was it that obvious....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou bijna zeggen dat je serieus probeerde te zijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien is TS wel een keer serieus genomen![]()
Heee!! TS zit in je avatarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
TS take your pick, vooral die laatste is leuk!![]()
Dan ben jij die andere in me avatar zeker!quote:
Ja wat kan ik daar aan doen, die beesten hebben ook zo hun behoeften (waar ik niet aan wil voldoen).quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb jij misschien zo'n paard op TS afgestuurd?
Is dit een versierpoging?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Antal het volgende:
wat je leest is wie je bent.. he... zegmaar zo..
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja wat kan ik daar aan doen, die beesten hebben ook zo hun behoeften (waar ik niet aan wil voldoen).![]()
Daar ga je...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:38 schreef Lucille het volgende:
Is er misschien iets anders wat je in je anus stopt? Of is je manier van kont afvegen soms niet goed. Misschien kan je uitleggen hoe je je kont afveegt?
Filmpje van TSquote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
GVD,
krijg de laatste tijd heel veel steken in mijn anus, van die pijnscheuten. En nee ik ben geen homo en nee ik steek ook stiekem geen komkommers in mijn gat.
Meestal gebeurt dit op de vervelendste momenten, tijdens een presentatie, sportwedstrijd of belangrijke bespreking. Ben er nu een beetje klaar mee, zwitsal en paracetamol helpen beiden niet.
Steken in mn kontgatVERDWIJN
![]()
OMGquote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Filmpje van TS
Heftig filmpje...!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |