quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef Klonk het volgende:
vergeten de butplug eruit te halen na dat avondje in de darkroom ?
quote:En nee ik ben geen homo en nee ik steek ook stiekem geen komkommers in mijn gat.
Ow nee??quote:Op maandag 13 februari 2006 11:35 schreef Dromer het volgende:
Je moet de paracetamol ook niet in je kont steken.
Ik ookquote:
Ook ja, hoezo heb jij het ook ?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef skiczukie het volgende:
Als je een trap oploopt enzo?
ehm.. je moet de paracetamol voor orale inname ook niet in je kont steken.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow nee??
Er zijn ook paracetamollen speciaal voor anale inname...
Nee, meestal als ik een trap afloop.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ook ja, hoezo heb jij het ook ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:35 schreef Dromer het volgende:
Je moet de paracetamol ook niet in je kont steken.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:38 schreef Lucille het volgende:
Is er misschien iets anders wat je in je anus stopt? Of is je manier van kont afvegen soms niet goed. Misschien kan je uitleggen hoe je je kont afveegt?
niet de wc-borstel gebruiken bij het kont afvegen bedoel je zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 11:38 schreef Lucille het volgende:
Is er misschien iets anders wat je in je anus stopt? Of is je manier van kont afvegen soms niet goed. Misschien kan je uitleggen hoe je je kont afveegt?
mischien is TS wel een keer serieus genomenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef Fwuffy het volgende:
dit soort dingen kunnen niet serieus genomen worden op fok
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien is TS wel een keer serieus genomen![]()
Die associatie maakte ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef Lucille het volgende:
Ik moet nu denken aan jackass: the movie waar Ryan Dunn een auto'tje in zijn rectum stopt en naar een dokter gaat om een rontgenfoto te laten maken.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef MrBean het volgende:
Bedoelt de TS niet Steven ipv Steken?
Omdat er op dit soort topics eigenlijk maar één antwoord is: Ga naar de dokter, niet naar Fok.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik snap best dat dit een lachwekkend onderwerp is, maar als de TS serieus is dan kan er op z'n minst één serieus antwoord vanaf...dus laat ik het maar doen (maar waarom nou net met DIT onderwerp???).
Very true!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef MrBean het volgende:
[..]
Omdat er op dit soort topics eigenlijk maar één antwoord is: Ga naar de dokter, niet naar Fok.
allebei is ook goed, anders hebben wij niets te lachenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef MrBean het volgende:
[..]
Omdat er op dit soort topics eigenlijk maar één antwoord is: Ga naar de dokter, niet naar Fok.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Terwijl het ook nog eens serieus is ook
quote:Ik baseer mijn feiten alleen op dingen die anderen me verteld hebben
dan krijg je fijne resultatenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al eens gegoogled op "steken in de anus" of "anale steken"?
Heeft de TS soms huisdieren?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan krijg je fijne resultaten![]()
zelfs iets met cavia's![]()
exactlyquote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef MrBean het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou eerder wat vaseline bestellen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Dat ie bij de dokter zit en er zo'n onderdrukt "piep piep" te horen is in de wachtkamer
voorlopig komen wij niet tot een betere conclusie, pervers figuurquote:Op maandag 13 februari 2006 12:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik doe niet aan sex met dieren smeerlappen
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik lach nog steeds.. misschien zit er een homofiele kabouter in je onderbroek
Ondertussen druk met z'n digitale horloge bezig, zodat hij hoopt dat mensen denken dat het daar weg komt.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Dat ie bij de dokter zit en er zo'n onderdrukt "piep piep" te horen is in de wachtkamer
* tisauch denkt aan de aflevering van South Park waar mister slave lemmywings in zijn hol inbrachtquote:Op maandag 13 februari 2006 12:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik doe niet aan sex met dieren smeerlappen
Omgquote:Op maandag 13 februari 2006 12:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik net een paar vrienden toegevoegd in een multi-gesprek op MSN, en die vertelden dat ze dat ook wel eens hadden en dat iedereen wel eens een steek in zijn reet krijgt, dus dat het niet zo raar is.
En nee (alweer) geen van allen is een warme bakker.
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omg
Hoe moet dat gegaan zijn..
"Hee guys, hebben jullie ook wel eens steken in je reet?"
"Ja man, gisteravond nog, bla blaa bla"![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omg
Hoe moet dat gegaan zijn..
"Hee guys, hebben jullie ook wel eens steken in je reet?"
"Ja man, gisteravond nog, bla blaa bla"![]()
![]()
Ik zal het tegen m'n vriend vertellen waar ik al 2 jaar mee samen benquote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je blijft eeuwig vrijgezel. Zo zijn mannen nu eenmaal. Er gaat geen dag voorbij of er wordt gediscussierd over scheten, tieten en bier.
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal het tegen m'n vriend vertellen waar ik al 2 jaar mee samen ben
bilnaadquote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef TrenTs het volgende:
Wat ontzettend naad voor je.
Je weet zelf ook dat je nu liegtquote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal het tegen m'n vriend vertellen waar ik al 2 jaar mee samen ben
Scherp.quote:
ik ben ook een man, en er gaan bij mij dagen voorbij zonder dat het over vrouwen, tieten of scheten gaatquote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu liegt
Niet gaan katten.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu liegt
dat is het hij heeft gewoon een scherpe bilnaad, slotje opgelost, TS moet gewoon met z'n kont uit de glasbak komenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben ook een man, en er gaan bij mij dagen voorbij zonder dat het over vrouwen, tieten of scheten gaat![]()
Omg! Je bent er nog steeds niet overheen hequote:
z'n holmaatje welquote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omg! Je bent er nog steeds niet overheen he
Eh... ken ik jou...?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omg! Je bent er nog steeds niet overheen he
Projectie is een lelijk iets.quote:
Ik heb toch liever bier nu.quote:
Hmmm, wellicht.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:20 schreef Ludwig het volgende:
Misschien heb je een aambeiengrowroom in dat gat waar de zon niet schijnt?
The revenge of a kringspier.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
GVD,
krijg de laatste tijd heel veel steken in mijn anus, van die pijnscheuten. En nee ik ben geen homo en nee ik steek ook stiekem geen komkommers in mijn gat.
Meestal gebeurt dit op de vervelendste momenten, tijdens een presentatie, sportwedstrijd of belangrijke bespreking. Ben er nu een beetje klaar mee, zwitsal en paracetamol helpen beiden niet.
Steken in mn kontgatVERDWIJN
![]()
biancavia'squote:Op maandag 13 februari 2006 11:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan krijg je fijne resultaten![]()
zelfs iets met cavia's![]()
Hoe weet jij datquote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
+ (te) sterke kringspier = steken in je anus!
Opgelost slotje!![]()
Dus wel bananen?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
GVD,
krijg de laatste tijd heel veel steken in mijn anus, van die pijnscheuten. En nee ik ben geen homo en nee ik steek ook stiekem geen komkommers in mijn gat....
Lijkt me duidelijk, maar ik snap dat je even een semi lollige opmerking moest maken die moet insinueren dat ik dat uitgeprobeerd heb!quote:
Nu heb je mequote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, maar ik snap dat je even een semi lollige opmerking moest maken die moet insinueren dat ik dat uitgeprobeerd heb!
Ben je het nu kwijt?![]()
Ik vergeef jequote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nu heb je me![]()
Zal het niet meer doen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Je anus is ook gewoon een spier, dus daar kan je prima krampt in krijgen, anuskramp dus!![]()
was it that obvious....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou bijna zeggen dat je serieus probeerde te zijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien is TS wel een keer serieus genomen![]()
Heee!! TS zit in je avatarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
TS take your pick, vooral die laatste is leuk!![]()
Dan ben jij die andere in me avatar zeker!quote:
Ja wat kan ik daar aan doen, die beesten hebben ook zo hun behoeften (waar ik niet aan wil voldoen).quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb jij misschien zo'n paard op TS afgestuurd?
Is dit een versierpoging?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Antal het volgende:
wat je leest is wie je bent.. he... zegmaar zo..
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja wat kan ik daar aan doen, die beesten hebben ook zo hun behoeften (waar ik niet aan wil voldoen).![]()
Daar ga je...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:38 schreef Lucille het volgende:
Filmpje van TSquote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
GVD,
krijg de laatste tijd heel veel steken in mijn anus, van die pijnscheuten. En nee ik ben geen homo en nee ik steek ook stiekem geen komkommers in mijn gat.
Meestal gebeurt dit op de vervelendste momenten, tijdens een presentatie, sportwedstrijd of belangrijke bespreking. Ben er nu een beetje klaar mee, zwitsal en paracetamol helpen beiden niet.
Steken in mn kontgatVERDWIJN
![]()
OMGquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Filmpje van TS
Heftig filmpje...!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |