quote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef brood_korst het volgende:
Gooi gewoon een paar flessen met olijfolie over je auto heen.
Dan springt zoon kat op je auto en flikkerd er met een hendig sjieke slip vanaf
Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voeg hier maar een ding aan toe, namelijk dat degene die aan mijn katten komt een heel zwaar probleem heeft. En dat is geen grapje. Ik bedoel niet dingen zoals een emmer water of een tuinslang, maar als het op verwonden of erger van dieren aankomt heb je aan mij een kwaaie.
Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.
Zo iemand is het laagste van het laagste, en het licht in zijn ogen niet waard.
Idd, meestal is het niet het baasje die de katten op straat zet, maar de kat die naar buiten gaat op het moment dat het baasje het huis verlaat.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Amen, als jij aan mijn kat komt, ben je de lul....
Geen gein...
Katten zijn buitenwezens, die kun je niet binnen houden, ze moeten hun eigen gang kunnen gaan...
ah, jouw katten hebben allemaal een bordje op hun rug waar opstaat dat ze van jou zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als je een probleem hebt met mijn dieren, kom je naar mij toe. Met mij kan je praten over de eventuele schade die mijn katten hebben aangericht. En als je niet mans genoeg bent om mij recht in mijn ogen te kijken, moet je ook niet zo'n lafbek zijn die zich alleen maar op weerloze dieren durft uit te kuren.
Echt waar joh? leg dat eens aan mijn 4 binnenkatten uit, die denken er toch geheel anders over.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen gein...
Katten zijn buitenwezens, die kun je niet binnen houden, ze moeten hun eigen gang kunnen gaan...
Om je vijvertje heen wel zo veilig voor je vissenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Dan moet je wel hele rollen gaan uitleggen. Katten lopen er meestal gewoon over heen.
Je hebt een goed hart, het moest alleen niet kloppen.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Devlinsect het volgende:
Om van de kat af te komen:
verhaaltje van een sadistisch kind met aandacht tekort.
Ik heb een bloeddorstige siberische tijger en dat is ook een buitenwezen, hij moet zn eigen gang gaan en de buurvrouw moet niet bokken als dr dochter een arm mistquote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen gein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |