Ik stream ook hoor, maar ik zag voor de laatste sprong al dat ze de 4e plek had.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef Flippe het volgende:
Sssttt.... as jullie dan 2 minuten wachten met reageren
Ze staat nu 4e (toch?) en er zijn inderdaad twee runs, 11 uur komt run twee geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveelste staat ze nu ? Is dit de qualificatie of wat ? EN wordt er gewerkt met 2 runs ?
als ze bij de eerste zes zit na deze run heeft ze zelfs gewoon al twee finale runs nog daarvoorquote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef Kentaro het volgende:
Nu kan ze in de tweede run echt alles eruit gooien. Hier komt niemaand meer aan, nou misschien Torah Bright nog..
34quote:Op maandag 13 februari 2006 10:53 schreef Flippe het volgende:
Hoeveel dames zijn er in totaal?
jij kan zo bij de NOSquote:Op maandag 13 februari 2006 10:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
als ze bij de eerste zes zit na deze run heeft ze zelfs gewoon al twee finale runs nog daarvoor![]()
maar ze heerste echtze deed echt de stoerste flips van allemaal, miste misschien wat hoogte en deed niet die back to back turns die de Amerikanen wel lieten zien, maar het publiek ging iig wel helemaal uit hun dak en het zag er ook echt het spectaculairste uit
![]()
flikflakcommentaar!quote:
ga eens onder in een halfpipe staan en zeg dat nog een keer als je die verticale muren van ijs van 5.7meter zietquote:Op maandag 13 februari 2006 10:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is dit zo'n typische sport waarin iedereen goed in kan worden als je maar bereid bent een paar jaar op te geven om je elke dag helemaal het lazarus te trainen.
Ik denk dat dat voor zo ongeveer elke sport geldt...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is dit zo'n typische sport waarin iedereen goed in kan worden als je maar bereid bent een paar jaar op te geven om je elke dag helemaal het lazarus te trainen.
En dat is het dus nietquote:Op maandag 13 februari 2006 10:55 schreef Asskicker14 het volgende:
alle sporten dusquote:Op maandag 13 februari 2006 10:55 schreef Asskicker14 het volgende:
yepquote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef Flippe het volgende:
Dus, zeker geplaatst voor finale, wat er ook gebeurd in de tweede run?
Ik zou liever 15de willen worden dan 4de hoor. Bij een 4de plaats in de finale ben je de eerste loser die naast de medailles grijpt. Moet mij echt verschrikkelijk lijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef pfaf het volgende:
Dit is overigens ook handig: http://nos.html.infostradasports.com/asp/lib/event/wintergames/main.asp?Page=LIVE&SportID=-1&SeasonID=448&TaalCode=1&StyleID=0&LayoutCode=1073741845&Cache=4&MedalTableType=129
1 1 Kelly Clark USA 44.9Q
2 3 Gretchen Bleiler USA 41.6Q
3 4 Hannah Teter USA 39.9Q
4 23 Cheryl Maas NED 38.6Q
5 10 Shiho Nakashima JAP 35.5Q
6 7 Doriane Vidal FRA 34.5Q
7 2 Sophie Rodriguez FRA 33.9
8 15 Elena Hight USA 33.1
9 12 Mercedes Nicoll CAN 33.0
10 5 Paulina Ligocka POL 31.8
2de is veel erger dan 4dequote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou liever 15de willen worden dan 4de hoor. Bij een 4de plaats in de finale ben je de eerste loser die naast de medailles grijpt. Moet mij echt verschrikkelijk lijken.
Niet. Want bij een 2de plaats heb je een zilveren medaille, eeuwige roem en veel media-aandacht en bij de 4de plaats heb je geen medaille, geen eeuwige roem en weinig media-aandacht.quote:
als je 15e wordt krijg je geen Olympisch diplomaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou liever 15de willen worden dan 4de hoor. Bij een 4de plaats in de finale ben je de eerste loser die naast de medailles grijpt. Moet mij echt verschrikkelijk lijken.
Maar bij de qualificatie ben ik liever 4e dan 16e.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet. Want bij een 2de plaats heb je een zilveren medaille, eeuwige roem en veel media-aandacht en bij de 4de plaats heb je geen medaille, geen eeuwige roem en weinig media-aandacht.
Ik had het over de finale.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar bij de qualificatie ben ik liever 4e dan 16e.
Nee dan gaat het van slechtste score tot beste die ze in eerste run hebben gezet.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is de startvolgorde bij de 2e run het zelfde als bij de 1e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |