ik vind het leuk bootjequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
op alfa 809 , kreeg ik dat plaatje wat ik je stuurde![]()
ik dacht eerst dat het een vrachtwagen motor wasquote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
Boeen bootjes sc?
Wat een pooierschuit btw![]()
Die hebben geen V10's toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een vrachtwagen motor was
MAN heeft samen met Mercedes-Benz een V10 ontwikkeld voor toepassing in Zwaar Transport trucks.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die hebben geen V10's toch?
En was jij eerder vandaag niet enthousiast over het feit dat Star Wars op is op het moment?
weet ik veel, MAN brengt bij mij het eerst het beeld van een vrachtwagen te bovenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die hebben geen V10's toch?
En was jij eerder vandaag niet enthousiast over het feit dat Star Wars op is op het moment?
okquote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MAN heeft samen met Mercedes-Benz een V10 ontwikkeld voor toepassing in Zwaar Transport trucks.
bij mij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel, MAN brengt bij mij het eerst het beeld van een vrachtwagen te boven
ja dat staat nu aan, maar ook daar heb ik weinig zin in
dat is wel veel jaquote:
kom ze op Schiphol-Rijk regelmatig tegen, wat een pleuris herrie komt er dan vanafquote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is wel veel ja![]()
Normaal hebben die zware toch zo'n beetje 400?
En waarom geilen truckers zo erg op een open pijpDat is echt zo'n beetje het ultieme wat je met je truck kunt doen eh?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is wel veel ja![]()
Normaal hebben die zware toch zo'n beetje 400?
En waarom geilen truckers zo erg op een open pijpDat is echt zo'n beetje het ultieme wat je met je truck kunt doen eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |