quote:De Amerikaanse vicepresident Dick Cheney heeft tijdens een jachtpartij in Texas per ongeluk een man neergeschoten. Dat berichtten Amerikaanse media zondag op gezag van zijn woordvoerster. Het slachtoffer, een 78-jarige man die samen met Cheney aan het jagen was op kwartels, ligt in een ziekenhuis in Corpus Christi. Hij maakt het naar verluidt goed. De plaatselijke politie onderzoekt het incident.
Lol Meki, maar als er iemand per ongeluk in de fik komt te staan bij het aansteken van een Amerikaanse vlag is het gewoon een ongelukje toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)hiet_man_neer_1.html
Zelfs de vicepresident zijn ziek![]()
Meki leest alleen wat hij graag wil lezen. Hersenstoornis, kan ie niks aan doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef fratsman het volgende:
per ongeluk staat erbij Meki, LE-ZEN.
Gelukkig vermeld ik alleen de waarheidquote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef ElectricEye het volgende:
Mooie topictitel Meki.
Jij hebt de term 'leugenachtige propaganda' goed begrepen. Hulde!
Gelukkig kennen we dat ook van jouw 'broeders'!
Gebeurt wel vaker tijdens jachpartijen, op die manier is Greg Lemond ook nog eens in zijn hiny geschoten. (met een schot hagel als ik me niet vergis)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig is iemand neerschieten perfect normaal, als 't maar per ongeluk is.
Daar lijkt het wel op in dit topic jaquote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig is iemand neerschieten perfect normaal, als 't maar per ongeluk is.
Nee, Meki. De helft van de waarheid geformuleerd met een creatieve woordkeus is niet de waarheid!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelukkig vermeld ik alleen de waarheid![]()
Pretzels kunnen listig zijn hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:56 schreef MaJo het volgende:
De president stikt bijna in een pretzel en de vice president schiet per ongeluk iemand neer. En dat zijn dan de twee machtigste mannen van de wereld
Wat Meki schrijft is toch waar? Cheney heeft al jarenlang hartklachten!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)hiet_man_neer_1.html
Zelfs de vicepresident zijn ziek![]()
Gelukkig neemt niemand jou serieusquote:Op zondag 12 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelukkig vermeld ik alleen de waarheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |