die gaan ook tot 25 kiloquote:Op maandag 13 februari 2006 10:36 schreef jessie het volgende:
Gewoon zo'n goedkoop stoeltje van de aldi/lidl
Hehehhee maak 'm maar lekker moe LB, beter dan wegroesten in de schuurquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef Luchtbel het volgende:
Als er straks genoeg geld is voor een betere fiets (no offence ladybos![]()
maar je fiets wordt echt heel moe van ons
) dan koop ik ook een goed achterzitje.
Ja ik!! Met mijn 1.54 zou ik op een kindefiets moeten fietsen om een voet aan de grond te kunnen zetten bij het stilstaan. Ik heb dus uiteindelijk een moederfiets gekregen en daar kan ik nét met mijn tenen aan de grond komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef Mammietje het volgende:
Ik zit met het probleem dat ik niet KAN fietsen met de kleine voorop. Heb een hele normale fiets en volgens mij ook een normaal kinderzitje voorop (weet het merk niet, tis een oude) maar het punt is dat als ik stoppen wil, ik niet tussen het zitje en het zadel in pas. Terwijl ik normaal gesproken (zonder hoogzwangere buik) totaal niet dik ben. Ben wel een klein wijfie en daar schuilt het probleem ook dus; zelfs met mijn zadel in de laagste stand, kan ik niet stoppen terwijl ik op het zadel blijf zitten/hangen. Heb het wel geprobeerd, maar ga dan dus gewoon onderuit met fiets en al als ik stoppen wil. Zitje achterop is niet echt een oplossing met een 2e op komst.
Iemand herkenning bij dit verhaal? Wat was jullie oplossing voor dit probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |