Lolz, de originele rode Lambrusco is wel degelijk een mouserende wijn. Mouserend, maar wél wijn...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Wanneer leren al die ex breezer slette nou is dat canei geen wijn is!!!!!
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
Net als lambrusco!! Is ook geen wijn!!!!
LEER DAT NOU IS!!
quote:
Bied je je aan?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt je maar ergens druk over maken
je kunt natuurlijk ook een leuke ex-breezerslet een beetje heropvoeden
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]! Koop een lolly en vier het!
[..]
Bied je je aan?
Probeer eerst eens de Nederlandse taal onder de knie te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Excht niet te geloven!! Canei is canei!! afgeleid van wijn!! maar geen wijn!!!!!!!
LEER DAT NOU IS!!
Inderdaad. 'Is' in de plaats van 'eens' gebruiken is net zo breezer als Caneiquote:Op maandag 13 februari 2006 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Probeer eerst eens de Nederlandse taal onder de knie te krijgen
quote:Canei is a range of sparkling wines including the "mellow" (white, rosé, red), the vintage wines (Lambrusco, Prosecco) and the flavoured wines (peach, lemon, passion fruit, raspberry, sangria).
indd tikje te oud.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een breezersletje, kan echt goede wijn wel waarderen en ben een tikje te oud voor TS
Ach, kun je ze mooi kneden naar je eigen ideequote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
indd tikje te oud.
K ben bezig met heropvoeden van breezers. K pluk de vruchten der wel van maaruh
Het taalgebruik beschouw je ook als één van de vruchten der BrEeZaHcultuur?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
indd tikje te oud.
K ben bezig met heropvoeden van breezers. K pluk de vruchten der wel van maaruh
Is? Eens bedoel je? En waarom gebruik je meerdere uitroeptekens?????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
LEER DAT NOU IS!!
Psies,..quote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, kun je ze mooi kneden naar je eigen idee
uiteindelijk rolt daar dan de perfecte vriendin voor jou uit, op maat gesneden
Uniek? Het intikken gaat voor jou misschien wel sneller, maar het lezen kost meer tijd... En het doet pijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Psies,..
custom build.
@gr8w8: Mijn typestyl is uniek
Ik kan het ook wel in abn doen, maar ben k te lui voor.:P DIt gaat sneller
En dan een groot woord over breezers hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
@gr8w8: Mijn typestyl is uniek
Ik kan het ook wel in abn doen, maar ben k te lui voor.:P DIt gaat sneller
quote:
klopt!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef Skinnymike het volgende:
Valt in dezelfde catagorie als de Liebfraumlich-wijn. Wat een rotzooi
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wat lul je nou man.
Het ontbreken van klinkers is absoluut geen ramp, en teksten blijven gewoon leesbaar
En trouwens, je hoeft het niet te lezen.![]()
De supermarkt vindt wel dat het wijn is.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
LEER DAT NOU IS!!
Wat weet de supermarkt daar nou van?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
De supermarkt vindt wel dat het wijn is.
het staat idd echt tussen de wijn, en neit tussen de breezers of vruchtensapjesquote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, het is meer dat ik het gezeik om niks vind.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat weet de supermarkt daar nou van?![]()
Ze hebben nu eenmaal geen aparte schappen voor deze troep
Dus als ik supermarktmanager ben en ik zeg dat de koekjes tussen de jam moeten staan, dan heten koekjes ook ineens jam?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een incompetente supermarktmanager.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:42 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dus als ik supermarktmanager ben en ik zeg dat de koekjes tussen de jam moeten staan, dan heten koekjes ook ineens jam?
koekjes lijken niet eens op jam, en jam zit niet in een pakquote:Op maandag 13 februari 2006 11:42 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dus als ik supermarktmanager ben en ik zeg dat de koekjes tussen de jam moeten staan, dan heten koekjes ook ineens jam?
Heeft met alcohol% te maken wat voor drank het is, niet wat iemand anders ervan vindt.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:42 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Koop een LOI-cursus Nederlands.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
LEER DAT NOU IS!!
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef Markster het volgende:
Wouter het kan alleen maar stouter!
Maar rose daarintegen, op het terras van de IJsbreker...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:45 schreef Markster het volgende:
en rose ook niet.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
koekjes lijken niet eens op jam, en jam zit niet in een pak
Alsjeblieft zegquote:Nee, dan ben je gewoon een incompetente supermarktmanager.
Geen wijn canei!!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef Camplo het volgende:
Serieus, who cares.
Zuip je wijn op en zeur niet.
Zinnigste opmerking tot nu toe volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2006 11:57 schreef Camplo het volgende:
Zoete wijn is lekker!
Canei = zoet?
Zal het vast lekker wezen.
Er zit alcohol in.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zinnigste opmerking tot nu toe volgens mij![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Er zit alcohol in.
Heb ik nu gewonnen?
Mee eens!!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef mcDavid het volgende:
scheit aan wat het is, je kunt er kneiterlam van worden!
Canei is dan ook geen Lambruscoquote:Op maandag 13 februari 2006 10:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz, de originele rode Lambrusco is wel degelijk een mouserende wijn. Mouserend, maar wél wijn...
Verre van bier dusquote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef MiestOr het volgende:
Goede wijn is nog geen BIER!
moet je nagaan wat canei is![]()
met alle respect, ik drink zelf ook graag Bier, maar in een topic welk over wijn gaat opeens Bier als alternatief gaan noemen, en zelfs bier superieur aan wijn noemen, is volgens mij een teken van een gebrekkig onderscheid tussen verschillende smaken kunnen maken ....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef MiestOr het volgende:
Goede wijn is nog geen BIER!
moet je nagaan wat canei is![]()
wat zit je te zwammen?, zelftegensprekend mannetje....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
met alle respect, ik drink zelf ook graag Bier, maar in een topic welk over wijn gaat opeens Bier als alternatief gaan noemen, en zelfs bier superieur aan wijn noemen, is volgens mij een teken van een gebrekkig onderscheid tussen verschillende smaken kunnen maken ....
nee, hangend in een cafe of in een ietwat informele bijeenkomst is Bier natuurlijk de betere drank, maar dat is vooral de gelegenheid .... in rustige situaties, bij een lekker etentje of in een romantische setting is Wijn absoluut onovertrefbaar.
(maar ja, dan moet je dus zeker ook niet met 'Canei' aan komen zetten)
probeel is voornamelijk dat een jongere generatie wijn denkt te moeten drinken als was het een biertje.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef ioor het volgende:
Canei is de enige wijn die te drinken is.
Ik werd er ook al zo droevig vanquote:
Ergo, wijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Wolter het volgende:
Zit er dan zoveel status aan wijn?
En ben misschien geen wijnliefhebber, maar als er canei wordt gemorst stinkt het dus echt verdacht veel naar wijn.
Aldi Bier ruikt ook naar Bier als je het morst ...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Wolter het volgende:
En ben misschien geen wijnliefhebber, maar als er canei wordt gemorst stinkt het dus echt verdacht veel naar wijn.
Dus?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Aldi Bier ruikt ook naar Bier als je het morst ...
vind je het dan ook nromaal iemand aan te horen die beweert dagelijks 2 liter van dat lekkere Aldi Bier te drinken, en hem als 'bier-liefhebber' te betitelen?
Misschien heeft de rest wel geen verstand van wijnquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Wolter het volgende:
[..]
Dus?
Ik snap even niet wat je wil zeggen of help je me nu juist?
Je geeft het zelf al aan. Het is goedkoper bier, bier wat de liefhebber waarschijnlijk niet zal drinken. Maar wat wel verkocht wordt als bier en wat door veel mensen als bier wordt gezien. Daarna volgt meestal een mening (goedkoop, best te doen, vies, etc). Maar dat zegt nog helemaal niks.
Er is hier ook nooit gezegd dat het wijnliefhebbers zijn die Canei drinken.
Misschien heeft niemand verstand van wijn behalve ik en is het dus gewoon goor..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Misschien heeft de rest wel geen verstand van wijn![]()
![]()
Waarom wil je er dan een speciaal etiket op hebben? Vind je de status zo belangrijk dat het daarom lekker smaakt? Draai je ook altijd het etiket van de fles richting een grote groep mensen, die niet bij het gezelschap horen, als je die op tafel zet?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef RM-rf het volgende:
Wat mij betreft is die term ook niet zo belangrijk ... desnoods noemen ze het 'champagne-bubbels'... maar het blijven ergerlijk domme breezersletjes die die zoete troep door hun bek werpen, met weinig gevoel voor smaak.
Sorry, las het even verkeerd. kwam waarschijnlijk door dat woord: 'champagne-bubbels'.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
Een speciaal etiket erop hebben, wil ik dat?
vertel me eventjes iets dat geheel nieuw voor me is
waar haal je in godsnaam dat vandaan?
Je zegt het zelf alquote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef Oksel het volgende:
Zoete witte wijn is ook geen wijn.
Ik vind het ook op zijn tijd lekker.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik vind Canei eigenlijk best wel te drinken.
wie kan dat nou schelen een echte vent drinkt bier!quote:Wanneer leren al die ex breezer slette nou is dat canei geen wijn is!!!!!
LEER DAT NOU IS!!
ligt aan de smaak he.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:16 schreef Mr.Dre het volgende:
Canei, is om mee te beginnen wel ok. Maar zodra je van de echte wijn geproefd hebt is Canei niets meer.
Gelukkig drink ik dat nooitquote:Op maandag 13 februari 2006 17:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
ligt aan de smaak he.
Wanneer je een echt chateau du Migraine hebt gehad verlang je naar het simpele wijntje genaamd Canei
De supermarkt wijngids is een tip voor je!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Och wil je echte wijnen leren kennen dan vergis je je wel eens.
Er zijn grandioze wijnen voor een ¤ of 5.
Heb ook wel eens een wijn van ¤50 door de gootsteen gegoten omdat het niet binnen te houden was.
Eh...nee, rose kan wel lekker ziijn.quote:
proost dan maar heaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef Camplo het volgende:
Serieus, who cares.
Zuip je wijn op en zeur niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |