Hou opquote:Op zondag 12 februari 2006 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
En mensen morgen weer naar school ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
En mensen morgen weer naar school ?
Editquote:Op zondag 12 februari 2006 21:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar uit de Wiki gecopieerd.
Hoezoquote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kan wel weer in het volgende topic, anders is het ook zo lullig voor -Marlii-.
Ach, boeie. Ik kijk toch nooit meer naar de OP in dit topicquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hoezo
ze verbreekt n traditie
Maar IK welquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ach, boeie. Ik kijk toch nooit meer naar de OP in dit topic.
Nee, had die middag een KNVB training in Zeist.. ik kwam thuis en had enorme spierpijn.. nu nog..quote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ben je gister nog naar Lucky geweest?
Ik wel. Maar we waren al heel vroeg weer weg. Iemand moest buiten nekken, dus toen gingen wij met z'n allen weg. Loopt diegene die moest kotsen nog vrolijk binnenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, had die middag een KNVB training in Zeist.. ik kwam thuis en had enorme spierpijn.. nu nog..
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook en vind dat echt een kut foto
Dan Shop je even een nieuwe, zet ik hem er wel opquote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook en vind dat echt een kut foto
Die van Dribbel_ vond ik mooierquote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]![]()
ach een foto met allemaal blikjes frisdrank is toch op zich keileuk![]()
Veel plezierquote:
Zekerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Shorttrack schaatsen is leuk
trustequote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef Wiwi101 het volgende:
Zo dit topic staat ook weer in mijn history....
Slaap lekker![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef Wiwi101 het volgende:
Zo dit topic staat ook weer in mijn history....
Slaap lekker![]()
Da's kut ja..quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik wel. Maar we waren al heel vroeg weer weg. Iemand moest buiten nekken, dus toen gingen wij met z'n allen weg. Loopt diegene die moest kotsen nog vrolijk binnen.
Maarja, ik heb dus wel Korsakoff gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |