quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:12 schreef het.ismij het volgende:
four roses is eigenlijk bourbon,.. En geen wiskey!!!!! (zoals het op de fles staat als bourbon wordt het vaak als wiskey verkocht.)
Lijkt me een goed voorbeeld _Alkaline?![]()
Wat nou importeur heeft kennis.
staat toch duidelijk bourbon whiskeyquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan onderaan, toch echt Whiskey wat er staat?
Oja: even![]()
![]()
![]()
Ik ontken ook niet dat er Bourbon staat, hij ontkent dat er Wisky staat, nietwaar? Als je nou even leert lezen.. En die overdreven hoeveelheid leestekens nou ook weglaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:29 schreef charleen het volgende:
[..]
staat toch duidelijk bourbon whiskey:?:? dus het is allebeiiiiiiiii!!!!!!! iedereen heeft gelijk, canei is idd geen wijn, opgelost dus slotje!!!!!
Net als mensen die niet beginnen met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef HeatWave het volgende:
randmongolen die "is" ipv van eens tikken hebben geen recht op een mening, hell niet eens op zuurstof!.
je staat je blind op het woordje wiskey,quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan onderaan, toch echt Whiskey wat er staat?
Oja: even![]()
![]()
![]()
Je informatie is fout, je zegt dat er geen whiskey op staat en dat staat er wel degelijk, doe eerst eens onderzoek voor je begint te praten, als je niet weet waar je het over hebt kun jij je beter stil houden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
je staat je blind op het woordje wiskey,lees eens goed wat daarboven staat,.. dik/groot/duidelijk.
Bourbon inderdaad Dat amerikanen het verschil niet kennen vindt ik niet zo verwonderlijk,.. aangezien ze niet zo ontwikkeld zijn kwam smaak als wij europeanen.![]()
* het.ismij mist wat speciafieke smiles om zijn mening te uiten richting de allom eigenwijze alkaline.
jongeeeequote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Wanneer leren al die ex breezer slette nou is dat canei geen wijn is!!!!!
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
Net als lambrusco!! Is ook geen wijn!!!!
LEER DAT NOU IS!!
Het ís wijn. Maar wel vies, zoet en bubbelig.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef Mirage het volgende:
wat het ook is, het is vies, zoet en bubbelig....
Bwehehehe, ga jij ze dat in de Champagnestreek even vertellen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:15 schreef het.ismij het volgende:
[..]
iets waar bubbeltjes in zitten kan geen wijn zijn.
Je gebrek aan kennis is echt zo pijnlijk dat je beter je mond kunt houden om te voorkomen dat je jezelf nog belachelijker maakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
je staat je blind op het woordje wiskey,lees eens goed wat daarboven staat,.. dik/groot/duidelijk.
Bourbon inderdaad Dat amerikanen het verschil niet kennen vindt ik niet zo verwonderlijk,.. aangezien ze niet zo ontwikkeld zijn kwam smaak als wij europeanen.![]()
* het.ismij mist wat speciafieke smiles om zijn mening te uiten richting de allom eigenwijze alkaline.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#################################$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&************************(((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))_______________________________________________???????????????>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#################################$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&************************(((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))_______________________________________________???????????????>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:49 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat er Bourbon staat, hij ontkent dat er Wisky staat, nietwaar? Als je nou even leert lezen.. En die overdreven hoeveelheid leestekens nou ook weglaat.
Canei is wijn, Italiaanse wijn.
http://www.lekkerwijntje.nl/inframes.html?http://www.lekkerwijntje.nl/wijnen/894.htm
Waaraan moet ik kunnen zien dat jij begrijpend kunt lezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:22 schreef charleen het volgende:
[..]
[knip layoutverneukend gedeelte]
Zie je wel dat ik wel degelijk kan lezen?![]()
Mensen die serieus op dit soort topics ingaan en er andere mensen op aan gaan vallen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:50 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Waaraan moet ik kunnen zien dat jij begrijpend kunt lezen?
Achterlijk mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |