Ik denk toch dat ook meespeelt dat uit de kast komen iets is voor iemand om zelf met zijn/haar geaardheid in het reine te komen..quote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou als ik lesbisch zou zijn, gewoon met mijn/een vriendin thuiskomen, en de rest neemt het zoals het is.
ik vind uit de kast komen toch wel zulke dikke onzin.
ik ga toch ook niet tegen iedereen vertellen 'euh, ik moet je wat vertellen.. i ben hetero'
'ja, dus..?'
Mijn moeder zou het niets kunnen schelen. Mijn vrienden ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef livEliveD het volgende:
Een vraag aan de fokkers die op een gegeven moment in hun leven dachten: Hej, ik val op mijn eigen sekse?
Hoe heb je het naar je omgeving gebracht? Tegen wie zei je het als eerste? Vrienden/Vriendinnen/Broers/Zussen/Mams/Paps? Of ging je je zo gedragen dat mensen het vanzelf voorzichtig gingen vragen?
En voor de heteroseksuelen onder ons: Hoe zou jij het brengen en denk je dat je omgeving het er moeilijk mee zou hebben? Mijn ouders zouden waarschijnlijk zoiets zeggen als: Joh leuk. Koffie? Me vrienden zou het denk ik ook niet zoveel boeien.
Whehehehe!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef MrBean het volgende:
Mijn imam reageerde enthousiast. Morgenochtend heb ik een afspraak met hem op de Domtoren. Vind het maar een rare plek.
Mmm dat lijkt me niet tofquote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef MrBean het volgende:
En ik verdenk m'n vader er van dat hij dan artikelen uit knipt uit een christelijk tijdschrift over homo's die tegelijkertijd christen zijn.En dat dan op m'n bureau achterlaat.
Als in jezelf accepterenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef Alicey het volgende:
Ik denk toch dat ook meespeelt dat uit de kast komen iets is voor iemand om zelf met zijn/haar geaardheid in het reine te komen..
Misschien ook dat ja. Iemand heeft zelf nog niet het gevoel dat het er niet toe doet, en zoekt bevestiging door coming out?quote:
Could be, could be. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef Alicey het volgende:
Misschien ook dat ja. Iemand heeft zelf nog niet het gevoel dat het er niet toe doet, en zoekt bevestiging door coming out?
Ik zou het ook zo doen. Ik heb het idee dat homo's denken dat een coming out erbij hoort, dat het een deel is van homo zijn... Ik zou er in ieder geval niet een bepaald moment voor uitkiezen, maar het gewoon over 'mijn vriendin' hebben mocht dat ter sprake komen, net zoals ik het nu over mijn man heb. Mensen gaan er toch al niet vanuit dat ik hetero ben, dus eigenlijk heb ik wel steeds een coming out als heteroquote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou als ik lesbisch zou zijn, gewoon met mijn/een vriendin thuiskomen, en de rest neemt het zoals het is.
ik vind uit de kast komen toch wel zulke dikke onzin.
ik ga toch ook niet tegen iedereen vertellen 'euh, ik moet je wat vertellen.. i ben hetero'
'ja, dus..?'
Waarom hebben sommige de drang om dat te posten?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |