abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 00:17:17 #1
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35022520
Je kunt hier terecht voor al je Gothic muziek vragen, suggesties en discussies.
Verder is de vraag of jullie ook regelmatig naar Cybergoth feesten/andere Gothic evenementen gaan? welke te vinden zijn op www.kagankalender.com

Dit topic is bedoeld voor serieuze reacties over de muziek en de stereotype Goth afzeik reacties zijn NIET gewenst.
Voordat mensen gaan reageren met "Ik ben Goth want ik luister Marilyn Manson en Nightwish" ben je hier verkeerd, dit is namelijk geen Gothic maar zijn respectievelijk Shock Rock en Power Metal, beide vallen dus niet onder de grote noemer Gothic.

Bespreek!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_35022953
Je geeft slechts twee voorbeelden van wat mensen abusievelijk met goth verwarren, maar er zijn er natuurlijk véééél meer, die ook weer allemaal in dit topic voorbij moeten gaan komen Daarna leggen we nog 500 keer uit wat dan wél goth is, waarna iedereen dat weer vergeet en het gewoon weer in een nieuw topic terugkomt

Maargoed, het is een nobel streven om mensen te onderwijzen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_35023260
laten we eerst maar es de vooroordelen over goths de wereld uithelpen...

altijd depressief...aanbidden satan...allemaal van die bullshit dingen....
  maandag 13 februari 2006 @ 01:06:30 #4
117776 OFfSprngr
pi_35023688
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef cyberbull het volgende:
laten we eerst maar es de vooroordelen over goths de wereld uithelpen...

altijd depressief...aanbidden satan...allemaal van die bullshit dingen....
Dit is een MUZ topic.
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef kamagurka het volgende:
Je geeft slechts twee voorbeelden van wat mensen abusievelijk met goth verwarren, maar er zijn er natuurlijk véééél meer, die ook weer allemaal in dit topic voorbij moeten gaan komen Daarna leggen we nog 500 keer uit wat dan wél goth is, waarna iedereen dat weer vergeet en het gewoon weer in een nieuw topic terugkomt

Maargoed, het is een nobel streven om mensen te onderwijzen
Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_35023784
Orion is puik. Friestalige gothic
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_35023792
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef Dangel het volgende:
Orion is puik. Friestalige gothic
Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogen
pi_35026642
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Autumn heeft ook friestalige liedjes overwogen
alleen overwogen hoop ik
vind ze in het engels wel goed
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_35026917
[onzichtbare tvp]

Met deze post hoop ik wat leuke bandjes te vinden

[/onzichtbare tvp]
© ©
  maandag 13 februari 2006 @ 09:46:58 #9
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35027641
A.s. vrijdag zijn in de Melkweg optredens van Tactical Sect en Peoples republic of europe. Nou ken ik Tactical sect wel maar wat is dat laatste voor iets? Ik krijg hun site op het moment niet geopend om samples te beluisteren.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35031209
tvp
Zojuist kaartjes besteld voor Nitzer Ebb in de Patronaat in Juni.
Verder was Bauhaus afgelopen zaterdag echt geweldig!

(o en ook kaartjes voor Morrissey besteld)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_35033903
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef vlad het volgende:

[..]

alleen overwogen hoop ik
vind ze in het engels wel goed
Voor zover ik weet hebben ze nog geen Frysktalige liedjes
pi_35037308
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dit is een MUZ topic.
[..]

Eveneens, dit is een MUZ topic, geen LIF, GC of KLB.
Je bent streng...
  maandag 13 februari 2006 @ 15:56:16 #13
117776 OFfSprngr
pi_35039676
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je bent streng...
Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
.
.
pi_35047136
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Niet dat het laatste topic niet serieus was, maar nu ff een serieuze ondertoon proberen te krijgen in 't topic.
Welke (Cyber)Gothic komt er eigenlijk allemaal uit NL?, naast Grendel en Angels & Agony.
Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landen
pi_35061948
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Clan of Xymox... is misschien wel de oudste en beste goth formatie uit de lage landen
*eensch*

De rest wat ik uit Nederland ken is bagger.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_35091356
quote:
Nog twee: Static Sky en de hierboven genoemde Peoples Republic Of Europe. En dan heb je nog To Elysium, geval apart. Maakt heel goede muziek, maar is zichzelf Gothic Metal gaan noemen, omdat ze zo genoemd werd. Het nijgt dus heel veel naar Metal en een heel stuk minder naar Gothic en past ook beter in het straatje van Within Temptation als Gothic.
pi_35091853
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Zojuist kaartjes besteld voor Nitzer Ebb in de Patronaat in Juni.
Verder was Bauhaus afgelopen zaterdag echt geweldig!

(o en ook kaartjes voor Morrissey besteld)
Bauhaus!! Oude glorie herleeft

Nitzer Ebb heb ik nooit zoveel aangevonden, maar heb er ook weinig van gehoord..
pi_35093722
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Bauhaus!! Oude glorie herleeft

Nitzer Ebb heb ik nooit zoveel aangevonden, maar heb er ook weinig van gehoord..
Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!

Nitzer Ebb vind ik persoonlijk erg sterk, zeker als je hoort hoe Fixmer/McCarthy klinkt weet je hoe Nitzer Ebb gaat worden in Juni. BEUKEN!

Kama: als je Fixmer/McCarthy nog niet kent, download / leen de cd en koop kaartjes!
pi_35094593
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bauhaus was echt geweldig, zit nog na te genieten... 2 uur lang swingen!

Nitzer Ebb vind ik persoonlijk erg sterk, zeker als je hoort hoe Fixmer/McCarthy klinkt weet je hoe Nitzer Ebb gaat worden in Juni. BEUKEN!

Kama: als je Fixmer/McCarthy nog niet kent, download / leen de cd en koop kaartjes!
Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toe

Maar ik zal de combi ook eens gaan uitchecken... Ik weet alleen niet of ik in Nederland ben de 6e.. je gaat zeker met elegy, die kleine duivel?
pi_35104305
quote:

[..]

Malochia. Jammer dat't gestopt is.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:30:16 #21
117776 OFfSprngr
pi_35105271
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:

[..]

Malochia. Jammer dat't gestopt is.
Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.
En wat is jullie favo harsh EBM act (als je daarvan houd)?
.
.
pi_35106113
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik zit nu een 3voor12 set te beluisteren van Terence Fixmer, klinkt erg okee tot nu toe

Maar ik zal de combi ook eens gaan uitchecken... Ik weet alleen niet of ik in Nederland ben de 6e.. je gaat zeker met elegy, die kleine duivel?
Ik ga iig met een vriendin van me, maar heb alvast 4 kaartjes gehaald. Elegy vergeet het vast weer en ik wil niet weer het gemekker aan moeten horen dat ie geen kaartje heeft.
Als je wil hou ik die ander wel voor je vast?
pi_35106138
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:30 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dank voor de vele reacties, maken onze zuiderburen eigenlijk een beetje goede (Cyber)Gothic?, enige Belgische act die ik ken is namelijk Suicide Commando.
En wat is jullie favo harsh EBM act (als je daarvan houd)?
Front242, de uitvinders van het genre.
pi_35106393
Ik vind two witches erg goed
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:31:02 #25
117776 OFfSprngr
pi_35107371
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Front242, de uitvinders van het genre.
Hoe kan ik dat vergeten?
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')