Eerst true zeggen en dan het tegendeel roepenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
True, maar dingen waar je geen invloed op hebt wel. Dus er zijn dingen die moeten..
Shit er had GEEN moeten staan... ipv een in mijn postquote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
True, maar dingen waar je geen invloed op hebt wel. Dus er zijn dingen die moeten..
Maak er eens een goed topic van.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef Janetje het volgende:
kuttopic
Denk niet dat gaat lukkenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maak er eens een goed topic van.
*tieten post.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maak er eens een goed topic van.
Hehehe.. garpje..quote:
Snappen we... dat zou et topic ook niet beter makenquote:
*mentaal beeld krijgt.quote:
Jah precies..... en ik moet nog etenquote:
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Snappen we... dat zou et topic ook niet beter maken
We zijn het eens enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan.
Zowaar. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Sterk zegquote:
Yup, bagels gehaaldquote:
Holy shit! Heilig voedsel. In Den Bosch zit een tof Bageltentje trouwensquote:
Das íets te ver weg voor mijquote:Op maandag 13 februari 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Holy shit! Heilig voedsel. In Den Bosch zit een tof Bageltentje trouwens!
Maar toch.... als je er ooit een bent. Goed zoekenquote:
Nee... nou ik dat zelden hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hijs wel leuk jah... maar ik lig nou niet bepaald over de grond te rollen van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |