 12.000 pagina's tekst per jaar gaan lezen en daar wat zinnigs over zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is niet alles.
Ik moet eerst 16 filmpjes zoeken met bepaalde eisen. Maar het mogen geen tvreclames zijn.
Zoek dat maar eens.
En daarna moet je alles gaan beschrijven.
video.google.comquote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is niet alles.
Ik moet eerst 16 filmpjes zoeken met bepaalde eisen. Maar het mogen geen tvreclames zijn.
Zoek dat maar eens.
En daarna moet je alles gaan beschrijven.
kan je wel eerst nog in de tussentijd een leuke boot kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |