Dit is een MUZ topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef cyberbull het volgende:
laten we eerst maar es de vooroordelen over goths de wereld uithelpen...
altijd depressief...aanbidden satan...allemaal van die bullshit dingen....
Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef kamagurka het volgende:
Je geeft slechts twee voorbeelden van wat mensen abusievelijk met goth verwarren, maar er zijn er natuurlijk véééél meer, die ook weer allemaal in dit topic voorbij moeten gaan komenDaarna leggen we nog 500 keer uit wat dan wél goth is, waarna iedereen dat weer vergeet en het gewoon weer in een nieuw topic terugkomt
Maargoed, het is een nobel streven om mensen te onderwijzen![]()
Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef Dangel het volgende:
Orion is puik. Friestalige gothic
alleen overwogen hoop ikquote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogen
Voor zover ik weet hebben ze nog geen Frysktalige liedjesquote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen overwogen hoop ik![]()
vind ze in het engels wel goed![]()
Je bent streng...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dit is een MUZ topic.
[..]
Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.quote:
Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
*eensch*quote:Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landen
Nog twee: Static Sky en de hierboven genoemde Peoples Republic Of Europe. En dan heb je nog To Elysium, geval apart. Maakt heel goede muziek, maar is zichzelf Gothic Metal gaan noemen, omdat ze zo genoemd werd. Het nijgt dus heel veel naar Metal en een heel stuk minder naar Gothic en past ook beter in het straatje van Within Temptation als Gothic.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
Bauhaus!! Oude glorie herleeftquote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Zojuist kaartjes besteld voor Nitzer Ebb in de Patronaat in Juni.
Verder was Bauhaus afgelopen zaterdag echt geweldig!
(o en ook kaartjes voor Morrissey besteld)
Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bauhaus!! Oude glorie herleeft![]()
Nitzer Ebb heb ik nooit zoveel aangevonden, maar heb er ook weinig van gehoord..
Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!
Nitzer Ebb vind ik persoonlijk erg sterk, zeker als je hoort hoe Fixmer/McCarthy klinkt weet je hoe Nitzer Ebb gaat worden in Juni. BEUKEN!
Kama: als je Fixmer/McCarthy nog niet kent, download / leen de cd en koop kaartjes!
Malochia. Jammer dat't gestopt is.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Malochia. Jammer dat't gestopt is.
Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toe
Maar ik zal de combi ook eens gaan uitchecken... Ik weet alleen niet of ik in Nederland ben de 6e.. je gaat zeker met elegy, die kleine duivel?![]()
Front242, de uitvinders van het genre.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.
En wat is jullie favo harsh EBM act (als je daarvan houd)?
Hoe kan ik dat vergeten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Front242, de uitvinders van het genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |