Moks!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hebt gisteravond ook lekker ge-Starwars-t?
Kom maar eens gauw hlepen dan! Hij is van de aardbodem verdwenen,quote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef _Cara_ het volgende:
@ Frezer.. heb jij je agenda nu gevonden? Of moet ik nu echt komen helpen zoeken![]()
die ligt vast en zeker bij de katquote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kom maar eens gauw hlepen dan! Hij is van de aardbodem verdwenen,.
Ik welquote:Op maandag 13 februari 2006 09:35 schreef webspider het volgende:
Hoewel ik deel 3 nog niet op DVD heb![]()
quote:
De kat is ermee vandoor !!quote:
quote:
Er is bij je ingebroken door buitenaardsen .. Ze hebben je kat en agenda gestolen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef Frezer het volgende:
[..]nu je het zegt, die is er ook niet!
zeg mutsquote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zijn agenda helemaal niet.
Goedemorgen.
Zeg! We zijn hier niet in TRU hoor!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Er is bij je ingebroken door buitenaardsen .. Ze hebben je kat en agenda gestolen.
Je kat om te klonen, en zo bij je te kunnen spioneren.
Je agenda om langzamerhand al je vrienden en kennissen te kunnen overnemen, zodat je binnenkort omringd bent door aliens, alvorens ze je allemaal tegelijk aanvallen en je lichaam leegzuigen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:43 schreef webspider het volgende:
Je kat om te klonen,
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef Copycat het volgende:
Kopijkat, nog altijd!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:45 schreef Ynske het volgende:
zeg muts
ik had t helemaal niet over een kopieerkat
moggeh
quote:
* Frezer sluit infuus aan.quote:Koffie, ik heb sloten koffie nodig.
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Met gepaste trots meld ik de geboorte van onze dochter:
Amélie
Gisteren vroeg in de morgen, na een blitzbevalling, is Amélie geboren. Amélie is kerngezond, heel schattig, weegt 2,7 kilo en is 46 cm
moeder en kind stellen het goed.
Amélie
Gisteren vroeg in de morgen, na een blitzbevalling, is Amélie geboren. Amélie is kerngezond, heel schattig, weegt 2,7 kilo en is 46 cm
Het is dan ook niet speculatief!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg! We zijn hier niet in TRU hoor!![]()
Amélie
Amélie
De morgen is een goed moment om actief te zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef liefie_ het volgende:
wat zijn jullie weer actief op de vroege morgen!
Jij bent wel rijk! Trouwen?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
dan is ze op de zelfde dag jarig als onze werkster
Proficiat.. !!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Amélie
Die trouwens verdacht veel op ons kipje lijktquote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij had 't beter zijn 2 dagen kunnen uitzitten en gewoon meelezen onder 't GF account.. Nu is hij verder van huis en zijn kloon ook
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Amélie
Veel plezier met je nieuwe gezin!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:53 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ga terug naar het ziekenhuis. Nog een leuke dag iedereen hier![]()
Amélie
ik heb altijd een paar uur nodig om er weer achter te komen wie ik ook al weer was en waar ik ookal weer ben en zo hahaquote:Op maandag 13 februari 2006 09:52 schreef webspider het volgende:
[..]
De morgen is een goed moment om actief te zijn![]()
je wil me alleen om mn geld!!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij bent wel rijk! Trouwen?.
, ik ga agenda-loos de deur uit.
.
nee is ook niet zo goed voor de borstvoedingquote:Op maandag 13 februari 2006 09:56 schreef nixxx het volgende:
[..]Amelie
![]()
Nu vraag ik me af of konijn die sigaret al op heeft waar ze zo naar snakte
wie zegt dat ze gaat borstvoeden?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee is ook niet zo goed voor de borstvoeding
ja sorry daar ging ik even van uitquote:
Gefeli !!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Amélie
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je wil me alleen om mn geld!!
maar iedereen heef toch een werkster?
mn papa heeft er meerdere...
een is toch normaal?
En wat doen die dan allemaal voor je papa?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:59 schreef liefie_ het volgende:
maar iedereen heef toch een werkster?
mn papa heeft er meerdere...
ja dat is toch?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wat doen die dan allemaal voor je papa?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Amélie
reality check... nee, dat is niet normaalquote:Op maandag 13 februari 2006 10:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is toch?
zelfs wij hebben er een in mn studentenhuis
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:05 schreef liefie_ het volgende:
neej daar heeft papa zn vriendinnetjes van jou leeftijd voor
jawelquote:Op maandag 13 februari 2006 10:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
reality check... nee, dat is niet normaal
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is toch?
zelfs wij hebben er een in mn studentenhuis
Zoals eer- en gisterenquote:
je verwacht jou ook niet in het weekend... moest je overwerken?quote:
beetje frusti?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:14 schreef Pheno het volgende:
Tss, op zijn minst hallo met een "valt kin op grond smiley" terugtypen kan nog wel
Zoiets?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:14 schreef Pheno het volgende:
Tss, op zijn minst hallo met een "valt kin op grond smiley" terugtypen kan nog wel
vertelllquote:Op maandag 13 februari 2006 10:18 schreef nixxx het volgende:
ik had van het weekend wel wat beters te doen
gewoon blijven posten, ze kunnen je niet blijven negeren!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:14 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertelll
verse boerenkool invriezen?
Ik merk gewoon een algehele negeer-pheno op, mag ik?quote:
Nee!! Pinguin moet blijven!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ik merk gewoon een algehele negeer-pheno op, mag ik?
Icm dat ik die week ook door meerdere mensen saai genoemd werd vraag ik me af of ik hier gewoon moet wegblijven
Ach wat is saai? Je bent in ieder geval de minst saaie pinguïn van de slowchat.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Icm dat ik die week ook door meerdere mensen saai genoemd werd vraag ik me af of ik hier gewoon moet wegblijven
altijd positiefquote:Op maandag 13 februari 2006 10:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach wat is saai? Je bent in ieder geval de minst saaie pinguïn van de slowchat.![]()
nee dat mag niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het moment van de verhuizing moet nu toch echt anderen?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
altijd positief
Zal ik dan heel nieuwsgierig vragen hoe het met het pinguin casa staat?
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:25 schreef Pheno het volgende:
het staat. Te wachten totdat we over 8 dagen de sleutel krijgen
Nu willen wij natuurlijk weten wat jullie dit weekend gedaan hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat mag niet.
en trouwens, k heb je niet genegeerd t weekend
wie is wij?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu willen wij natuurlijk weten wat jullie dit weekend gedaan hebben.![]()
ok, en wie bedoel je met jullie?quote:
Morning beeb!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd konijn
en goedemorgen iedereen
jij en pheno ( enmogelijk arual er nog bijquote:
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij en pheno ( enmogelijk arual er nog bij)
mij genegeerdquote:Op maandag 13 februari 2006 10:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu willen wij natuurlijk weten wat jullie dit weekend gedaan hebben.![]()
quote:
Amélie
ow.. niet zo spannend..quote:
Ze heeft dezelfde naam als de dochter van Balkenende.quote:
Is er iets dat je ons wilt vertellen dmv Elvis nummers?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:33 schreef liefie_ het volgende:
My hands are shaky and my knees are weak
I can`t seem to stand on my own two feet
Who do you thank when you have such luck?
I`m in love
I`m all shook upjaaaaah gaan we weer! elvis tijd!
En als een film.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde naam als de dochter van Balkenende.![]()
laat het maar aan de grieken over om een feestje te verpestenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde naam als de dochter van Balkenende.![]()
neej kip!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is er iets dat je ons wilt vertellen dmv Elvis nummers?
En geweldig doodquote:Op maandag 13 februari 2006 10:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb wel wat dingetjes te melden over elvis!
hij is geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |