ik heb alleen last met het bijstellen van de witbalans en achtergrondquote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef prupke het volgende:
@Sara : Als je wat problemen ondervind met fotograferen kan je ook bij een lokale fotograaf gaan om advies te vragen. Die kan je precies uitleggen wat jij met je camera kan doen.
Sommige fotografen geven ook cursusen daarvoor.
Misschien heb je daar veel baat bij
* webspider meldtquote:Op maandag 13 februari 2006 23:08 schreef sararaats het volgende:
als ik echt zo'n vervelende user ben, moet je het maar even zeggen
Ik was battlestar galactica aan het kijken. Nu is er geen tijd meer om de volgende aflevering te kijken, dat doe ik morgen avond welquote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef prupke het volgende:
Dat was al meer dan een uur gelee
maar toch een goedeavond
Saar,quote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb alleen last met het bijstellen van de witbalans en achtergrond
voor de rest lukt het wel een beetje
Dus jij hebt zelf ook een cursus gevolgt ?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Saar,
Wanneer ga je het nu eens leren?
Iedereen hier heeft wel eens een cursus fotografie gevolgd.
Voor jou zou het heeel verstandig zijn die 1 te volgen. Neem dat maar van mij aan.
Gewoon een basiscursus fotografie hier in de stad.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:55 schreef prupke het volgende:
Dus jij hebt zelf ook een cursus gevolgt ?
waar en waar ging het over?
Ik had eerst een minolta waar ik goed mee overweg kon , maar me pa heeft die ingepikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gewoon een basiscursus fotografie hier in de stad.
Leer je goed omgaan met je toestel, alle verschillende instellingen en de belichtigsvormen enzo
Oeh, die moet ik ook nog helemaal doorlezen!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik had eerst een minolta waar ik goed mee overweg kon , maar me pa heeft die ingepikt.
Nu moet ik het dus doen met de nikon d70 (goh das errug) alleen daar zitten zoveel knoppen en instellingen op ....dus ik ga eerst maar eens goed de engelse handleiding lezen
ik ben al op zoek hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Saar,
Wanneer ga je het nu eens leren?
Iedereen hier heeft wel eens een cursus fotografie gevolgd.
Voor jou zou het heeel verstandig zijn die 1 te volgen. Neem dat maar van mij aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |