ik bedoel op het wieltje drukken opaquote:
voor mij is het zondag, aangezien ik van dinsdag tm zaterdag werk, is de zondag dus zaterdag voor mij en maandag is zondag en morgen is het maandagquote:
nu al weer een vol?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef M5 het volgende:
'k zal 811 eens gaan maken
coolquote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef vlad het volgende:
[..]
ik bedoel op het wieltje drukken opa![]()
Dit is mijn 3e weekend dag, ik heb er echt een hekel aan, ik weet na 2 vrije dagen al niet meer wat ik moet doen, krijg ik er nog een 3e bij ookquote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor mij is het zondag, aangezien ik van dinsdag tm zaterdag werk, is de zondag dus zaterdag voor mij en maandag is zondag en morgen is het maandag![]()
goeie baanquote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef vlad het volgende:
wel triest dat ik op mijn werk meer in de sc ben dan in het weekend![]()
3 dagen weekend is kut, zeker als het vast isquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e weekend dag, ik heb er echt een hekel aan, ik weet na 2 vrije dagen al niet meer wat ik moet doen, krijg ik er nog een 3e bij ook
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef vlad het volgende:
Jij liever als ikquote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef vlad het volgende:
koop/zoek/maak vriendenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e weekend dag, ik heb er echt een hekel aan, ik weet na 2 vrije dagen al niet meer wat ik moet doen, krijg ik er nog een 3e bij ook
Soms heb ik geen weekend, soms 4 dagen, verschilt heel erg.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
3 dagen weekend is kut, zeker als het vast is![]()
Die werken of gaan naar school op maandagquote:
8 weken... wat doe je al die tijd?quote:
Maar dan zou je juist op maandag lekker kunnen uitrusten aangezien je zaterdag en zondag al druk bent geweest met je vriendenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die werken of gaan naar school op maandag![]()
hmm...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef vlad het volgende:
[..]
8 weken... wat doe je al die tijd?![]()
ik zou mijn eigen neus, die van m'n ouwelui en van iedereen in de straat al leeggegeten hebben![]()
werken en nix doenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef vlad het volgende:
[..]
8 weken... wat doe je al die tijd?![]()
ik zou mijn eigen neus, die van m'n ouwelui en van iedereen in de straat al leeggegeten hebben![]()
ik zit net kwark te etenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef vlad het volgende:
[..]
hmm...je begint het toch te visualiseren he?
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |