Dat lijkt me dus ook een nadeel, dat het dan zo gruwelijk lang duurt. Het is een universitaire studie geloof ik?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Mokster het volgende:
Na ruim 3 en een half jaar avondstudie heb ik op dit moment even een motivatiedipje, maar daar kom ik wel weer overheen. Nog maar 4 en een half jaar te gaan!![]()
Dat bedoel ik. Nutteloos gezever met onze belastingcenten . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef Mokster het volgende:
Wij ambtenaren werken hard hoor!![]()
En filosoferen tijdens de lunch over essentiële vragen als:
"Mogen aan de biathlon ook homoseksuelen meedoen?"
"Mogen de drie andere inzittenden van de viermansbob wél drinken?"
"Wanneer gaan Wim-Lex en Maxima nu eens aankondigen dat Amalia later geen koningin gaat worden maar de triangeljosti?"
![]()
Maar we pakken deze . . .quote:
als in in 2 jaar je MA doen. Maakt het dan ook maar iets uit in welke richting je dat doet?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan dat niet sneller als je dat wil? Het leuke van het nieuwe BA/MA-systeem is dat je als je éénmaal die bachelor afgerond heb tig masters kunt gaan doen. Daarom overweeg ik om nog een master te gaan doen. Liefst eentje die de titel MSc oplevert, want dan heb ik straks drie verschillende titels. Niet dat het veel zegt maar drs.Plato MA MSc klinkt wel aardig.![]()
bij mijn studie hebben ze nog geen officiele titelquote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Frezer het volgende:
En Plato, je moet of gebruik maken van de Nederlandse titels, of van Ba/Ma. Door elkaar mag niet,.
Volgens mij moet het wel enigzins aansluiten op je Bachelor. Anders moet je een aantal Bachelor vakken extra doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
als in in 2 jaar je MA doen. Maakt het dan ook maar iets uit in welke richting je dat doet?
In dat geval wordt het drs.drs.drs. Plato.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Frezer het volgende:
En Plato, je moet of gebruik maken van de Nederlandse titels, of van Ba/Ma. Door elkaar mag niet,.
hmm toch interessantquote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij moet het wel enigzins aansluiten op je Bachelor. Anders moet je een aantal Bachelor vakken extra doen.
Jawel... Daarom heb ik voor mezelf een duidelijke grens getrokken: op het moment dat ik alleen nog maar bezig ben met werken en studeren en geen tijd meer heb voor een sociaal leven, dan stop ik er per direct mee. Ik wil die titel erg graag hebben, maar ook zonder heb ik voorlopig nog wel even genoeg mogelijkheden om door te groeien.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
heb je daar nooit zwaar tegenop gezien dat t gewoon 8 jaar gaat duren voor je klaar bent
en nu waarschijnlijk met uitloop
HBO was het toch, dan mag je je Bachelor noemen,quote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mijn studie hebben ze nog geen officiele titel
nu hebben ze er maar Consultant of the New Media van gemaakt
Ligt er maar net aan, maar met sommige HBO-bachelors kun je je niet eens inschrijven voor een universitaire master maar moet je daar gewoon aan de bachelor beginnen. Je krijgt dan hooguit wat vrijstellingen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij moet het wel enigzins aansluiten op je Bachelor. Anders moet je een aantal Bachelor vakken extra doen.
huh?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
Ik ben hier onder protest en wegens machtsmisbruik.
dat is natuurlijk iest wat je je goed voor ogen meot houden.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jawel... Daarom heb ik voor mezelf een duidelijke grens getrokken: op het moment dat ik alleen nog maar bezig ben met werken en studeren en geen tijd meer heb voor een sociaal leven, dan stop ik er per direct mee. Ik wil die titel erg graag hebben, maar ook zonder heb ik voorlopig nog wel even genoeg mogelijkheden om door te groeien.
Op dit moment is de balans echter ietsie teveel doorgeslagen in het voordeel van mn sociale leven. Daar moet ik dus weer even aan gaan werken.
@Plato: waarschijnlijk kan het wel sneller, maar dat wil ik dus niet vanwege bovenstaande reden...
Ach kan geen kwaad, tegenwoordig eiesen ze van je dat je zo veelzijdig mogenlijk bent, dus als je elke dag wat anders wilt worden, ben lekker breed geintresseerdquote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
vandaag wil ik visagiste worden...
dat moet toch niet moeilijk zijn?
maja ik wil elke dag wat anders worden haha
HBOers moeten een verkorte opleiding doen, daar zitten die extra bachelor vakken al standaard in. Tenminste hier is dat zo. Er zijn in elk geval wel avondstudies van,quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm toch interessant
dat zou tijd schelen
beetje lastig als je elke dat wat anders wiltquote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ach kan geen kwaad, tegenwoordig eiesen ze van je dat je zo veelzijdig mogenlijk bent, dus als je elke dag wat anders wilt worden, ben lekker breed geintresseerd(nou alleen je nog breed laten opleiden.. )
Ik weet niet precies wat je voor vooropleiding hebt, maar ik zou zeker eens gaan kijken of je bepaalde vrijstellingen kunt krijgen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
@Plato: waarschijnlijk kan het wel sneller, maar dat wil ik dus niet vanwege bovenstaande reden...
Puberquote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
vandaag wil ik visagiste worden...
dat moet toch niet moeilijk zijn?
maja ik wil elke dag wat anders worden haha
Wie heeft jou misbruikt?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
maar ok verkort, is meestal 3 jaar. als je dat in een avondstudie gaat doen, kom je al gauw uit op 6 jaar... en dat vind ik eerlijk gezegd best langquote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
HBOers moeten een verkorte opleiding doen, daar zitten die extra bachelor vakken al standaard in. Tenminste hier is dat zo. Er zijn in elk geval wel avondstudies van,.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval wordt het drs.drs.drs. Plato.![]()
ben bang dat dat weinig met mn leeftijd maar meer met mn vreemde karakter te maken heeftquote:
Het is wel duidelijk dat vrouwelijke users bevoordeeld worden, want mijn topic was eerder en bovendien was het mijn beurt.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
ingenieur wattes?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en dat mag ook niet! Mag alleen als het verschillende titels zijn, dus drs.mr. Plato.
Ik ben straks ing.ir. Frezer.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat vrouwelijke users bevoordeeld worden, want mijn topic was eerder en bovendien was het mijn beurt.![]()
Overduidelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat vrouwelijke users bevoordeeld worden, want mijn topic was eerder en bovendien was het mijn beurt.![]()
Dat wordt dus tot je 40ste verschillende studies gaan doen. Maar jij kan het betalen als rijke stinkerd,quote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beetje lastig als je elke dat wat anders wilt
tis al een wonder dat ik ooit ergens 2e jaars in ben geworden
Weet ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en dat mag ook niet! Mag alleen als het verschillende titels zijn, dus drs.mr. Plato.
Ik ben straks ing.ir. Frezer.
Je begrijpt dat ik de komende twee topics niet tegen je praat.quote:
hangt er van af hoe snel de opleidingen tegenwoordig zijn..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beetje lastig als je elke dat wat anders wilt
tis al een wonder dat ik ooit ergens 2e jaars in ben geworden
echt hoor ik ben niet rijk!!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat wordt dus tot je 40ste verschillende studies gaan doen. Maar jij kan het betalen als rijke stinkerd,.
dan wens ik je veel rust toequote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik de komende twee topics niet tegen je praat.![]()
Ik ben overigens al lange tijd op zoek naar een website waar de wetgeving omtrent titulatuur uitgelegd wordt. Dus als iemand een linkje heeft.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ik ga daarom de Engelse titels voeren, dus Plato MA MSc.![]()
Waaraan je dus kunt zien dat je een luie kutstudent bentquote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ik ga daarom de Engelse titels voeren, dus Plato MA MSc.![]()
Werktuigbouwkundig ing. en ir. Human Technology Interaction (ook ingenieur maar dan univ).quote:
Ik ben al kaal jaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben bang dat dat weinig met mn leeftijd maar meer met mn vreemde karakter te maken heeft
maja ik snap wel dat het zo lijkt van uit het oogpunt van een bejaard
Fok! ik ben er ooit een topic over tegen gekomen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben overigens al lange tijd op zoek naar een website waar de wetgeving omtrent titulatuur uitgelegd wordt. Dus als iemand een linkje heeft.![]()
Ikkequote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen..
hebben jullie nog wel een beetje in de gaten dat het morgen al valentijn is?
wie heeft er nog lieve plannen
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen..
Klopt, ik was ook niet van plan om het op het naambord naast mijn deur te zetten, maar als ik eens een klachtenbrief naar een bedrijf moet versturen zal ik er zeker gebruik van maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waaraan je dus kunt zien dat je een luie kutstudent bent
Kijk, zo worden we nooit gemancipeerd..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt hoor ik ben niet rijk!!!!!
en ik stop met studeren en ga gewoon lekker ouderwets trouwen
aaah ik wist wel dat dat ook voor ingenieur stond (waar puzzels voor maken al niet goed voor isquote:Op maandag 13 februari 2006 13:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Werktuigbouwkundig ing. en ir. Human Technology Interaction (ook ingenieur maar dan univ)., ik ga een college volgen.
Valentijnsdagquote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen..
ing is een HBO-ingenieur, en Ir. is een universitaire ingenieur.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah ik wist wel dat dat ook voor ingenieur stond (waar puzzels voor maken al niet goed voor is)
commerciële onzinquote:
Ikke! ik ga mezelf es lekker verwennen..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen..
hoef ik ook niet zo nodig hahaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kijk, zo worden we nooit gemancipeerd..![]()
ach weet je wat t is, om romantisch te zijn heb je geen speciale door de commercie vastgelegde dag nodig. dat kan ik ook zo wel.quote:
Vergeet er niet eentja aan Private_Part_Sir te sturen..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef liefie_ het volgende:
nou ik hou wel van valentijn!
zometeen nog even een kaartje kopen in de stad
Ik heb hiervoor een HBO-opleiding gedaan, maar helaas kreeg ik geen enkele vrijstelling.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef Plato1980 het volgende:
Ik weet niet precies wat je voor vooropleiding hebt, maar ik zou zeker eens gaan kijken of je bepaalde vrijstellingen kunt krijgen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
ja maar het is toch leuk dat iedereen op een en dezelfde dag in de romantische stemming is?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach weet je wat t is, om romantisch te zijn heb je geen speciale door de commercie vastgelegde dag nodig. dat kan ik ook zo wel.
haha ik moet echt een lijstje gaan maken want ik ga mensen vergeten een kaartje te sturen!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vergeet er niet eentja aan Private_Part_Sir te sturen..
Ook niet voor de keuzevakken? Dat vind ik vreemd. Tenzij het natuurlijk een heel andere studierichting was.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een HBO-opleiding gedaan, maar helaas kreeg ik geen enkele vrijstelling.
Hoezo iedereen?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef liefie_ het volgende:
ja maar het is toch leuk dat iedereen op een en dezelfde dag in de romantische stemming is?
iedereen die niet verbitterd is danquote:
nee, ik vind daar echt niets leuks aan, al dat gemaakte gedoe.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar het is toch leuk dat iedereen op een en dezelfde dag in de romantische stemming is?
en dat je stiekum toch hoopt dat er een kaartje op je mat ploft! zonder afzender natuurlijk!
preciesquote:
goed puntquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iedereen die niet verbitterd is dan![]()
en als je het zo gaat bekijken is elke feestdag onzin dus ja
Kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en als je het zo gaat bekijken is elke feestdag onzin dus ja
jah duh dat moeten ze ook doen natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik vind daar echt niets leuks aan, al dat gemaakte gedoe.
en een kaartje dat op de mat ploft op 14-2 is in mijn ogen niet romantisch, het is eerder romantisch wanneer dat op een willekeurige dag gebeurt en iemand je laat blijken dat hij om je geeft
jesusquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jah duh dat moeten ze ook doen natuurlijk
maar ik wil echt niet vergeten worden op valentijn![]()
vind je het dan ook niet leuk dat oorlogen gestaakt worden op kerst... of dat mensen even stil staan bij jezus en zn blabla met pasen, of dat mensen nadenken over het jaar dat voorbij is met nieuwjaar... zo kun je overal wel wat bij verzinnen
dat is dus echt zo ontzettend belachelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind je het dan ook niet leuk dat oorlogen gestaakt worden op kerst... of dat mensen even stil staan bij jezus en zn blabla met pasen, of dat mensen nadenken over het jaar dat voorbij is met nieuwjaar... zo kun je overal wel wat bij verzinnen
Volgens mij moet ik volgend jaar wat keuzevakken gaan volgen. En voorzover ik weet kan ik daar ook geen vrijstelling voor krijgen, terwijl de studies op zich wel redelijk op elkaar aansluiten.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
Ook niet voor de keuzevakken? Dat vind ik vreemd. Tenzij het natuurlijk een heel andere studierichting was.
Aan hoeveel mensen ga jij je liefde verkondigen morgen?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik moet echt een lijstje gaan maken want ik ga mensen vergeten een kaartje te sturen!
Welke oorlog wordt met kerst dan gestaakt?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb een doos besteld bij de Hallmark, dan krijg je korting!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Aan hoeveel mensen ga jij je liefde verkondigen morgen?![]()
Dat zou ik dan toch maar eens navragen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik volgend jaar wat keuzevakken gaan volgen. En voorzover ik weet kan ik daar ook geen vrijstelling voor krijgen, terwijl de studies op zich wel redelijk op elkaar aansluiten.
WO 1quote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke oorlog wordt met kerst dan gestaakt?![]()
iedereen aan wie ik morgen denk!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
ze houdt van iedereen!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Toen is er op één front gevoetbald, dat is waar. Maar WOI werd wel vaker even een paar dagen gestaakt. Had dus niet zo zeer direct iets met kerst te maken.quote:
Ga je voor de korting of heb je echt zo veel kaarten te versturen? (t zijn toch wel kaarten in die doos?)quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef melismay het volgende:
[..]
ik heb een doos besteld bij de Hallmark, dan krijg je korting!
Vergeet die lunch dus maarquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
Even een adoratie:Liefie_
Mokster
Twisted_Fok
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
Even een adoratie:Plato
QyRoZ+ Nixxx
Voortaan afkorten met "LMT_F" ?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
Even een adoratie:Liefie_
Mokster
Twisted_Fok
elke postbode krijgt er een!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ga je voor de korting of heb je echt zo veel kaarten te versturen? (t zijn toch wel kaarten in die doos?)
Ben ik t redelijk mee eens... Niet echt mn ding maar doe er toch maar aanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh ja, voor het geval jullie het nog niet wisten:![]()
![]()
VALENTIJN
![]()
![]()
jawelquote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen is er op één front gevoetbald, dat is waar. Maar WOI werd wel vaker even een paar dagen gestaakt. Had dus niet zo zeer direct iets met kerst te maken.
Hou er wel rekening mee dat kaarten 2 dagen nodig hebben om te arriveren. Als jij morgen aan mensen gaan denken komen die kaarten de 16de aan.. En al helemaal laat als je (toevallig aan mij denkt, morgenquote:
Maar je vriendin ook?quote:
waarom als ik vragen mag?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik t redelijk mee eens... Niet echt mn ding maar doe er toch maar aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |