abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35121488
nummertje 10 ligt ook in de minst comfortabele positie om aan te wijzen.
anders was hij mooi de lul

maar idd, zo beschrijft Derren het ook in zijn e-books.het is een simpele truc, maar bij bijvoorbeeld kung-fu mind punch zit het allemaal tussen de oren.
pi_35126623
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35135258
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:27 schreef Sh0g het volgende:
nummertje 10 ligt ook in de minst comfortabele positie om aan te wijzen.
anders was hij mooi de lul

maar idd, zo beschrijft Derren het ook in zijn e-books.het is een simpele truc, maar bij bijvoorbeeld kung-fu mind punch zit het allemaal tussen de oren.
Staat er in zijn e-books precies hoe hij die kung-fu mind punch doet?
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_35142174
ik heb die e books per ongeluk gedownload
maar er zit een code op
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35142440
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 05:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb die e books per ongeluk gedownload
maar er zit een code op
Probeer eens MagicSeduction als password.
pi_35147359
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:41 schreef Sh0g het volgende:
dit is een trucje dat Derren Brown ook liet zien in één van zijn trick of the mind episodes, alleen visualiseert deze gast het mooi met schaduwen.

http://m90.org/gallery/video/chriss%20angel-shadows.wmv
Deze man mist wel de charmes en charisma van zijn Engelse collega zeg.

Geef mij Derren maar.
pi_35147780
Ik vind deze man ook wel iets sinisters hebben
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35151788
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind deze man ook wel iets sinisters hebben
ik vind t een beetje te gemaakt..met die lange haren

derren is zoveel cooler
pi_35153539
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

ik vind t een beetje te gemaakt..met die lange haren

derren is zoveel cooler
Hahaha precies. Derren heeft flair, charisma en hij is gewoon the man!!

Werkte het wachtwoord trouwens?
pi_35153715
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:18 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hahaha precies. Derren heeft flair, charisma en hij is gewoon the man!!

Werkte het wachtwoord trouwens?
oja! bedankt
ik ga t maar s uitprinten
pi_35153739
jah, Derren wannabees

Heb geen uitleg kunnen vinden van de kung fu mind punch, maar het lijkt mij ongeveer hetzelfde te werken als wanneer je iemand ervan overtuigt kiespijn te hebben. Die persoon zal echt pijn voelen, ook al mankeert hij niks. Het heeft te maken met suggestie en het geloof daar in.

Heb wel de verklaring gevonden voor dat trucje met die boxers, die dat meisje de tweede keer niet konden optillen. Het had, zoals hier eerder werd gesuggereerd, niks te maken met punten op de arm waar het meisje zou drukken, maar met de afstand tussen meisje en boxer. Die is de tweede keer wat groter. Ook krijgt de boxer de tweede keer geen tijd om zich goed te positioneren, omdat Derren hem slim tegenhoud. Verder geeft Derren het commando 'NOW' heel plotseling, zodat de boxer denkt dat hij direct moet gaan tillen en dit ook doet. Uiteindelijk zal hij puur en alleen tillen met z'n armen, waarbij het meisje ook nog eens wat verder weg staat. Daar bovenop houdt het meisje zich ook nog eens slap, zonder dat het opvalt. Alleen wanneer iemand extreem sterk is lukt het nog om haar op te tillen, wat dus ook 1 persoon lukte. (Derren Brown - Ultimate Revelation moet je hebben voor de complete uitleg, in hetzelfde e-book worden ook verklaringen gegeven voor het in slaap vallen van die mensen aan de telefoon. Deze zijn minder spectaculair en minder leuk dan je verwacht. Maar dit zijn wel suggesties.)

Mensen die de aflevering hebben gezien waarbij 1 persoon met de ogen dicht simultaan het glas heft met een persoon aan de andere kant van de tafel, wat suggereert dat ze een band zouden hebben. De uitleg daarvan staat ook in Mind Games vol1. Ook niet door Derren Brown geschreven, maar door iemand anders die ook verschillende trucs uitlegt. De oplossing daarvan is ook verbazingwekkend eenvoudig.
pi_35154157
Vertel! Desnoods in spoiler tags!
pi_35154502
in die sportschool: hij weet natuurlijk precies wanneer die kerel omgeveer die klap in z'n maag "voelt"
precies tegelijkertijd doet hij alsof ie hem stompt....dnek ik
pi_35155325
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Genverbrander het volgende:
Vertel! Desnoods in spoiler tags!
okidoki
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35155428
Hahaha idd geniaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35155609
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Genverbrander het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_35156161
Dank je!

Als er mensen zijn met nog meer van deze uitleggingen, hou ik me aanbevolen.
pi_35156363
Idd! De verklaringen zijn misschien nog wel het interessantst.

In welke show doet ie dat trouwens ook al weer, dat ie twee mensen tegelijk het glas laat heffen? Dan kan ik effe terugzien wat Derren precies doet.
pi_35159562
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:40 schreef Genverbrander het volgende:
In welke show doet ie dat trouwens ook al weer, dat ie twee mensen tegelijk het glas laat heffen? Dan kan ik effe terugzien wat Derren precies doet.
laatste 1 minuut vijftig van inside your mind...
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_35167118
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef sasser het volgende:

[..]

laatste 1 minuut vijftig van inside your mind...
Ah bedankt, ik heb het gezien.

Dus dan gebeurt het grootste deel van de truc onder de tafel. grappig.
pi_35174749
Wauw!

Ik heb net Trick of the Mind deel 4 gezien. Dat is de aflevering waarin een pubbezoeker een videospel gaat doen en dan er helemaal in wordt 'opgezogen'. Spectaculair maar ook verontrustend!
pi_35175360
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef ACJazzz het volgende:
Wauw!

Ik heb net Trick of the Mind deel 4 gezien. Dat is de aflevering waarin een pubbezoeker een videospel gaat doen en dan er helemaal in wordt 'opgezogen'. Spectaculair maar ook verontrustend!
idd
pi_35177102
quote:
Wauw!

Derren Brown
pi_35177981
quote:
Wauw!

De Zombie Arcade Game Die is idd errug vet... Ik vind dat een van de 'classics'.

Maar ik vind het ook wel erg ver gaan, misschien wel te ver? Die jongen heeft er nooit voor gekozen om hieraan mee te doen, en die angsten die hij doorgaat zijn gewoon te wreed...
pi_35186467
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 07:40 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Maar ik vind het ook wel erg ver gaan, misschien wel te ver? Die jongen heeft er nooit voor gekozen om hieraan mee te doen, en die angsten die hij doorgaat zijn gewoon te wreed...
Zeker!

En wat te denken van de morele implicaties van het op een zebrapad stil laten staan van een persoon, zoals te zien was in deel 5 van TotM.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')