Dat lijkt me dus ook een nadeel, dat het dan zo gruwelijk lang duurt. Het is een universitaire studie geloof ik?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Mokster het volgende:
Na ruim 3 en een half jaar avondstudie heb ik op dit moment even een motivatiedipje, maar daar kom ik wel weer overheen. Nog maar 4 en een half jaar te gaan!![]()
Dat bedoel ik. Nutteloos gezever met onze belastingcenten . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef Mokster het volgende:
Wij ambtenaren werken hard hoor!![]()
En filosoferen tijdens de lunch over essentiële vragen als:
"Mogen aan de biathlon ook homoseksuelen meedoen?"
"Mogen de drie andere inzittenden van de viermansbob wél drinken?"
"Wanneer gaan Wim-Lex en Maxima nu eens aankondigen dat Amalia later geen koningin gaat worden maar de triangeljosti?"
![]()
Maar we pakken deze . . .quote:
als in in 2 jaar je MA doen. Maakt het dan ook maar iets uit in welke richting je dat doet?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan dat niet sneller als je dat wil? Het leuke van het nieuwe BA/MA-systeem is dat je als je éénmaal die bachelor afgerond heb tig masters kunt gaan doen. Daarom overweeg ik om nog een master te gaan doen. Liefst eentje die de titel MSc oplevert, want dan heb ik straks drie verschillende titels. Niet dat het veel zegt maar drs.Plato MA MSc klinkt wel aardig.![]()
bij mijn studie hebben ze nog geen officiele titelquote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Frezer het volgende:
En Plato, je moet of gebruik maken van de Nederlandse titels, of van Ba/Ma. Door elkaar mag niet,.
Volgens mij moet het wel enigzins aansluiten op je Bachelor. Anders moet je een aantal Bachelor vakken extra doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
als in in 2 jaar je MA doen. Maakt het dan ook maar iets uit in welke richting je dat doet?
In dat geval wordt het drs.drs.drs. Plato.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Frezer het volgende:
En Plato, je moet of gebruik maken van de Nederlandse titels, of van Ba/Ma. Door elkaar mag niet,.
hmm toch interessantquote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij moet het wel enigzins aansluiten op je Bachelor. Anders moet je een aantal Bachelor vakken extra doen.
Jawel... Daarom heb ik voor mezelf een duidelijke grens getrokken: op het moment dat ik alleen nog maar bezig ben met werken en studeren en geen tijd meer heb voor een sociaal leven, dan stop ik er per direct mee. Ik wil die titel erg graag hebben, maar ook zonder heb ik voorlopig nog wel even genoeg mogelijkheden om door te groeien.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
heb je daar nooit zwaar tegenop gezien dat t gewoon 8 jaar gaat duren voor je klaar bent
en nu waarschijnlijk met uitloop
HBO was het toch, dan mag je je Bachelor noemen,quote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mijn studie hebben ze nog geen officiele titel
nu hebben ze er maar Consultant of the New Media van gemaakt
Ligt er maar net aan, maar met sommige HBO-bachelors kun je je niet eens inschrijven voor een universitaire master maar moet je daar gewoon aan de bachelor beginnen. Je krijgt dan hooguit wat vrijstellingen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij moet het wel enigzins aansluiten op je Bachelor. Anders moet je een aantal Bachelor vakken extra doen.
huh?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
Ik ben hier onder protest en wegens machtsmisbruik.
dat is natuurlijk iest wat je je goed voor ogen meot houden.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jawel... Daarom heb ik voor mezelf een duidelijke grens getrokken: op het moment dat ik alleen nog maar bezig ben met werken en studeren en geen tijd meer heb voor een sociaal leven, dan stop ik er per direct mee. Ik wil die titel erg graag hebben, maar ook zonder heb ik voorlopig nog wel even genoeg mogelijkheden om door te groeien.
Op dit moment is de balans echter ietsie teveel doorgeslagen in het voordeel van mn sociale leven. Daar moet ik dus weer even aan gaan werken.
@Plato: waarschijnlijk kan het wel sneller, maar dat wil ik dus niet vanwege bovenstaande reden...
Ach kan geen kwaad, tegenwoordig eiesen ze van je dat je zo veelzijdig mogenlijk bent, dus als je elke dag wat anders wilt worden, ben lekker breed geintresseerdquote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
vandaag wil ik visagiste worden...
dat moet toch niet moeilijk zijn?
maja ik wil elke dag wat anders worden haha
HBOers moeten een verkorte opleiding doen, daar zitten die extra bachelor vakken al standaard in. Tenminste hier is dat zo. Er zijn in elk geval wel avondstudies van,quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm toch interessant
dat zou tijd schelen
beetje lastig als je elke dat wat anders wiltquote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ach kan geen kwaad, tegenwoordig eiesen ze van je dat je zo veelzijdig mogenlijk bent, dus als je elke dag wat anders wilt worden, ben lekker breed geintresseerd(nou alleen je nog breed laten opleiden.. )
Ik weet niet precies wat je voor vooropleiding hebt, maar ik zou zeker eens gaan kijken of je bepaalde vrijstellingen kunt krijgen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
@Plato: waarschijnlijk kan het wel sneller, maar dat wil ik dus niet vanwege bovenstaande reden...
Puberquote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
vandaag wil ik visagiste worden...
dat moet toch niet moeilijk zijn?
maja ik wil elke dag wat anders worden haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |