Geen rokjes zonder billen!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef Mokster het volgende:
En billen. Vergeet de billen niet!
maar zonder sigaarquote:
Alles voor de toekomstquote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef liefie_ het volgende:en toen was ik ook weer mooi!
blegh ik wil niet naar school
waar krijg jij nu ineens last vanquote:
Ik nog eventjes nietquote:Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
school is tof
* Ynske heeft wel zin om weer eens in de schoolbankjes te kruipen
De systeembeheerders die jullie respectievelijke mailservers online houden worden inderdaad graag zo aangesproken.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Er zijn vast hogere machten in het spel.![]()
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
school is tof
Schoolbankjes liggen te hard.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
school is tof
k zou t nog vaker gaan herhalen, t is echt wel duidelijk hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
zit me in te houden hoor
sletje...oeps
maandje ruilen?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik begin het anders wel beu te worden.
(zei hij na 40 jaar studeren,)
Wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou t nog vaker gaan herhalen, t is echt wel duidelijk hoor
sorry hoor maar je hebt totaal geen idee waar het over gaat...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou t nog vaker gaan herhalen, t is echt wel duidelijk hoor
Nog een klein jaartje en dan moet ik ook maar eens beginnen met werken,quote:
kheb nu al medelijden met jequote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nog een klein jaartje en dan moet ik ook maar eens beginnen met werken,.
Mocht je het studeren erg missen: ga een avondstudie doen!! Enorme aanrader!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nog een klein jaartje en dan moet ik ook maar eens beginnen met werken,.
Iets met entiteiten enzo...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Mokster en ik gingen elkaar tegelijkertijd mailen, spooky. Er zijn vast hogere machten in het spel.![]()
Avondstudies zijn leuk als je jezelf kan opbrengen om elke avond te studeren, en 't geld er ook voor hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 11:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mocht je het studeren erg missen: ga een avondstudie doen!! Enorme aanrader!![]()
Volgende week ga ik maar weer eens een tentamen doen!!
Zag je kat het ook??quote:
Je had champagne ingeslagen?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zal het haar vanavond even vragen!![]()
Oh nee!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:03 schreef _Cara_ het volgende:
Lunch!!.Ik ben eigenlijk wel wat vroeg zie ik nu..
Mooie tijd juist welquote:Op maandag 13 februari 2006 12:03 schreef _Cara_ het volgende:
vast wel, katten zien dat echt op kilometers afstand natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zal het haar vanavond even vragen!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oh nee!![]()
Je schema, wat doe je ?!?!
* PhaE gaat voor de verandering eens een keertje naar een klant toe, tot morgen!
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oracle Databases
jaja, ik ben al weg..
Wanneer kom je helpen met mijn agenda zoeken?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:03 schreef _Cara_ het volgende:
Nerdsquote:
Siebelquote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oracle Databases
jaja, ik ben al weg..
Heb je m nog niet gevonden? Nee dat zal wel niet..quote:Op maandag 13 februari 2006 12:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wanneer kom je helpen met mijn agenda zoeken?
Alleen de naam Siebel bezorgt me rillingen .. Wat een nachtmerries heb ik daar aan overgehoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |