abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:58:47 #151
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_60585939
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:12 schreef het.ismij het volgende:
four roses is eigenlijk bourbon,.. En geen wiskey!!!!! (zoals het op de fles staat als bourbon wordt het vaak als wiskey verkocht. )
Lijkt me een goed voorbeeld _Alkaline?
Wat nou importeur heeft kennis.

en dan onderaan, toch echt Whiskey wat er staat?

Oja: even
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:29:38 #152
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_60586780
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef _Alkaline het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

staat toch duidelijk bourbon whiskey :?:? dus het is allebeiiiiiiiii!!!!!!! iedereen heeft gelijk, canei is idd geen wijn, opgelost dus slotje!!!!!
pi_60587185
Canei is geen wijn maar wel erg lekker
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:49:44 #154
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_60587309
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:29 schreef charleen het volgende:

[..]

staat toch duidelijk bourbon whiskey :?:? dus het is allebeiiiiiiiii!!!!!!! iedereen heeft gelijk, canei is idd geen wijn, opgelost dus slotje!!!!!
Ik ontken ook niet dat er Bourbon staat, hij ontkent dat er Wisky staat, nietwaar? Als je nou even leert lezen.. En die overdreven hoeveelheid leestekens nou ook weglaat.

Canei is wijn, Italiaanse wijn.
http://www.lekkerwijntje.nl/inframes.html?http://www.lekkerwijntje.nl/wijnen/894.htm
8 want bijtende stof.
pi_60587527
Wijn

Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:59:51 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60587611
randmongolen die "is" ipv van eens tikken hebben geen recht op een mening, hell niet eens op zuurstof!.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 01:12:45 #157
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_60590863
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef HeatWave het volgende:
randmongolen die "is" ipv van eens tikken hebben geen recht op een mening, hell niet eens op zuurstof!.
Net als mensen die niet beginnen met een hoofdletter?

even voor alle duidelijkheid: Het interesseert mij verder niet of iemand dit nou wel of niet doet.
8 want bijtende stof.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 01:14:16 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60590877
Gewoon zuipen idioot.
pi_60590898
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef HeatWave het volgende:
randmongolen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60596959
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef _Alkaline het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

je staat je blind op het woordje wiskey, lees eens goed wat daarboven staat,.. dik/groot/duidelijk.
Bourbon inderdaad Dat amerikanen het verschil niet kennen vindt ik niet zo verwonderlijk,.. aangezien ze niet zo ontwikkeld zijn kwam smaak als wij europeanen.
* het.ismij mist wat speciafieke smiles om zijn mening te uiten richting de allom eigenwijze alkaline.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:08:12 #161
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_60612753
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef het.ismij het volgende:

[..]

je staat je blind op het woordje wiskey, lees eens goed wat daarboven staat,.. dik/groot/duidelijk.
Bourbon inderdaad Dat amerikanen het verschil niet kennen vindt ik niet zo verwonderlijk,.. aangezien ze niet zo ontwikkeld zijn kwam smaak als wij europeanen.
* het.ismij mist wat speciafieke smiles om zijn mening te uiten richting de allom eigenwijze alkaline.
Je informatie is fout, je zegt dat er geen whiskey op staat en dat staat er wel degelijk, doe eerst eens onderzoek voor je begint te praten, als je niet weet waar je het over hebt kun jij je beter stil houden.

Het is dus een Bourbon Whiskey, dus een Whisky! En dan staar ik me maar dood op dat woordje, maar is dat woordje niet waar het nu om draait? Wat voor "speciafieke"( ??? ) smileys zou je dan missen?

Jij probeerd je gelijk te halen terwijl je het niet hebt. Als je het etiket leest staat er duidelijk dat het een Wisky is, en dan kun je wel over Amerikanen beginnen, maar dit is Nederland.

Bourbon Whiskey is een soort Whisky, dus wordt dit verkocht als Whisky, raar he?

Of wil je zeggen dat dit ook geen Wisky is "want het staat er klein onder"

Als er groot Vanille op een verpakking staat en er staat klein ijs onder is het dan geen ijs? Beetje op je achterhoofd gevallen?

[ Bericht 4% gewijzigd door _Alkaline op 06-08-2008 23:18:15 ]
8 want bijtende stof.
pi_60615855
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Wanneer leren al die ex breezer slette nou is dat canei geen wijn is!!!!!
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
Net als lambrusco!! Is ook geen wijn!!!!
LEER DAT NOU IS!!
jongeeee ik drink canei&lambrusco (=wijn=) ben iig zat zat hoor
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_60616235
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef Mirage het volgende:
wat het ook is, het is vies, zoet en bubbelig....
Het ís wijn. Maar wel vies, zoet en bubbelig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60616309
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:15 schreef het.ismij het volgende:

[..]

iets waar bubbeltjes in zitten kan geen wijn zijn.
Bwehehehe, ga jij ze dat in de Champagnestreek even vertellen?
pi_60616394
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Je gebrek aan kennis is echt zo pijnlijk dat je beter je mond kunt houden om te voorkomen dat je jezelf nog belachelijker maakt.
pi_60616470
Wijn wordt gemaakt van druiven (de natuurlijke gisting). Canei en Champagne zijn beide gemaakt van druiven dus zijn het gewoon wijnen. Wat een drama's zeg, alsof alleen Chateuax huppeldeflats wijn kan zijn
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:22:32 #167
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_60634852
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:49 schreef _Alkaline het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat er Bourbon staat, hij ontkent dat er Wisky staat, nietwaar? Als je nou even leert lezen.. En die overdreven hoeveelheid leestekens nou ook weglaat.

Canei is wijn, Italiaanse wijn.
http://www.lekkerwijntje.nl/inframes.html?http://www.lekkerwijntje.nl/wijnen/894.htm
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#################################$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&************************(((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))_______________________________________________???????????????>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#################################$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&************************(((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))_______________________________________________???????????????>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Zie je wel dat ik wel degelijk kan lezen?

Mensen die serieus op dit soort topics ingaan en er andere mensen op aan gaan vallen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:50:13 #168
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_60639660
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef charleen het volgende:

[..]

[knip layoutverneukend gedeelte]

Zie je wel dat ik wel degelijk kan lezen?

Mensen die serieus op dit soort topics ingaan en er andere mensen op aan gaan vallen
Waaraan moet ik kunnen zien dat jij begrijpend kunt lezen?

Achterlijke mensen
8 want bijtende stof.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:33:21 #169
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_60682307
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:50 schreef _Alkaline het volgende:

[..]

Waaraan moet ik kunnen zien dat jij begrijpend kunt lezen?

Achterlijk mensen

pi_60683550
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:33 schreef charleen het volgende:

[..]

Zelfkennis ftw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')