voor de reltopicsquote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
En terrechtop meetings enzo wel nodig
![]()
ja voor rellenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
En terrechtop meetings enzo wel nodig
![]()
Allebei erg leukquote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef Renesite het volgende:
Zo goed als zeker
29 april Sara Kroos in Drachten - de lawai![]()
20 mei Claudia de Breij in Stadskanaal - Thijsen
Echt een ramp 500 meter voor de Nederlandersquote:
Wennemars zit nog goed toch? Kuipers heb ik gezien, ging ook niet geweldig.. verder?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Echt een ramp 500 meter voor de Nederlanders![]()
Sara Kroos met broerquote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Allebei erg leuk![]()
Toen ik hier kaartjes voor Sara Kroos en Claudia de Breij probeerde te krijgen waren ze uitverkocht![]()
Jan Bos, die deed het ook niet goedquote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wennemars zit nog goed toch? Kuipers heb ik gezien, ging ook niet geweldig.. verder?
Schitterend.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
check me sig !
Nijmegen is voor mij nog steeds 1.5 uur reizenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Renesite het volgende:
XBM! Malden, net onder Nijmegen is nog niet uitverkocht
Is dat zo'n tering end?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nijmegen is voor mij nog steeds 1.5 uur reizen![]()
Dan haal ik 's avonds de laatste trein niet eens![]()
Vorig jaar was claudia de breij in een theatertje 6km hier vandaan
dan is ze nog niet stom. dan vind jij haar niet zo leukquote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog geen 1 keer om dr kunnen lachen
Ik woon helemaal in het oosten van de Achterhoek, Arhnem is voor mij een uur met de treinquote:
Er zijn enorm veel mensen die een tering hekel hebben aan Sara Kroos.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan is ze nog niet stom. dan vind jij haar niet zo leuk
das anders![]()
Wie woont dan ook tegen de duitse grensquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik woon helemaal in het oosten van de Achterhoek, Arhnem is voor mij een uur met de trein![]()
ga dan ook in een normaal dorp wonen ofzo.lquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik woon helemaal in het oosten van de Achterhoek, Arhnem is voor mij een uur met de trein![]()
hoezo?heb hier geen tv namelijk wat gebeurde er...??quote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een fiasco net met schaatsen.
Dan vind ik dr dus ook stom, net als Sara Kroos overigens.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan is ze nog niet stom. dan vind jij haar niet zo leuk
das anders![]()
Aalten is een prachtig dorp hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ga dan ook in een normaal dorp wonen ofzo.l
Een schaats van een Nederlander ging kapot. En als klap op de vuurpijl viel de tegenstander.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo?heb hier geen tv namelijk wat gebeurde er...??
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Een schaats van een Nederlander ging kapot. En als klap op de vuurpijl viel de tegenstander.
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Een schaats van een Nederlander ging kapot. En als klap op de vuurpijl viel de tegenstander.
weer in je sig gepostquote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nijenhuis won met 48.84quote:Op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja? dat laatste heb ik dan gemist
Nijenhuis viel idd.
Ik ook bijnaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat heeft tlk dit jaar al op zijn naam staan.
3 wekenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat kost een weekje tijd voor TLK
stil jij....quote:
Ik niet...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stil jij....
[bus]ik moet bekenen ik zit ook al over de helft[/sub]
Waar kun je dat zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |