Dank u. Hoe is u ?!quote:
Uitstekend mijn waarde. En u, hoe maakt u het?quote:
Ja! lekker... Ik zal niet zeggen hoe Trance Energy was maar de volgende keer moet je er wel bij zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uitstekend mijn waarde. En u, hoe maakt u het?
Hmm... moet wel te vinden zijn denk je dan. Vanwaar je bezoek daar?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:20 schreef Janetje het volgende:
Hele ochtend al op zoek naar een kamer/hostel/couch surfing mogelijkheid in dublin.. Tis toch om ontmoedigd van te raken..
Mijn humeur, wat doe jequote:Op maandag 13 februari 2006 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja! lekker... Ik zal niet zeggen hoe Trance Energy was maar de volgende keer moet je er wel bij zijn![]()
Stage, frustrerend, 5 maanden argh.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... moet wel te vinden zijn denk je dan. Vanwaar je bezoek daar?
Jij ook! Dat nieuwe jaar telt alleen voor jou vandaagquote:
en voor alle andere mensen die de mcDavidiaanse kalender volgenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij ook! Dat nieuwe jaar telt alleen voor jou vandaag
Toppers zoals ik wel verwacht had:quote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn humeur, wat doe je. Ik was het al bijna helemaal vergeten
![]()
Maar het was wederom geslaagd dus, wat waren de toppers? (wil het toch wel weten)
Dat dan weer welquote:Op maandag 13 februari 2006 11:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en voor alle andere mensen die de mcDavidiaanse kalender volgen
Klinkt goed iddquote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Toppers zoals ik wel verwacht had:
Perry O'neil (man van de avond voor mij)
Matthew Dekay (draaide echt snoeiharde progressive heeeeeeerlijk! )
Above & Beyond (lekker mixwerk zoals je trance hoort te mixen. Knallers als "sattelite" kwamen voorbij)
Markus Schulz (iets te stevig maar erg lekker)
Remy, klinkenberg & Armin (Armin op de main was helemaal klote. Samen met klikenberg en remy erggg tof!)
Die heb ik een aantal jaar geleden in Heerenveen mee mogen maken op Trance Energy, vond em daar niet zo sterk..quote:
Zeker doen. Vroeger was het 2 keer per jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt goed idd![]()
Volgend jaar ben ik er weer bij!
UK trance, je moet er van houden. Ik kan hem altijd erg waarderen maar mistte de truckendoos dit keer. Die wil hij nog wel eens open trekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik een aantal jaar geleden in Heerenveen mee mogen maken op Trance Energy, vond em daar niet zo sterk..
Klopt, ben dus ook 1 keer in Heerenveen geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker doen. Vroeger was het 2 keer per jaar
Ja... dat kan er matig zijn dan jaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, ben dus ook 1 keer in Heerenveen geweest![]()
Vond dat overigens een mindere locatie en het de organisatie was ronduit slecht. Dat zorgde er helaas ook voor dat de sfeer niet goed en soms zelfs agressief te noemen was![]()
Er werd ook enorm veel gebruikt, veel meer dan ik gewend ben in Utrecht. Leek wel of er een heel ander soort publiek op af kwam. Kheb er overigens ook nog een live stukje prun gezienquote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... dat kan er matig zijn dan ja
Jah.... dat soort dingen zie je wel eensquote:Op maandag 13 februari 2006 11:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er werd ook enorm veel gebruikt, veel meer dan ik gewend ben in Utrecht. Leek wel of er een heel ander soort publiek op af kwam. Kheb er overigens ook nog een live stukje prun gezien
Hey c!quote:
Ja, ik ben er nu. Moet iets maken over provo's?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey c!
School is nie fijn nee... stage nog minder... en werk nog minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |