Ik denk toch dat ook meespeelt dat uit de kast komen iets is voor iemand om zelf met zijn/haar geaardheid in het reine te komen..quote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou als ik lesbisch zou zijn, gewoon met mijn/een vriendin thuiskomen, en de rest neemt het zoals het is.
ik vind uit de kast komen toch wel zulke dikke onzin.
ik ga toch ook niet tegen iedereen vertellen 'euh, ik moet je wat vertellen.. i ben hetero'
'ja, dus..?'
Mijn moeder zou het niets kunnen schelen. Mijn vrienden ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef livEliveD het volgende:
Een vraag aan de fokkers die op een gegeven moment in hun leven dachten: Hej, ik val op mijn eigen sekse?
Hoe heb je het naar je omgeving gebracht? Tegen wie zei je het als eerste? Vrienden/Vriendinnen/Broers/Zussen/Mams/Paps? Of ging je je zo gedragen dat mensen het vanzelf voorzichtig gingen vragen?
En voor de heteroseksuelen onder ons: Hoe zou jij het brengen en denk je dat je omgeving het er moeilijk mee zou hebben? Mijn ouders zouden waarschijnlijk zoiets zeggen als: Joh leuk. Koffie? Me vrienden zou het denk ik ook niet zoveel boeien.
Whehehehe!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef MrBean het volgende:
Mijn imam reageerde enthousiast. Morgenochtend heb ik een afspraak met hem op de Domtoren. Vind het maar een rare plek.
Mmm dat lijkt me niet tofquote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef MrBean het volgende:
En ik verdenk m'n vader er van dat hij dan artikelen uit knipt uit een christelijk tijdschrift over homo's die tegelijkertijd christen zijn.En dat dan op m'n bureau achterlaat.
Als in jezelf accepterenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef Alicey het volgende:
Ik denk toch dat ook meespeelt dat uit de kast komen iets is voor iemand om zelf met zijn/haar geaardheid in het reine te komen..
Misschien ook dat ja. Iemand heeft zelf nog niet het gevoel dat het er niet toe doet, en zoekt bevestiging door coming out?quote:
Could be, could be. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef Alicey het volgende:
Misschien ook dat ja. Iemand heeft zelf nog niet het gevoel dat het er niet toe doet, en zoekt bevestiging door coming out?
Ik zou het ook zo doen. Ik heb het idee dat homo's denken dat een coming out erbij hoort, dat het een deel is van homo zijn... Ik zou er in ieder geval niet een bepaald moment voor uitkiezen, maar het gewoon over 'mijn vriendin' hebben mocht dat ter sprake komen, net zoals ik het nu over mijn man heb. Mensen gaan er toch al niet vanuit dat ik hetero ben, dus eigenlijk heb ik wel steeds een coming out als heteroquote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou als ik lesbisch zou zijn, gewoon met mijn/een vriendin thuiskomen, en de rest neemt het zoals het is.
ik vind uit de kast komen toch wel zulke dikke onzin.
ik ga toch ook niet tegen iedereen vertellen 'euh, ik moet je wat vertellen.. i ben hetero'
'ja, dus..?'
Waarom hebben sommige de drang om dat te posten?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel in mindere mate, maar soms heb ik het idee dat het nog wel gebeurt. Daar heb ik gewoon geen zin in.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef livEliveD het volgende:
Gebeurd dat stempelen nog steeds zo erg?![]()
Waarom hebben sommigen de drang uit de kast te komen?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige de drang om dat te posten?
Om hun eigen onzekerheid te verbergen. Het zou mij echt geen ene tering kunnen schelen of ik wel of niet homoseksueel ben.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
is stiekum een tvpquote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Joh!? Raar is dat inderdaad! Onbegrijpelijk!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
is stiekum een tvp
mensen die in de kast zitten zoeken naar informatie
ik heb het zelf eerst op fok verteld geloof ik..
lekker op afstand.. niemand die me echt irl kende..
daarna al snel een neef en nicht.. toen ouders.. zus..huisgenote, paar klasgenoten..
waarom?
soms wel handig.. je merkt echt heel vaak dat mensen er vanuitgaan dat je hetero bent..
en ouders.. tja meer voor hun gedaan dan voor mezelf
leek me niet zo netjes als ze het via via hoorden..
Dat zou eigenlijk wel als raar gezien kunnen worden. Mensen die daar vanuit gaan kijken niet verder als zichzelf. Dat vind ik best raar eigenlijk ja, dat je met zulke oogkleppen op kunt leven.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Joh!? Raar is dat inderdaad! Onbegrijpelijk!![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
is stiekum een tvp
mensen die in de kast zitten zoeken naar informatie
ik heb het zelf eerst op fok verteld geloof ik..
lekker op afstand.. niemand die me echt irl kende..
daarna al snel een neef en nicht.. toen ouders.. zus..huisgenote, paar klasgenoten..
waarom?
soms wel handig.. je merkt echt heel vaak dat mensen er vanuitgaan dat je hetero bent..
en ouders.. tja meer voor hun gedaan dan voor mezelf
leek me niet zo netjes als ze het via via hoorden..
Oogkleppen?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel als raar gezien kunnen worden. Mensen die daar vanuit gaan kijken niet verder als zichzelf. Dat vind ik best raar eigenlijk ja, dat je met zulke oogkleppen op kunt leven.
Zullen we even je zin veranderen, misschien?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel als raar gezien kunnen worden. Mensen die daar vanuit gaan kijken niet verder als zichzelf. Dat vind ik best raar eigenlijk ja, dat je met zulke oogkleppen op kunt leven.
Dat moet natuurlijk worden:quote:Mensen die daar vanuit gaan kijken niet verder als zichzelf.
quote:Mensen die daar vanuit gaan, zijn voorstander van biologische verklaringen en snappen dat het puur onethisch gezien absoluut niet normaal is om homoseksueel te zijn.
Ik heb het er nergens over dat het geen standaard is, als je mijn post niet begrijpt dan zou je misschien een cursus 'begrijpend lezen" kunnen volgen"quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oogkleppen?
Al sinds mensenheugenis is 'hetero'-zijn min of meer de standaard. Dat jij op deze aardkloot rondwandelt heb je te danken aan het feit dat je voorvaderen hetero zijn en hun penis dus in een vrouw stopten. Het zou me een mooie boel zijn zeg... als homo-zijn de standaard was. Dan was de mensheid geen lang leven gegund.
Tsss, homoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb het er nergens over dat het geen standaard is, als je mijn post niet begrijpt dan zou je misschien een cursus 'begrijpend lezen" kunnen volgen"![]()
Iemand die niet uitstraalt dat hij op vrouwen valt kan ook gewoon een verlegen nerd zijn die gruwelijk onhandig is met vrouwen... Om zo iemand dan meteen als homofiel te bestempelen gaat wat ver, niet? Dan kunnen we net zo goed meteen het hele userbestand van GoT invoeren bij het Gaykrant forum.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef petre86 het volgende:
het is inderdaat raar.. ik zèg nooit dat ik hetero ben.. ik geef ook nooit aanwijzingen dat ik op vrouwen zou vallen.. ik lieg niet.. ik ontwijk hooguit. dat anderen er dan gelijk een hetero in zien..
kijk eens wat verder dan je neus lang is.. vorm een beeld aan de hand van wat diegene zegt en doet.
Nee, ik begreep je post niet. Begrijpend lezen is ook niet m'n sterkste kant. Maar wél had ik zin om een reactie te plaatsen met daarin het woord 'penis'. Dat is gelukt.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb het er nergens over dat het geen standaard is, als je mijn post niet begrijpt dan zou je misschien een cursus 'begrijpend lezen" kunnen volgen"![]()
dat jij of wie dan ook het "hetero zijn" als standaard ziet..quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oogkleppen?
Al sinds mensenheugenis is 'hetero'-zijn min of meer de standaard. Dat jij op deze aardkloot rondwandelt heb je te danken aan het feit dat je voorvaderen hetero zijn en hun penis dus in een vrouw stopten. Het zou me een mooie boel zijn zeg... als homo-zijn de standaard was. Dan was de mensheid geen lang leven gegund.
Toont.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat jij of wie dan ook het "hetero zijn" als standaard ziet..
dat wil niet zeggen dat je niet zonder vooroordelen kan beginnen..
er bestaan homo's.. ja.. en er zijn er best veel..
en dat jij of wie dan ook, er vanuitgaat dat iemand hetero is.. en niet oplet op signalen.. dus geen interesse toond.. tja..
waar staat dat ik nerds, Tweakers en mensen die onhandig zijn met vrouwen als homo bestempel?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Iemand die niet uitstraalt dat hij op vrouwen valt kan ook gewoon een verlegen nerd zijn die gruwelijk onhandig is met vrouwen... Om zo iemand dan meteen als homofiel te bestempelen gaat wat ver, niet? Dan kunnen we net zo goed meteen het hele userbestand van GoT invoeren bij het Gaykrant forum.
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/45quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Toont.![]()
Sorry... ik heb een fobie voor homo's met belabberde kennis van de Nederlandse taal en grammatica regels.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/45
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/45
quote:Misbruik van ziektes etc om zelf ongegeneerd je gang te gaan natuurlijk ook niet. Dat wordt eveneens afgestraft.
Nou, nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Om hun eigen onzekerheid te verbergen.
Zolang mensen niet met een watervaste stift op hun voorhoofd hebben geschreven welke seksuele geaardheid hebben, blijft het nou eenmaal lastig.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef petre86 het volgende:
en dat jij of wie dan ook, er vanuitgaat dat iemand hetero is.. en niet oplet op signalen.. dus geen interesse toond.. tja..
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef MrBean het volgende:
Mijn imam reageerde enthousiast. Morgenochtend heb ik een afspraak met hem op de Domtoren. Vind het maar een rare plek.
Zulke fouten maakt iedereen, omdat je niet iedereen kunt kennen. Maar als je er gewoon vanuit gaat, tot het tegendeel bewezen is, dat iemand zowel homo als hetero kan zijn, scheelt dat een hoop "coming outs"quote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Sade het volgende:
[..]
Zolang mensen niet met een watervaste stift op hun voorhoofd hebben geschreven welke seksuele geaardheid hebben, blijft het nou eenmaal lastig.
Je kunt wel klagen dat mensen geen intresse tonen of niet op signalen letten, maar feit is nou eenmaal dat er geen algemene gedragscode bestaat voor homo's. Vergissen is nou eenmaal menselijk, heb ik zelf ook vaak genoeg gedaan.
Was ik er heilig van overtuigd dat die leraar homo was (wat wil je ook, hij was leraar bij de kappersopleiding, praatte zoals ze dat noemen enorm verwijfd en droeg een roze sjaaltje) bleek de beste man al jarenlang supergelukkig getrouwd te zijn met een vrouw!
En even later stond ik met mijn bek vol tanden toen een goede vriend (waarvan ik dus wel wist dat hij homo was) het had over zijn ex, terwijl ik toch echt dacht dat die ex (toevallig een bekende) hetro was!
Maar goed, ik ben dus hetro en hoef dus niet 'uit de kast' te komen.
Maar als ik het niet was, zou mijn omgeving daar niet zo prettig op reageren denk ik. Ben namelijk een half jaartje geleden getrouwd met een hele lieve man. Staat dan zo raar![]()
Ik vind dit inderdaad een beetje vreemd, daar de meeste homo's die ik ken juist heel goed met vrouwen kunnen omgaan (Zouden hetero-mannen nog iets van kunnen leren)..quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar staat dat ik nerds, Tweakers en mensen die onhandig zijn met vrouwen als homo bestempel?
moet je daarop je oordeel baseren?
waarom niet gewoon op wat iemand zegt?
Tja, dat komt natuurlijk ook om het feit dat homo's geen rare fantasietjes er op na houden als ze met een vrouw aan het praten zijn terwijl een gemiddelde hetero de vrouw waarmee hij aan het communiceren is na 5 minuten al helemaal heeft volgekloddert in zijn fantasie, en dat merk je aan zijn gedrag.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:08 schreef Alicey het volgende:
(Zouden hetero-mannen nog iets van kunnen leren)..
Vrouw zegt: "Hoi, ik ben Ellen, ik woon een paar huizen naast jou. Ben jij niet die ene met die hond? Gaaf zeg! Wat voor ras is dat?"quote:Op maandag 13 februari 2006 11:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, dat komt natuurlijk ook om het feit dat homo's geen rare fantasietjes er op na houden als ze met een vrouw aan het praten zijn terwijl een gemiddelde hetero de vrouw waarmee hij aan het communiceren is na 5 minuten al helemaal heeft volgekloddert in zijn fantasie, en dat merk je aan zijn gedrag.
Whehehe, droog.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef Mwanatabu het volgende:
"Nou ja, daar moet ik dan maar aan wennen." zei pa.
Uit.
Hetzelfde hier.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:55 schreef Alicey het volgende:
Mijn moeder zou waarschijnlijk wel de positieve kanten er van zien.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Vrouw zegt: "Hoi, ik ben Ellen, ik woon een paar huizen naast jou. Ben jij niet die ene met die hond? Gaaf zeg! Wat voor ras is dat?"
Man hoort: "Borsten, borsten, borsten, borsten, borsten ... "
Ik weet zelf eigenlijk nog steeds niet precies wat ik nou wil.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.
Mijn moeder heeft me al vaker gevraagd of ik misschien wel een vriend wil.
Maar ach, op dit moment zou ik geen vriend of vriendin willen.
Een groot huis met veel katten lijkt mij op dit moment leuker.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet zelf eigenlijk nog steeds niet precies wat ik nou wil.
Nouja, een klein huis met een paar katten heb ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Een groot huis met veel katten lijkt mij op dit moment leuker..
Ik ben nog vrijgezel.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, een klein huis met een paar katten heb ik.Ik bedoel meer of ik niet weet of ik nu voor jongetjes of voor meisjes moet gaan.
Waarom OF? EN kan toch ook?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, een klein huis met een paar katten heb ik.Ik bedoel meer of ik niet weet of ik nu voor jongetjes of voor meisjes moet gaan.
Inderdaad, het gaat in feite gewoon om verliefdheid.quote:
Dat is denk ik het beste.. Gewoon geen kant kiezen en zien waar het schip strandt.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat in feite gewoon om verliefdheid.
En of een jongen of een meisje dat gevoel bij jou losmaakt, dat maakt toch vrij weinig uit. (tenzij je homo- of heterofoob bent)
Let the love guide you the way.
Ik denk dat dat de beste benadering is. Waarom je blind staren op een etiketje voor jezelf?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is denk ik het beste.. Gewoon geen kant kiezen en zien waar het schip strandt.
Misschien omdat ik toch ergens orde in chaos zoek..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de beste benadering is. Waarom je blind staren op een etiketje voor jezelf?
Dan zal je nog op aardig op je neus kijken. Letterlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef MrBean het volgende:
En wat zeiden opa en oma?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ben niet lesbisch maar wel bi
ik heb t eerst voorzichtig aan mn vriendinnen gebracht.. tijdens een middagje kletsen: ik moet jullie wat vertellen (iedereen: je bent zwanger! en bedankt)
en toen ik ook echt een vriendinnetje had heb ik eerst mn mama op een stoel neer gezet en heb ik gezegd mama ik heb een vriendinnetje zoals je eigenlijk een vriendje hebt
en daarna mn vati...
mn opa en oma hebben mn ouders zelf op de hoogte gebracht
mn ene oma zei ow nu gaat ze zeker met iedereen het bed in duiken (die oma moet mij niet zo) en toen heeft mn mama heel lief gezegd beter nu dan wanneer ze getrouwt isquote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
En wat zeiden opa en oma?
"Bi? Was da? Vroegâh! Toen was je gewoon hetero óf je was verschoppeling!"
Oma hier is een beetje moeilijk te "lezen". Ze is vrij wereldwijs en weet dat er homo's bestaan. Ze kan het woord zelfs zonder blozen of stotteren uitspreken.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef viris het volgende:
Ik heb het mijn moeder via de telefoon verteld, mam ik heb een meisje ontmoet die ik erg leuk vindt. O, wat leuk zeg voor je, hey rob (das m'n vader) weet je wat iris net verteld dat ze een leuk meisje heeft ontmoet. M'n vader hoor ik vanaf de bank roepen, hee wat leuk zeg! Wanneer kunnen we d'r ontmoeten? Nou ja, werd wel goed ontvangen dus
En m'n broer die deed er ook niet echt moeilijk over. Hey broer ik had van de week een date met een leuk meisje. O ja? vertel, vertel, hoe heb je d'r leren kennen?
En m'n oma vroeg een poosje terug, zeg hoe zit dat nou? heb je nou een vriendin of niet?
En al m'n vrienden deden d'r ook niet erg moeilijk over. Het enige lastige vind ik altijd dat als je nieuwe mensen ontmoet, dat je het dan een keer moet vertellen, en dan is het altijd weer even afwachten hoe ze het opvatten. Maar tot nu toe nog nooit een vervelende reactie gehad eigenlijk
nee veel meisjes doen of denken dat ze bi zijn omdat ze wel eens met een meisje zoenenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Jezus, bijna ieder wijf is wel biseksueel, dus zo boeiend is dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |