Of je houdt gewoon je mond.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
ik heb veel fouten gemaakt tijdens mij omzwervingen hier op fok en in dit topic, maar ik geloof dat ik altijd nog wel de titel juist had
*pakt stenen en gooit ze naar het grote opgeblazen hoofd van BB_Koning*
of
*wijst en lacht BB_Koning uit*
een van de twee degene die valser is mag je uitkiezen.
Nee hou jij het maar bij je TvT homoquote:
Nee, maar dat ga jij hem vast vertellenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef Cairon het volgende:
weet die slet van je al dat hij niet meer belangrijk voor je is en dat je het ondertussen met een zwik anderen hebt gedaan?
jij komt naar de meet?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geen idee. Ook geen behoefte om het uit te proberenIk heb nog nooit meer gedronken dan 1 flesje Safari Luna.
Nee joh, daar mag ik helemaal niet meer naar toe.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hou jij het maar bij je TvT homo
Als je goed op Fok had rond gezworven dat had je de strekking van deze Topic Titel van BB_Koning juist direct WEL begrepen !!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
ik heb veel fouten gemaakt tijdens mij omzwervingen hier op fok en in dit topic, maar ik geloof dat ik altijd nog wel de titel juist had
*pakt stenen en gooit ze naar het grote opgeblazen hoofd van BB_Koning*
of
*wijst en lacht BB_Koning uit*
een van de twee degene die valser is mag je uitkiezen.
Die jongen is ook helemaal niet leukquote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee joh, daar mag ik helemaal niet meer naar toe..
Hoe oud is-ie? 17? 16?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* de konmar-knul herkent me ook nog:
is die jongen met wie je vaak bent je vriend? x
Ik denk dat hij doelt op het evrgeten van [homo] 1608quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je goed op Fok had rond gezworven dat had je de strekking van deze Topic Titel van BB_Koning juist direct WEL begrepen !!![]()
Nee, het is een sukkel.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen is ook helemaal niet leuk
19quote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe oud is-ie? 17? 16?.
De bloemenwinkel op het hoekje van de kleine berg daarzo?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, het is een sukkel..
De blonde jongen van de bloemenwinkel een eind verderop is veel schattiger..
dus ik mag het hem vertellen!?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga jij hem vast vertellen
Nah und.....quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het evrgeten van [homo] 1608![]()
Nee, verder terug, nog bij de Hoogstraat.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bloemenwinkel op het hoekje van de kleine berg daarzo?
Ik heb niks te vertellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
dus ik mag het hem vertellen!?
Echt dus niet jij mag het hem vertellen.
Zit daar een bloemenwinkel?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, verder terug, nog bij de Hoogstraat..
Heb al reportdinges gedaanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Maar uhm, de TT heeft geen nr d'rin.
Dan snappe de dommerikje sonder ons niet dat het volgende topic 1609 wordt.
Of 1608, anagezien deze echt nummerloos is
Hij's best cutequote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach... Voor een keertje tussendoor kan het wel..
Goed zo meid, trots op jequote:
Nou ja, anyway, ehm... dus. Enzo. Maar eh...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit daar een bloemenwinkel?
*denkt denkt denk* Kant van de AH of de TvT?
Ja hallo, als ik 't niet weet kan ik 'm toch ook nooit opzoeken en zoenenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja, anyway, ehm... dus. Enzo. Maar eh...
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
LuQas valt net als Ang3l (en CDP?) op presentatoren?
Je vergeet volgens mij nog namen in dit lijstjequote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
Die weet ik dan weer wel te zitten (maar daar kom ik dan weer nooit)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
En die ene jongen van Replay is ook wel aardig..
Ik zie alleen dat ze een vacature hebben, dus misschien gaat-ie wel weg. Want Harold is het niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel te zitten (maar daar kom ik dan weer nooit)
Nou, niet in het algemeen hoor, maar ik word altijd een beetje giechielig als hij op tv is.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
Moet ik weer beginnen over, uhm, die vreind van me met een beter lichaam die je meer te bieden heeftquote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Hier woon ik straks bij om de hoek
TU Delft?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik heb anders kei gelachen met de ghetto-boys in de lift bij jouquote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Cairon het volgende:
good for you, en ik woon in een gebouw vol met kampvolk, maroacs, negers en ander soort tuig waardoor bepaalde mensen zich niet veilig voelen als ze binnen komen...
dat wordt dan kopjes suiker lenenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
TU Delft?quote:
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Moet ik weer beginnen over, uhm, die vreind van me met een beter lichaam die je meer te bieden heeft![]()
"Jooeeeeeeeep, m'n suiker is op... heb je een kopje voor me?"quote:Op zondag 12 februari 2006 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan kopjes suiker lenen![]()
Of je belt hem op om een hele grote dikke spin van je slaapkamer weg te jagenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jooeeeeeeeep, m'n suiker is op... heb je een kopje voor me?"
En dat ik dat dan in badjasje ga halen
O die met dat lieve woel-woel-haarquote:
Waarschijnlijk rent ie dan gillend wegquote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of je belt hem op om een hele grote dikke spin van je slaapkamer weg te jagen![]()
Want etende muizenfamilies zul je daar wel niet hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rent ie dan gillend weg
Dun is ok.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:36 schreef Cairon het volgende:
hij is lelijk en dun
jullie hebben geen smaak.
Kan ik niet gewoon bellen met: "Ik ben geil... zin?"quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Want etende muizenfamilies zul je daar wel niet hebben![]()
dus die smoes valt af
Nou Nou dat valt ook wel meequote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef Cairon het volgende:
dit topic is leuker met M-M en CB en J
Ook al hebben ze weer een van hun binnenpretjes, en vertonen ze kliek-vorming/groepsgedrag..
Of halsbrekende toeren uithalen over de ballustradequote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon bellen met: "Ik ben geil... zin?"
neuh tis gewoon leuker als jullie hier zijn. Ik kan het ook niet helpen, weer eens wat anders dan wat we anders hier te zien krijgen.quote:
Eerst vragen of hij veel bier heeft gedronken of veel fruit heeft gegetenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef Cairon het volgende:
ik heb een vieze smaak in mijn mond.
Ja pcies, want ik hou niet van dikquote:Op zondag 12 februari 2006 23:38 schreef Cairon het volgende:
en ik vind dun lelijk en eng
nog een reden waarom wij nooit sex met elkaar zullen hebben of elkaar aanraken
Hoi.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:38 schreef Cairon het volgende:
en ik vind dun lelijk en eng
nog een reden waarom wij nooit sex met elkaar zullen hebben of elkaar aanraken
vlug wegspelen danquote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef Cairon het volgende:
ik heb een vieze smaak in mijn mond.
of aspergesquote:Op zondag 12 februari 2006 23:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eerst vragen of hij veel bier heeft gedronken of veel fruit heeft gegeten![]()
tsss ik heb wel zelfkennis hoorquote:
En ik niet van mensen die zo slecht zijn in bed en zo weinig controle hebben over hun lichaam dat ze dat stuntelig voor elkaar krijgenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef Cairon het volgende:
en ik houd niet van mannetjes die ik doormidden kan breken
Ananasquote:
Go Caironquote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef Cairon het volgende:
...?
Ik ben helemaal niet stuntelig in bed!
ik ben niet eens slecht in bed!
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef LuQas het volgende:
een soort seks-affaire-ding
Kijk, dat bedoel ik, mensen die denken dat het om de zuigkracht gaat i.p.v. de zuigtechniekquote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef Cairon het volgende:
I suck harder than a high-power hoover.
Ik ben nooit zo kritisch in mijn beoordelingquote:Op zondag 12 februari 2006 23:42 schreef Cairon het volgende:
anders doe ik het wel ff met Markie-Mark of Luqas ofzo, en dan kunnen die een rapportcijfer geven.
Zuigenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik, mensen die denken dat het om de zuigkracht gaat i.p.v. de zuigtechniek
Oh vreselijk is dat ja, van die stofzuiger-jongens.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik, mensen die denken dat het om de zuigkracht gaat i.p.v. de zuigtechniek
nou ik heb komende week voldoende tijd. Hop hop hop, jij mag bovenopquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo kritisch in mijn beoordeling
* LuQas herinnert zich een discussie waarin Cairon er prat op ging dat hij nooit zo maar mensen besekste.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
nou ik heb komende week voldoende tijd. Hop hop hop, jij mag bovenop
iew. Nee, dank jequote:
Slaap zacht!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iew. Nee, dank je
Ik ga slapen (en deze gedachten uit mijn hoofd bannen)
Ja trustenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iew. Nee, dank je
Maar hij's nu new and improved zeg maar Cairon 2.0quote:Op zondag 12 februari 2006 23:48 schreef LuQas het volgende:
[..]
* LuQas herinnert zich een discussie waarin Cairon er prat op ging dat hij nooit zo maar mensen besekste.
Precies. Als dat het enige is dan kan ik er net zo goed een echte stofzuiger opzettenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oh vreselijk is dat ja, van die stofzuiger-jongens.
Sweet Dreams Ang3lquote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iew. Nee, dank je
plakkend, zwetend, gutsend, druipend, met haar ....quote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
Ang3l schatje stel je voor dat ik uberhaupt sex heb, en dan mijn lichaam tegen dat van een ander druk, en zoenend rol over het bed, plagend, spelend, uitdagend, naakt.
Wat een gezellige smileyquote:Op zondag 12 februari 2006 23:49 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja trusten
We hebben weer van je genoten
Nou dan blijf nog maar even een half uur posten hierquote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
plakkend, zwetend, gutsend, druipend, met haar ....
Ja dnak je wel kug, daar gaat m'n nachtrust
je had toch zelfkennis?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef Cairon het volgende:
I suck harder than a high-power hoover.
Beter willen doen is wat anders dan beter kunnen doenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef Cairon het volgende:
tijdens de sex zweet ik eigenljk nooit, maar de dag erop heb ik wel altijd spierpijn.
Op zich zou ik een goede bedpartner moeten zijn omdat ik competatief ingesteld ben en het altijd beter wil doen dan een ander.
Da's al iets beterquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:52 schreef Cairon het volgende:
Op zich zou ik een goede bedpartner moeten zijn omdat ik competatief ingesteld ben en het altijd beter wil doen dan een ander.
Hij heeft een oogje op Luqasquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Cairon het volgende:
Jerruh, dahling, zeg eens waarom ben jij zo vaak in Amsterdam de laatste tijd, ben je verhuisd?
Vroeg k me ook al afquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Cairon het volgende:
Jerruh, dahling, zeg eens waarom ben jij zo vaak in Amsterdam de laatste tijd, ben je verhuisd?
nee, ik vind het een hele toffe stad om er te zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef Cairon het volgende:
zwak antwoordquote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, ik vind het een hele toffe stad om er te zijn
Homo!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, ik vind het een hele toffe stad om er te zijn
Doe'k toch ook wel 's?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:56 schreef Cairon het volgende:
dus je gaat "gewoon" ff uit in Amsterdam?
... het is niet bepaald om de hoek zeg maar...
Ik wil je pret niet bederven hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef LuQas het volgende:
Het is bijna voorjaarsvakantie, god wat ik ben ik daar aan toe. Een week zonder krijsende pubers.
Dan zul jij toch ook het topic moeten verlaten want anders kunnen de echte mannen wachten totdat ze een ons wegen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Maarem Ang3l je ging toch slapen. Dan kunnen wij eindelijk beginnen met het echte-mannen-gesprek.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Als dat het enige is dan kan ik er net zo goed een echte stofzuiger opzettenDie kan je ook uitzetten als je geen zin meer hebt.
Volgens mij zijn er in heel E straks geen stofzuigers meer te koopquote:
Ja van jouw topografische kennis kunnen we nog veel lerenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe'k toch ook wel 's?
Is haske handig als je er mensen kent.
In ieder stadje een ander schatje is erg goed voor je sociale en aardrijkskundige vaardigheden
indeed, net alsof zuigen het grote woord is.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Ik hou van lieve, zachtaardige pijperds.![]()
jij hebt ook al best veel sex gehad is het niet? Al die verhalen die ik zo hoor, volgens mij kun je ze al heel lang niet meer tellen op twee handen...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Natuurlijk heeft hij gelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Jeejquote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga slapen
Dan kan Mark denken dat ie een echte man is en gaan lullen over klussen met kijkers en boormachines of zo.
wil je bewijs hebben dat ik het goed kan?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed, net alsof zuigen het grote woord is.
ik zie cairon al zuigen.... ssssssslrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrup met een verkrampte bedgenoot...
eindelijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga slapen
Dan kan Mark denken dat ie een echte man is en gaan lullen over klussen met kijkers en boormachines of zo.
Moet je morgen natuurlijk wel even snel teruglezenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga slapen
Goh, tijden veranderen wel heel drastisch nuquote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef Cairon het volgende:
Markie Mark is mijn nieuwe beste vriend in dit topic
Oh, je verwacht dat over schaatsen beginnen, ons weer gaat stimuleren om te gaan postenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:12 schreef Cairon het volgende:
Ang3l weg, meteen het hele topic stil :S
nou... uuuhm, tis wat he. die olympische spelen... we worden van ons schaatsgoud beroofd door de amerikanen, een oprukkend gevaar!
Sweet Dreams Caironquote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef Cairon het volgende:
nou dan ga ik ook naar bed, ik heb toch koude voeten.
Dat het kan... dat een lichaam het niet na 300 kilo opgeeft ... onbegrijpelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef LuQas het volgende:
Het is wel redelijk shockerend zeg, dat Talpa.
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goh, tijden veranderen wel heel drastisch nu
omzetten in dadenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef petre86 het volgende:
kug.. met al die fantasiën moet je wat doen.. schrijf een verhaal ofzo..
Had je dan echt verwacht dat markie-mark was begonnen met echte mannen praat?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:12 schreef Cairon het volgende:
Ang3l weg, meteen het hele topic stil :S
Nee natuurlijk niet, ik ben nu pas online.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je dan echt verwacht dat markie-mark was begonnen met echte mannen praat?
![]()
met vleierij kom je bij mij een heel eind.quote:
Welkom in dit sneeuwvrije topicquote:Op maandag 13 februari 2006 11:04 schreef davidov het volgende:
goooood morning Amsterdam (en de rest van NL)
tis wel ff wennenquote:
jij hebt zo'n verkeerd beeld van wintersportquote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Om je nog even in de stemming terug te brengen kan ik nog wel eens roepen
eeeeej, Biertjuuuh![]()
Neuh niet helemaal hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef davidov het volgende:
[..]
jij hebt zo'n verkeerd beeld van wintersport![]()
Hmm.. da's een tegenvaller jerruhquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn haar gaat dezelfde kant uit als het jouwe.
Het is nu ook blond?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn haar gaat dezelfde kant uit als het jouwe.
het word alleen langer hoor, en het zit nog leuker ook!quote:
Zijn er al foto's van?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het word alleen langer hoor, en het zit nog leuker ook!
vallen mijn inhammen weg.
wel van het beginnend gedeelte, met marius, die heb ik pas nog hier gepostquote:
Dag meis.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Rijk, geile puber, blij dat je me ook weer thuis verwelkomt
Volgens mij heb ik die gemist, dus post die nog maar een keerquote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel van het beginnend gedeelte, met marius, die heb ik pas nog hier gepost.
Jij bent kei geil!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dag meis..
Trouwens, ik ben niet geil..
Hij zou toch wel vreemd opgekeken hebben wanneer jullie zo voor de deur stondenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hadden nog op de koffie gekund bij Cybart.. zaten erg dicht in de buurt
Oh ja zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent kei geil!
Moet je niet naar school vandaag?
Da's ook de reden dat we het maar niet gedaan hebben..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij zou toch wel vreemd opgekeken hebben wanneer jullie zo voor de deur stonden![]()
En hoe gingen je 2 proefwerken vanochtend ?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja zo..
Nee, ben al naar school geweest. [afbeelding] En dan zometeen leuk leren, en dan naar bijles, en dan naar een uitverkoopiets.
Eentje ging goed, en eentje ging kut.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe gingen je 2 proefwerken vanochtend ?
en die andere Fokker nog wel kunnen verrassen, of was jullie komst toch aangekondigdquote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat we het maar niet gedaan hebben..
maar er komen nog zat andere shows die goed zijn toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:53 schreef Ryan_R het volgende:
Zo Mamma Mia! zit er weer op. Moest nog bijna het podium op, maar dat vond ik niet z'n strak idee. Dus heb ik van de zijkant maar de bloemen doorgegeven aan onze speecher.![]()
En in de zaal natuurlijk naar de show gekeken. En een super afscheidsfeest gehad daarna.
Blijgt raar, z'n laatste show
En nu tussentijds "vakantie" totdat je aan je stageopdracht in Antwerpen kan beginnen?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:53 schreef Ryan_R het volgende:
Zo Mamma Mia! zit er weer op. Moest nog bijna het podium op, maar dat vond ik niet z'n strak idee. Dus heb ik van de zijkant maar de bloemen doorgegeven aan onze speecher.![]()
En in de zaal natuurlijk naar de show gekeken. En een super afscheidsfeest gehad daarna.
Ik was gastheer daar en de laaste week assistent company manager. Vandaar dat ik Wonderer niet gezien heb, want ik ben alleen bij de aanvang in de zaal geweest en bij de toegift stond ik achter de coulissen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef TehRockstar het volgende:
Ryan_R, wat doe je eigenlijk bij dat Mama Mia gemiep?
Ik ga deze week nog een dag naar Antwerpen om wat zaken door te nemen met het hotel en de catering en dan volgende week weer verder met de stage.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu tussentijds "vakantie" totdat je aan je stageopdracht in Antwerpen kan beginnen?
Ik weet niet of hij ons bezoek opgemerkt heeftquote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die andere Fokker nog wel kunnen verrassen, of was jullie komst toch aangekondigd![]()
Omdat niemand durft?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal!
Waarom is het regelen van sprekers voor een symposium nou zo'n k*twerk?
Nee, ik kon jullie niet ruiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij ons bezoek opgemerkt heeft
Dus je "werkt" nu?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Sunjammer het volgende:
@Vlarp: nee, ben weer begonnen vandaag.
Jerruh!
We zijn wel langs nijmegen geredenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik kon jullie niet ruiken.
Ze hadden die beveiligingsmannetjes wel es mogen opvoeden, wat een onbehouwen apen waren datquote:Op maandag 13 februari 2006 13:53 schreef Ryan_R het volgende:
Daar heb ik zelf niet mee te maken gehad.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hadden die beveiligingsmannetjes wel es mogen opvoeden, wat een onbehouwen apen waren dat
Ik vond het in ieder geval bijzonder om erbij te zijn.
Was de AVN weer volop aan het stoken dan en stond de wind verkeerdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik kon jullie niet ruiken.
Wat moet je in Nijmegen als je in Brabant moet zijn?quote:
Tsk..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, ik ben aanwezig op m'n werk
Naar de A15 rijden? En op de heenweg naar de A73 rijden?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet je in Nijmegen als je in Brabant moet zijn?
Het is ubergrappig en de herkenning van al die liedjes is ook tof.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
Oh mijn God, het gaat helemaal nergens over.. Maarja, 't is een musical natuurlijk.
Waarom zo'n grote hype?!
En daarom gaan er 1,1 miljoen Nederlanders heen?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is ubergrappig en de herkenning van al die liedjes is ook tof.
Ik zeg jou hierbij: alaaf, dat zeg ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Mjnheer Waxxer
wederom van harte welkom aan de winnaar van het Fok tournament![]()
1,2 miljoen. En oh ja? Ik heb geen gemengder publiek gezien dan bij MM...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En daarom gaan er 1,1 miljoen Nederlanders heen?!
Natuurlijk is het volk dat er heen gaat ook wel een klein beetje te voorspellen.
Je hoeft mij er in elk geval niet van te overtuigen daar heen te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
1,2 miljoen. En oh ja? Ik heb geen gemengder publiek gezien dan bij MM...
jaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Stroekie het volgende:
heb je naast het kuchje ook nog wat hupstips van hem gekregen ?
maar ik ben niet zo heel erg into het carnaval hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg jou hierbij: alaaf, dat zeg ik.
de stoelen in het beatrix zitten zeer aangenaam hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hoeft mij er in elk geval niet van te overtuigen daar heen te gaan.. Musicals en theatergedoe.
. Lange zit + houten reet.
Maar dan moet ik nog naar Kees & Co de TROS-musical kijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de stoelen in het beatrix zitten zeer aangenaam hoor![]()
Vanavond bij het personeelsfeestje gaan wij het doen. Ik moet Pepper doen en ik heb nog koppijn van het feesjte van gisterquote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
1,2 miljoen. En oh ja? Ik heb geen gemengder publiek gezien dan bij MM...
uitvergroten, op de grond leggen, en hupsen maarquote:
Nou, ik heb hoofdpijn en het gevoel alsof er een hap zand achter in mijn keel zitquote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
uitvergroten, op de grond leggen, en hupsen maar
ja maar dus niet alleem mee rondlopen hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jaIk heb het hier zelfs bij mij!
I know.. ik jou ookquote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel lief hoor
Nou, mijn gezicht brand en ik heb enorme wallen. En ik heb ook hoofdpijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb hoofdpijn en het gevoel alsof er een hap zand achter in mijn keel zit
Nou, ik laat me maar ff doorverwijzen naar de internist.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, mijn gezicht brand en ik heb enorme wallen. En ik heb ook hoofdpijn.
Nou, ik ga maar iemand zoeken om fijn tegen aan te zeuren.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik laat me maar ff doorverwijzen naar de internist.
Nou, ik wil niet verkouden zijn met alle klachten die daarbij horen enzo en alles.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar iemand zoeken om fijn tegen aan te zeuren.
Nou, mijn hondje is te zwaar voor op schoot dus dan moet ik huilen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet verkouden zijn met alle klachten die daarbij horen enzo en alles.
Ik wil een hondje op schoot.
Your loss.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hoeft mij er in elk geval niet van te overtuigen daar heen te gaan.. Musicals en theatergedoe.
. Lange zit + houten reet.
Nou, dan neem je een kipje op schoot.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, mijn hondje is te zwaar voor op schoot dus dan moet ik huilen.
Veel succes met het breakdancen...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Vanavond bij het personeelsfeestje gaan wij het doen. Ik moet Pepper doen en ik heb nog koppijn van het feesjte van gister![]()
Nou, ik heb geen kipje.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan neem je een kipje op schoot.
Nou, dat vind ik een geweldig idee.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan ga je diep onder je dekbedje liggen, om stiekem te huilen.
Nou dan tot strakjesquote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik een geweldig idee.
En dan straks toch maar eens het lijstje uit de openingspost gaan invullen hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef Snqqpy het volgende:
Ik ga mijn huiswerk maken, dag schatjes.
Ik kom naar de meet ja, en je hoeft niks te proberen, want ik proef 9 van de 10 keer dat er alcohol in zit.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij komt naar de meet?
@ M=M. daten? je hebt toch een steady relation?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |