Je moet nixquote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nu. Moet iets maken over provo's?.
JA., Mt..
Poepen, dat moet!quote:
Én eten.quote:
Dat zeg ik eigenlijk ook altijd... nix moet alleen poepenquote:
In principe moet je nix.... maar wil je alles zelfquote:
Díep hoor!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
In principe moet je nix.... maar wil je alles zelf
Niet eten dat kan. Maar niet poepe, dat komt er vnzelf toch wel een keer uit hoor.quote:
als je niet eet, hoef je op een gegeven moment ook niet meer te poepen hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 12:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet eten dat kan. Maar niet poepe, dat komt er vnzelf toch wel een keer uit hoor.
True, true.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je niet eet, hoef je op een gegeven moment ook niet meer te poepen hoor
Hmmjah, misschien. Ik zie het als logischquote:
Als je nou stopt met ademen.... dan hoef je nix meerquote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je niet eet, hoef je op een gegeven moment ook niet meer te poepen hoor
Of misschien wel. Ligt eraan of er iets na je leven is.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je nou stopt met ademen.... dan hoef je nix meer
Ja.... ik persoonlijk denk van nietquote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of misschien wel. Ligt eraan of er iets na je leven is.
was dat een hint?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je nou stopt met ademen.... dan hoef je nix meer
Hahaha... nee niet echt...quote:
Best eng als je dat soort tips geeftquote:
Ja lekker!quote:
Dan nog, dan MOET je wel rotten. Daar kan je niks tegen doen. Of je moet je laten inwikkelen enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.... ik persoonlijk denk van niet
Taart.quote:
Klopt maar daar heb je zelf geen invloed op... dingen waar je GEEN invloed op hebt kan je dus ook niet als moeten zienquote:Op maandag 13 februari 2006 12:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan nog, dan MOET je wel rotten. Daar kan je niks tegen doen. Of je moet je laten inwikkelen enzo..
Moet de hele dag werken dusquote:Op maandag 13 februari 2006 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
voor in jouw gezicht
nee hoorjullie zijn allemaal uitgenodigd
True, maar dingen waar je geen invloed op hebt wel. Dus er zijn dingen die moeten.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar daar heb je zelf geen invloed op... dingen waar je een invloed op hebt kan je dus ook niet als moeten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |