Staat er in zijn e-books precies hoe hij die kung-fu mind punch doet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:27 schreef Sh0g het volgende:
nummertje 10 ligt ook in de minst comfortabele positie om aan te wijzen.
anders was hij mooi de lul
maar idd, zo beschrijft Derren het ook in zijn e-books.het is een simpele truc, maar bij bijvoorbeeld kung-fu mind punch zit het allemaal tussen de oren.
Probeer eens MagicSeduction als password.quote:Op donderdag 16 februari 2006 05:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb die e books per ongeluk gedownload
maar er zit een code op
Deze man mist wel de charmes en charisma van zijn Engelse collega zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:41 schreef Sh0g het volgende:
dit is een trucje dat Derren Brown ook liet zien in één van zijn trick of the mind episodes, alleen visualiseert deze gast het mooi met schaduwen.
http://m90.org/gallery/video/chriss%20angel-shadows.wmv![]()
ik vind t een beetje te gemaakt..met die lange harenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind deze man ook wel iets sinisters hebben![]()
Hahaha precies.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik vind t een beetje te gemaakt..met die lange haren
derren is zoveel cooler![]()
oja! bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahaha precies.Derren heeft flair, charisma en hij is gewoon the man!!
Werkte het wachtwoord trouwens?
okidokiquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Genverbrander het volgende:
Vertel!Desnoods in spoiler tags!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:15 schreef Genverbrander het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
laatste 1 minuut vijftig van inside your mind...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:40 schreef Genverbrander het volgende:
In welke show doet ie dat trouwens ook al weer, dat ie twee mensen tegelijk het glas laat heffen? Dan kan ik effe terugzien wat Derren precies doet.
Ah bedankt, ik heb het gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef sasser het volgende:
[..]
laatste 1 minuut vijftig van inside your mind...
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef ACJazzz het volgende:
Wauw!![]()
Ik heb net Trick of the Mind deel 4 gezien. Dat is de aflevering waarin een pubbezoeker een videospel gaat doen en dan er helemaal in wordt 'opgezogen'. Spectaculair maar ook verontrustend!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef ACJazzz het volgende:
Wauw!![]()
Ik heb net Trick of the Mind deel 4 gezien. Dat is de aflevering waarin een pubbezoeker een videospel gaat doen en dan er helemaal in wordt 'opgezogen'. Spectaculair maar ook verontrustend!
De Zombie Arcade Gamequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef ACJazzz het volgende:
Wauw!![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook wel erg ver gaan, misschien wel te ver? Die jongen heeft er nooit voor gekozen om hieraan mee te doen, en die angsten die hij doorgaat zijn gewoon te wreed...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |