De seks was blijkbaar toch net iets te heftigquote:
Details?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef melismay het volgende:
[..]
De seks was blijkbaar toch net iets te heftig
Dat vertel ik jou wel, de volgende keer als ik bij je ben.... Voorspelquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
niet zo teasen melis, gewoon alles vertellen.
"lunchen" met annie dus, zoals ik al eerder zei.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef _Fuffy_ het volgende:
GF heeft pikban
Dus ik ben afhankelijk van anderen
Ah, jij ook alquote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"lunchen" met annie dus, zoals ik al eerder zei.
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
Hoor je mij klagen bij zo'n lekker wijf?
Mijn kat eet Hamkaas.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Praten met dieren, dan wel niet via telepathie
het is wel hip
mijn kat snurkt, dat heeft er vast ook mee te maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Mijn kat eet Hamkaas.
Ik denk dat het een teken is
en terecht!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef melismay het volgende:
Annie word gewoon uitbesteed hier als een goedkope hoer
Jouw kat is undercoverquote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mijn kat snurkt, dat heeft er vast ook mee te maken.
Ik heb toch echt het idee dat ik wat mis nu ik Annie nog niet heb gehad, dus wanneer kan ik een afspraakje "kopen" ?quote:
50% en een beurt.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
ik eis wel 70% van de inkomsten annie, maar dan weet je iig dat je een goede pimp hebt.
U.quote:
Alle katten zijn betrokken bij een grote missie. Ze hebben allemaal zo hun eigen taak. Op een dag worden ze evil en nemen ze de wereld overquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
U.
Mijn kat snurkt overigens ook., moet ik me nu zorgen gaan maken?
moet je me even mailen, ik houd dergelijke business wel discreet natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee dat ik wat mis nu ik Annie nog niet heb gehad, dus wanneer kan ik een afspraakje "kopen" ?
Whehequote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[afbeelding]je zou het niet zeggen, maar er staat wel degelijk een kat op bovenstaande foto.
Misschien kunnen we dit beter even persoonlijk bespreken danquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
moet je me even mailen, ik houd dergelijke business wel discreet natuurlijk.
Mijn boek!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
*niet alleen een kater, maar ook een boekenlegger.
Zeg goudvis, moet ik je die voedselketen nog één keer uitleggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |