abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 21:36:11 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_36505921
Ik wil de bobike Moussy

Cas zit trouwens ook nog steeds voorop
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_36506809
Wees blij, tenminste ik vind dat 't gewicht dan prettiger verdeeld is
pi_36612688
iemand een idee bij welk leeftijd deze stoel hoort? Dan kan ik een passende advertentie schrijven.

url doet niet werken , kijk paar postjes lager...

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2006 11:28:50 ]
pi_36625516
ik zie niks solidasrock. maarre... heb je 'm gejat ofzo?

ik vind achterop ook een vreemd gevoel qua gewichtsverdeling poemojn. doordat wij zo'n hulpstuk ertussen moesten zetten ivm mijn zadelstang (oid ?) zit piet ook nog eens extra ver naar achteren, voelt af en toe echt alsof we zo achterover kunnen kiepen.
  maandag 3 april 2006 @ 22:54:49 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36625707
Ik vind 't juist wel lekker fietsen, het gewicht achterop. Ik vond dat gewiebel aan m'n stuur af en toe een beetje eng worden. (Saskia bleef echt niet stil zitten). Nu ze achterop zit ben ik niet meer zo aan 't zwabberen en stuur ik weer wat zekerder.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36626433
Geen enkel upload site wil goed werken vandaag....

http://www.myimager.com/imagedb/upl/83842099_715609.jpg

Zien jullie hem nu wel?

En nee, niet gejat....

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2006 23:17:01 ]
  maandag 3 april 2006 @ 23:19:38 #32
3011 E.T.
pi_36626764
Ik zie 'm nu wel..
En ik weet 't eigenlijk niet voor wanneer dat zitje is. Ik zou 'm zelf in dezelfde categorie plaatsen als de Bobike Junior (www.bobike.nl)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36627393
Ik vind 't ook een junior is dat niet 5+?

Die atb-beugel heb ik ook Bix! Misschien is dat idd de oorzaak. Het zal wel wennen maar zeker met boodschappen in de fietstassen en dan een brug op voelt de fiets soms 'steigerend' aan.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:51:26 #34
3011 E.T.
pi_36632690
ik heb ook die ATB-beugel, maar fietstassen en de buggy-mee samen gaat niet lukken.. de fietstassen ppassen niet tussen de voetsteunen en de buggydrager
pi_36634863
Ik zit met het probleem dat ik niet KAN fietsen met de kleine voorop. Heb een hele normale fiets en volgens mij ook een normaal kinderzitje voorop (weet het merk niet, tis een oude) maar het punt is dat als ik stoppen wil, ik niet tussen het zitje en het zadel in pas. Terwijl ik normaal gesproken (zonder hoogzwangere buik) totaal niet dik ben. Ben wel een klein wijfie en daar schuilt het probleem ook dus; zelfs met mijn zadel in de laagste stand, kan ik niet stoppen terwijl ik op het zadel blijf zitten/hangen. Heb het wel geprobeerd, maar ga dan dus gewoon onderuit met fiets en al als ik stoppen wil. Zitje achterop is niet echt een oplossing met een 2e op komst.
Iemand herkenning bij dit verhaal? Wat was jullie oplossing voor dit probleem?
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 11:31:57 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_36634939
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef Mammietje het volgende:
Ik zit met het probleem dat ik niet KAN fietsen met de kleine voorop. Heb een hele normale fiets en volgens mij ook een normaal kinderzitje voorop (weet het merk niet, tis een oude) maar het punt is dat als ik stoppen wil, ik niet tussen het zitje en het zadel in pas. Terwijl ik normaal gesproken (zonder hoogzwangere buik) totaal niet dik ben. Ben wel een klein wijfie en daar schuilt het probleem ook dus; zelfs met mijn zadel in de laagste stand, kan ik niet stoppen terwijl ik op het zadel blijf zitten/hangen. Heb het wel geprobeerd, maar ga dan dus gewoon onderuit met fiets en al als ik stoppen wil. Zitje achterop is niet echt een oplossing met een 2e op komst.
Iemand herkenning bij dit verhaal? Wat was jullie oplossing voor dit probleem?
Ja ik!! Met mijn 1.54 zou ik op een kindefiets moeten fietsen om een voet aan de grond te kunnen zetten bij het stilstaan. Ik heb dus uiteindelijk een moederfiets gekregen en daar kan ik nét met mijn tenen aan de grond komen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_36635081
Een moederfiets... heb de term wel eens eerder gehoord. Wat is het verschil met een gewone fiets dan? Dat het zadel lager kan ofzo?
pi_36635121
-

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2006 12:31:19 ]
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:54:30 #39
3011 E.T.
pi_36637256
Een moederfiets heeft een breder stuur, vaak ook meer afstand tussen stuur en zadel. Vaak een langere en stevigere bagagedrager. Een veer om het stuur recht te houden als de fiets stilstaat en dubbele standaard..

Moederfietsen In dit topic is wel een hoop te vinden
pi_36642691
mammietje, ik had hetzelfde probleem. ik heb een rokzadel gekocht (zo'n ronde, zonder punt), en dat zadel ook nog eens zo ver mogelijk naar achteren verplaatst, en dat was genoeg om er tussen te passen. heb tot 't eind van m'n zwangerschap met piet voorop kunnen fietsen! (ook op een 'gewone' fiets (giant) met een bobike voorstoeltje).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')